Bekijk volle/desktop versie : waar zou jij voor gaan?



Pagina's : [1] 2

02-12-2008, 20:34
je staat op het punt een belangrijke beslissing te nemen ,je hebt te maken met 2 huwelijkskandidaten .je bent verliefd op kandidaat 1 en houdt van hem ,hij is slim ..avontuurlijk..romantisch net als jij ,geloof komt niet op de eerste plaats bij hem.kandidaat 2 is de man om een nest mee te bouwen ,netjes opgevoed ,heeft DIEN hoog staan ,liefde is iets wat nog komen moet.


welke kandidaat zou je kiezen?

02-12-2008, 20:36


ik kies voor 1, want integstelling tot de tweede heb je wel liefde, maar kan dien ook nog groeien!

02-12-2008, 20:36
2, liefde komt in het huwelijk!!!

02-12-2008, 20:37

Citaat door Al_Walaa18:
2.



en de liefde?

02-12-2008, 20:40



Citaat door mzjnoena:
je staat op het punt een belangrijke beslissing te nemen ,je hebt te maken met 2 huwelijkskandidaten .je bent verliefd op kandidaat 1 en houdt van hem ,hij is slim ..avontuurlijk..romantisch net als jij ,geloof komt niet op de eerste plaats bij hem.kandidaat 2 is de man om een nest mee te bouwen ,netjes opgevoed ,heeft DIEN hoog staan ,liefde is iets wat nog komen moet.


welke kandidaat zou je kiezen?


eerste instantie 1..
het is ook belangrijk om je goed te voelen bij de persoon en niets is mooier om samen te leren en te leren praktiseren..
Als hij hier wel open voor staat, waarom doen jullie dit niet samen

02-12-2008, 20:46

Citaat door mzjnoena:
je staat op het punt een belangrijke beslissing te nemen ,je hebt te maken met 2 huwelijkskandidaten .je bent verliefd op kandidaat 1 en houdt van hem ,hij is slim ..avontuurlijk..romantisch net als jij ,geloof komt niet op de eerste plaats bij hem.kandidaat 2 is de man om een nest mee te bouwen ,netjes opgevoed ,heeft DIEN hoog staan ,liefde is iets wat nog komen moet.


welke kandidaat zou je kiezen?


moeilijkkk !!

van 1 hou je al en je bent verliefd op hem !
kans is dat je hem niet kan vergeten, voor 2 heb je geen gevoelens en niemand die je kan garanderen dat je ze straks wel krijgtt !!! en dat is niet eerlijk voor die man ......

02-12-2008, 20:48

Citaat door mzjnoena:
je staat op het punt een belangrijke beslissing te nemen ,je hebt te maken met 2 huwelijkskandidaten .je bent verliefd op kandidaat 1 en houdt van hem ,hij is slim ..avontuurlijk..romantisch net als jij ,geloof komt niet op de eerste plaats bij hem.kandidaat 2 is de man om een nest mee te bouwen ,netjes opgevoed ,heeft DIEN hoog staan ,liefde is iets wat nog komen moet.


welke kandidaat zou je kiezen?


Zou salaat istikhara doen en Allah swt zal me helpen met een besluit te nemen...

02-12-2008, 20:50

Citaat door mzjnoena:
en de liefde?



Liefde kan altijd nog komen. Liefde is maar een onderdeel, het is niet alles. Ik kies eerder voor Dien dan voor liefde voor een man. Allah geeft je niets slechts zonder je er iets moois voor terug te geven. Ik heb liever een huwelijk gebaseerd op geloof, dan een huwelijk met iemand die van romantiek houdt. Waar ik overigens een hekel aan heb. (romantiek)


02-12-2008, 20:50
Ik zou voor de tweede gaan... Dien is het belangrijkste

02-12-2008, 20:51

Citaat door _soekeyna_:
Zou salaat istikhara doen en Allah swt zal me helpen met een besluit te nemen...
ja je hebt 100% gelijkk

02-12-2008, 20:53

Citaat door Al_Walaa18:
Liefde kan altijd nog komen. Liefde is maar een onderdeel, het is niet alles. Ik kies eerder voor Dien dan voor liefde voor een man. Allah geeft je niets slechts zonder je er iets moois voor terug te geven. Ik heb liever een huwelijk gebaseerd op geloof, dan een huwelijk met iemand die van romantiek houdt. Waar ik overigens een hekel aan heb. (romantiek)



een hekel aan romantiekk ???
waaromm als ik vragen mag

02-12-2008, 20:54

Citaat door anissa_1992:
ja je hebt 100% gelijkk



Ja he, vind ik ook!

02-12-2008, 20:59


Als ik echt zou moeten kiezen, dan 2.
Dien is het belangrijkste!

02-12-2008, 21:01
Maak een pol!

02-12-2008, 21:02

Citaat door madmoisellaa:
een hekel aan romantiekk ???
waaromm als ik vragen mag



Het staat me gewoon niet aan. Rozen vind ik niets, want die gaan dood. Vervolgens vallen de bladeren eraf. En wie mag dat dan opruimen? En stel dat die kaars omvalt? Dan heb een mega romantisch haardvuur. Namelijk je huis.. Ik hou meer van gezelligheid dan romantiek.

Ik kan het overdrijven, I know. Ik heb liever dat je met een flubberding aankomt waar ik mee kan spelen dan met een bos bloemen.

Pagina's : [1] 2