Bekijk volle/desktop versie : homoseksualiteit bij Marokkanen



Pagina's : [1] 2

01-03-2004, 15:43

Citaat door jonguitdekast:
Hallo,

Ik ben bezig met een onderzoek naar de behoefte en vragen van Turkse en Marokkaanse jongeren tussen de 16-24 jaar die denken dat zij homoseksueel zijn.

Graag zou ik in contact willen komen met deze jongeren om hen wat vragen te stellen. Anonimiteit is verzekerd!!!

Ik doet dit onderzoek in het kader van mijn opleiding SPH.

Groetjes Raziye.
.

01-03-2004, 15:56


iieeeeuuwwww alles homo's aan het gas...

1000% anti-homos!!!!!!

01-03-2004, 17:45
Succes!! Zal je nodig hebben

01-03-2004, 19:39
dat je daaraan je tijd gaat verspillen zeg!!!!het hoort en het KAN niet.

01-03-2004, 19:40


ik vind het ook niet kunnen

01-03-2004, 19:41
Ga weg me u homosgedoe.
Probeer et bij de Red & Blue ofzo

01-03-2004, 19:42
tfoe alle moslim homos en lesbos moeten de doodstraf krijgen hahahhahahahhaah

01-03-2004, 21:31
Ja jullie hebben de bedoeling van deze topic dus niet begrepen ze zoekt jongeren die denken dat ze homoseksueel zijn ze vraagt ze niet naar jullie mening open een aparte topic dan ofzo

Dame je kan beter je oproep verplaatsen naar overige contacten
Veel suc6 met je opleiding en ik hoop dat dit gaat lukken is wel moeilijk om ze te vinden

01-03-2004, 23:30

Citaat:
Origineel gepost door jonguitdekast
Hallo,

Ik ben bezig met een onderzoek naar de behoefte en vragen van Turkse en Marokkaanse jongeren tussen de 16-24 jaar die denken dat zij homoseksueel zijn.

Graag zou ik in contact willen komen met deze jongeren om hen wat vragen te stellen. Anonimiteit is verzekerd!!!

Ik doet dit onderzoek in het kader van mijn opleiding SPH.


Groetjes Raziye.
ben eerst benieuwd wat jouw defenitie is van homo

01-03-2004, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door tante
iieeeeuuwwww alles homo's aan het gas...

1000% anti-homos!!!!!!
Je kan ook normaal reageren

01-03-2004, 23:49

Citaat:
Origineel gepost door outland_morro
tfoe alle moslim homos en lesbos moeten de doodstraf krijgen hahahhahahahhaah

02-03-2004, 00:20

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
ik denk dat veel mensen er niet bij stil staan, dat een moslimse homo of een homo moslim niet bestaat!!! hoe kan een homo nou moslim zijn, als hij of zij weet dat het niet gaat in de islam. en hoe kan een moslim homo zijn als hij weet dat het ook niet kan. dus bijdeze noem ze geen moslim homos of andersom want het zijn homos apart of moslims apart maar gaan niet samen. en raziye had het niet over moslims maar over marokanen....´

02-03-2004, 19:57


je bent het of bent het niet, wat kun je daaraan veranderen...........
Je kunt er misschien wel tegen zijn, maar je kunt het toch niet tegen houden.............

08-03-2004, 11:55
HET IS ECHT JAMMER! Ik veracht mensen die altyd klaarzitten met vooroordelen!.....Homoseksualiteit blijft iets waar we niet de oorsprong van weten, of t nou wel of niet te voorkomen is en als het er is of t wel te genezen is....

09-03-2004, 23:19
Ik snap niet waarom mensen zo raar reageren...en wat ik ook niet snap is dat ze de naam gebruiken MOSLIMSE HOMO..dat kan tog neit als je homo bent dan heb je er zelf voor gekozen om geen moslim mmer te ziijn.dus die term bestaat niet...en ikvind eerlijk gezegd dat die jongens BUITEN DE ISLAM GEZIEN homo mogen zijn...waarom niet..zolang je maar gelukkig bent...waarom zo 'n ophef...van mij mogen ze..ik mag tog ook met een man trouwen en van hem houden.....


Meid...je moet informeren bij hulp instanties...dan kom je in contact met allochtone homo's ...ik zal er een paar voor je opzoek...en dan pm ik ze wel naar je..of via MTNL als je dat kent..daar kwamen laats 2 maroc homo's op t.v...MTNL is een programma van tv west..

Pagina's : [1] 2