Bekijk volle/desktop versie : Moeder met haar kind naar het zwembad?



01-03-2004, 15:27
Salaam Allemaal
Ik had graag een vraagje je aan jullie.
wat vinden jullie ervan als een moeder met haar dochter/zoon naar het
zwembad gaat op een zondag.Vinden jullie dat kunnen of zeggen jullie een vrouw heeft niks op een zwembad te zoeken.

Het is namelijk zo ik ben een alleenstaande moeder en ik zou graag met mijn kind naar het zwembad willen gaan , want ze is namelijk zo gek op water en ik wil ook graag dat ze leert zwemmen.

Het ziet zo ik was gisteren(zondag) met haar naar het zwembad en toen ik binnen kwam was het daar voel met marokkanen en die zaten mij gewoon allemaal aan te gapen. Er waren ook andere marokkaanse meiden daar maar wij werden echt aangekeken, en ik weet niet waarom.

We zijn dan ook niet lang gebleven, we zijn echt na een uurtje weg gegaan omdat ze gewoon irriteerden met hun blikken.
En ik heb gezegd dat ik de volgende keer naar een zwembad ga waar geen marokkanen kom, maar waar vind ik zo n zwembad.

Ik zou graag jullie mening hierover willen hebben, maar echt serieuse reacties a.u.b.

Groetjes laila

01-03-2004, 15:35


he meid .
als je iets leuks wil doen met je kindje waarom niet het is dat je kindje plezier heefd in het water laat die mensen raar kijken.
meschien vonden ze je leuk ofzo want wie weet nu dat het JOU kindje was voor hetzelvde geld je zusje of kleine nichtje .

01-03-2004, 16:30
Bedankt voor jullie reactie
mischien hebben jullie gelijk en dachten ze dat het mijn zusje is,
want om eerlijk te zeggen ik zie er niet zo uit dat ik een kind op de wereld heb gezet en ik ben 24 maar ik lijk net 18 of zo.
Maar ik vond die blikken heel erg en ze hielden gewoon niet op, we konden ons niet eens bewegen. maar goed de volgende keer ga ik naar een zwembad waar niet veel marokkanen komen.

MIJN VRAAAG IS WETEN JULLIE EEN ZWEMBAD IN DE BUURT VAN UTRECHT WAAR NIET VEEL MAROKKANEN KOMEN?

Bedankt laila

02-03-2004, 01:30
Assalaam oe aleikum wa rahmatuhallahi wa barakatuh

Hoezo ZWEMBAD ..ik begrijp hier iets niet...je bent een moslima neem ik aan toch...dan heb je niks te zoeken in een zwembad tenzij het alleen met vrouwen is die bedekt zijn op de goede manier voor andere vrouwen ( shirt met korte mouwen en iets tot op je knieeen)....allahoe a3lem mischien bedoel je ook dat soort zwembaden maar anders zou ik zeggen BLIJF DAARVAN VER UIT DE BUURT inshaAllah!!


wa salaamo e laeikum warahmatuhallahi wa barakatuh
een zuster in islaam

02-03-2004, 02:10


Bijna elke zwembad heeft 'Vrouwendag' 1x in de week ofzo.. Vraag het anders ff na, dat is ook beter voor jou en je dochter...En als die blikken van mensen je nog steeds zo aankijken, moet je er niks van aantrekken en gewoon negeren!!

02-03-2004, 14:56
In Utrecht kun je op zondagavond bij 'De Kwakel' zwemmen met alleen maar vrouwen.

02-03-2004, 15:19
Asalam oealekoem.

Als jij heel graag naar zwembad wel met je kind moet je vooral blijven doen .En die mannen die jouw zaten aan te staren moet je er niest van aan trerkken.Als ze het raar vinden dan horen zij ook niet daar je gaat zwemmen met je kind ,En natuurlijk moet je wel rekening houden met wat je aan heb.niet alllen voor hun maar ook tegen over je zelf.en allahAllah heeft gezecht leer je kind zwemen en paard rijden.

03-03-2004, 00:26

Citaat:
Origineel gepost door kwis
Asalam oealekoem.

Als jij heel graag naar zwembad wel met je kind moet je vooral blijven doen .En die mannen die jouw zaten aan te staren moet je er niest van aan trerkken.Als ze het raar vinden dan horen zij ook niet daar je gaat zwemmen met je kind ,En natuurlijk moet je wel rekening houden met wat je aan heb.niet alllen voor hun maar ook tegen over je zelf.en allahAllah heeft gezecht leer je kind zwemen en paard rijden.
Assalaam oe aleikum warahmatuhallahi wa barakatuh

Subhanallah doe ff normaal met je blijven doen!!! Je moet juist je moslimzuster aansporen tot het goede en haar vertellen dat ze juist niet moet gaan waar mannen komen...Insha allah vind ze een zwembad met alleen islamitische vrouwen die op de juiste manier bedekt zijn voor elkaar ...

wa salaam oe aleiku mwarahmatuhalalhi wa barakatuh

een zuster in islaam

03-03-2004, 12:32
Misschien is er speciaal moeder en kind zwemmen (mijn moeder deed dat altijd met mij). Dat is een uurtje met alleen moeder en hun kinderen.....

03-03-2004, 20:24
Het is inderdaad zo dat vele zwembaden 1 of meerdere keren in de week zwemmen voor alleen vrouwen organiseren. In Amsterdam
heb je bij een paar zwembaden in het weekend famillie zwemmen dit is dan vaak in de ochtend en is voor de famillie. Wellicht dat ze dit misschien ook in Utrecht hebben en dat er op die dagen niet van die asociale mede marokkanen komen die je plezier kunnen vergallen met kijken alsof ze dat nog nooit hebben gedaan.
Veel succes. Mocht je trouwens een keer naar Amsterdam willen komen dan raad ik je aan om naar het Mirandabad in Amsterdam Zuid of de Meerkamp in Amstelveen te komen voor het familliezwemmen. Beide baden hebben een website. Veel plezier.