Bekijk volle/desktop versie : Wie Weet Hoe Ik Aan Oprachten Kan Komen Voor Schoonmaakbedrijf



02-12-2008, 02:23
HALLO ik ben pas begonnen met een schoonmaak bedrijf alleen heb ik al veel mails gestuurd naar bedrijfen en kantoorpande,maar ik heb geen reactie terug gekregen.wie weet hoe ik aan opdrachten kan komen,of wie heeft ook een schoonmaak bedrijf en kan mij advies geven,

bedankt


02-12-2008, 02:27



Citaat door pooh123:
HALLO ik ben pas begonnen met een schoonmaak bedrijf alleen heb ik al veel mails gestuurd naar bedrijfen en kantoorpande,maar ik heb geen reactie terug gekregen.wie weet hoe ik aan opdrachten kan komen,of wie heeft ook een schoonmaak bedrijf en kan mij advies geven,

bedankt


Bel ze gewoon op, vraag na een week of ze je mail hebben gelezen en vraag vervolgens of ze interesse hebben en zo niet. Waarom niet? Dan heb je meteen feedback en als ze wel interesse hebben meteen een huisbezoek maken

02-12-2008, 02:46

Citaat door evil_kenivel:
Bel ze gewoon op, vraag na een week of ze je mail hebben gelezen en vraag vervolgens of ze interesse hebben en zo niet. Waarom niet? Dan heb je meteen feedback en als ze wel interesse hebben meteen een huisbezoek maken


oke jah bedankt heb ik ook gedaan bij paar emails maar het gaat vermoeiend.

02-12-2008, 02:48

Citaat door pooh123:
oke jah bedankt heb ik ook gedaan bij paar emails maar het gaat vermoeiend.

Niet opgeven...je doet het voor jezelf en anders voor je kleintje. Allah y 3awnek

02-12-2008, 03:09


emailen en nabellen help niet echt. het beste is mooie pak aan trekken en gewoon bedrijf binnen lopen en vragen wie er verantwoorlijk is voor schoonmaak en gelijk mooi gesprekje aan gaan met persoon. optie 2 kijk in de krant soms zoeken ze schoonmakers ga dan ook langs en doe ze een voorstel..

02-12-2008, 08:32
bellen bellen en nog's bellen en offerts opsturen per post.! en niet te vergeten aantrekkelijk prijzen en richt je op bepaalde bedrijven ..restaurants/huisartsenpraktijken enzv....

internetsite van je eigenonderneming !!

02-12-2008, 16:29
dank jullie wel voor je jullie tips,ik zal me best doen, super bedankt.

02-12-2008, 19:45

Citaat door replay_11:
emailen en nabellen help niet echt. het beste is mooie pak aan trekken en gewoon bedrijf binnen lopen en vragen wie er verantwoorlijk is voor schoonmaak en gelijk mooi gesprekje aan gaan met persoon.
optie 2 kijk in de krant soms zoeken ze schoonmakers ga dan ook langs en doe ze een voorstel..



Dat is inderdaad de beste manier voor klantenbinding!
face to face met de verantwoordelijke die gaat over het facillitair binnen het bedrijf!

suc6

02-12-2008, 19:46

Citaat door anawajak:
[B]


Dat is inderdaad de beste manier voor klantenbinding!
face to face met de verantwoordelijke die gaat over het facillitair binnen het bedrijf!

suc6



jah klopt bedankt

02-12-2008, 20:04

Citaat door pooh123:
jah klopt bedankt



in welke regio?
mischien kan ik je helpen!

02-12-2008, 21:44

Citaat door nayim:
in welke regio?
mischien kan ik je helpen!


hey ik regio rotterdam daar wil ik beginnen?heb jij ook een bedrijf?