Bekijk volle/desktop versie : M'n vriend kan me niet bevredigen ....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-12-2008, 02:19

Dit begint nu echt een probleem te worden in ons huwelijk, net als elke andere dame ben ik maagd gebleven tot het huwelijk en dan heb je toch wel hoge verwachtingen van de sex.

Alleen komt nu het probleem hij kan me niet bevredigen, ik kom niet eens in de buurt van " het hoogte punt "
De eerste paar keer vond ik dit niet erg maar nu er maanden zijn verstreken en er nog steeds niks is veranderd is dit behoorlijk frustrerend.
Ik heb het er al met hem over gehad zijn antwoord is dan ik ga er aan werken, maar ik wil het hem niet steeds zeggen want geen 1 man vind dit leuk om te horen natuurlijk.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Kinderlijke reacties kunnen voor je gehouden worden, b.v.d

02-12-2008, 02:21


Ik zou je graag een advies willen geven , maar ik ben zelf ook een amateur

02-12-2008, 02:24

Citaat door Utrecht_Girl:

Dit begint nu echt een probleem te worden in ons huwelijk, net als elke andere dame ben ik maagd gebleven tot het huwelijk en dan heb je toch wel hoge verwachtingen van de sex.

Alleen komt nu het probleem hij kan me niet bevredigen, ik kom niet eens in de buurt van " het hoogte punt "
De eerste paar keer vond ik dit niet erg maar nu er maanden zijn verstreken en er nog steeds niks is veranderd is dit behoorlijk frustrerend.
Ik heb het er al met hem over gehad zijn antwoord is dan ik ga er aan werken, maar ik wil het hem niet steeds zeggen want geen 1 man vind dit leuk om te horen natuurlijk.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Kinderlijke reacties kunnen voor je gehouden worden, b.v.d


hoor jij nie in bed te liggen naast je man

02-12-2008, 02:25

Citaat door Ewa_88:
Ik zou je graag een advies willen geven , maar ik ben zelf ook een amateur


Toch bedankt voor het uppen van mijn topic [/FONT]


Citaat door moessie4you:
hoor jij nie in bed te liggen naast je man


[FONT="Century Gothic"]Mijn man heeft nachtdienst, toch bedankt voor je pm

02-12-2008, 02:25


Oeiii dees is een tuff one !

Euhm je kan eerst proberen je mood op te krikken é je lusten dus hij moet je op de één of andere manier en slow process doen opwinden zeer subtiel met kleine dinge zoals een veer ijsblokjes enzo voorspel blijve rekke voor een tijdje en dan terug proberen é mss is dat een optie??
Of al geprobeerd? hmm zo iets is denk ik wel lastig hé :s

mhm veeeel succes ik trouw nog ni dus hmdl!!! hopelijk zal ik dees ni moete meemake maar you never know in ieder geval succes en probeer gwn veeeel leuke dinges uit koop een leuk boek ofzo als je weet wat ik bedoel

02-12-2008, 02:27

Citaat door Utrecht_Girl:

Dit begint nu echt een probleem te worden in ons huwelijk, net als elke andere dame ben ik maagd gebleven tot het huwelijk en dan heb je toch wel hoge verwachtingen van de sex.

Alleen komt nu het probleem hij kan me niet bevredigen, ik kom niet eens in de buurt van " het hoogte punt "
De eerste paar keer vond ik dit niet erg maar nu er maanden zijn verstreken en er nog steeds niks is veranderd is dit behoorlijk frustrerend.
Ik heb het er al met hem over gehad zijn antwoord is dan ik ga er aan werken, maar ik wil het hem niet steeds zeggen want geen 1 man vind dit leuk om te horen natuurlijk.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Kinderlijke reacties kunnen voor je gehouden worden, b.v.d

Dat hoor je wel vaker dat vrouwen niet bevredigd worden door de man... en de meeste faken het.... beste is om er gewoon over te praten en dat je het gewoon mist(is menselijk) samen praten en probeer iets nieuws mischien dat dat helpt ben blij dat ik die probleem niet heb hihihi althans heb nooit iemand horen klagen

02-12-2008, 02:27

Citaat door Tafersitia:
Oeiii dees is een tuff one !

Euhm je kan eerst proberen je mood op te krikken é je lusten dus hij moet je op de één of andere manier en slow process doen opwinden zeer subtiel met kleine dinge zoals een veer ijsblokjes enzo voorspel blijve rekke voor een tijdje en dan terug proberen é mss is dat een optie??
Of al geprobeerd? hmm zo iets is denk ik wel lastig hé :s

mhm veeeel succes ik trouw nog ni dus hmdl!!! hopelijk zal ik dees ni moete meemake maar you never know in ieder geval succes en probeer gwn veeeel leuke dinges uit koop een leuk boek ofzo als je weet wat ik bedoel


Bedankt voor je reactie meid, hier heb ik misschien wat aan

02-12-2008, 02:29

Citaat door Zzonnebril:
Dat hoor je wel vaker dat vrouwen niet bevredigd worden door de man... en de meeste faken het.... beste is om er gewoon over te praten en dat je het gewoon mist(is menselijk) samen praten en probeer iets nieuws mischien dat dat helpt ben blij dat ik die probleem niet heb hihihi althans heb nooit iemand horen klagen


Hmm begon al te denken dat ik de enigste was ofzo, ik heb het er met hem over gehad maar tot nu toe heeft dat weinig verschil gemaakt.

Zijn er misschien dames/heren aanwezig die hier ervaring mee hebben?

02-12-2008, 02:30

Citaat door Utrecht_Girl:
Nee dat faken is niets voor mij, ik heb het er met hem over gehad maar tot nu toe heeft dat weinig verschil gemaakt.

Zijn er misschien dames/heren aanwezig die hier ervaring mee hebben?


Die zijn nu zelf bezig

02-12-2008, 02:30

Citaat door Tafersitia:
Oeiii dees is een tuff one !

Euhm je kan eerst proberen je mood op te krikken é je lusten dus hij moet je op de één of andere manier en slow process doen opwinden zeer subtiel met kleine dinge zoals een veer ijsblokjes enzo voorspel blijve rekke voor een tijdje en dan terug proberen é mss is dat een optie??
Of al geprobeerd? hmm zo iets is denk ik wel lastig hé :s

mhm veeeel succes ik trouw nog ni dus hmdl!!! hopelijk zal ik dees ni moete meemake maar you never know in ieder geval succes en probeer gwn veeeel leuke dinges uit koop een leuk boek ofzo als je weet wat ik bedoel

hahahha jij bent mij er wel een love that personaliteit

02-12-2008, 02:31

Citaat door Utrecht_Girl:
Bedankt voor je reactie meid, hier heb ik misschien wat aan



Graag gedaan sweetness heb mss geen ervaring omdat ik ook datgeen voor na mijn trouw laat maar dat wil niet zeggen dat men theoretisch niets weet dus moest je nog vragen hebben pm maar

02-12-2008, 02:31

Citaat door Ewa_88:
Die zijn nu zelf bezig



02-12-2008, 02:32



Citaat door Zzonnebril:
hahahha jij bent mij er wel een love that personaliteit



hahaha hoezo

02-12-2008, 02:33

Citaat door Utrecht_Girl:


Ik zeg ook maar wat

02-12-2008, 02:33

Citaat door Tafersitia:
hahaha hoezo

Hou van meiden die veel theorie beschikken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5