Bekijk volle/desktop versie : M'n vriend kan me niet bevredigen ....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-12-2008, 02:19

Dit begint nu echt een probleem te worden in ons huwelijk, net als elke andere dame ben ik maagd gebleven tot het huwelijk en dan heb je toch wel hoge verwachtingen van de sex.

Alleen komt nu het probleem hij kan me niet bevredigen, ik kom niet eens in de buurt van " het hoogte punt "
De eerste paar keer vond ik dit niet erg maar nu er maanden zijn verstreken en er nog steeds niks is veranderd is dit behoorlijk frustrerend.
Ik heb het er al met hem over gehad zijn antwoord is dan ik ga er aan werken, maar ik wil het hem niet steeds zeggen want geen 1 man vind dit leuk om te horen natuurlijk.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Kinderlijke reacties kunnen voor je gehouden worden, b.v.d

02-12-2008, 02:21


Ik zou je graag een advies willen geven , maar ik ben zelf ook een amateur

02-12-2008, 02:24

Citaat door Utrecht_Girl:

Dit begint nu echt een probleem te worden in ons huwelijk, net als elke andere dame ben ik maagd gebleven tot het huwelijk en dan heb je toch wel hoge verwachtingen van de sex.

Alleen komt nu het probleem hij kan me niet bevredigen, ik kom niet eens in de buurt van " het hoogte punt "
De eerste paar keer vond ik dit niet erg maar nu er maanden zijn verstreken en er nog steeds niks is veranderd is dit behoorlijk frustrerend.
Ik heb het er al met hem over gehad zijn antwoord is dan ik ga er aan werken, maar ik wil het hem niet steeds zeggen want geen 1 man vind dit leuk om te horen natuurlijk.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Kinderlijke reacties kunnen voor je gehouden worden, b.v.d


hoor jij nie in bed te liggen naast je man

02-12-2008, 02:25

Citaat door Ewa_88:
Ik zou je graag een advies willen geven , maar ik ben zelf ook een amateur


Toch bedankt voor het uppen van mijn topic [/FONT]


Citaat door moessie4you:
hoor jij nie in bed te liggen naast je man