Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ** Mijn té kleine Cupmaat **



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-12-2008, 19:13
ppfff wat ik vandaag heb meegemaakt ...

Ik was met vriendinnen gaan winkelen vandaag toen ze mij aanspoorde om mijn cupmaat bij Hunkemoller op te meten . Ik wilde eerst niet maar uiteindelijk hebben ze me de winkel in gekregen. Komt er zo een medewerkster in het pashokje mij opmeten.. zegt je hebt cup E terwijl ik altijd dacht dat ik een B/C droeg echt een wereld van verschil hahahah we lagen echt in een deuk. Heb dus altijd te kleine BH's gedragen zonder dat ik het in de gaten had Wie heeft dit ook meegemaakt en misschien tips voor de dames om eens even goed je maat op te laten meten

01-12-2008, 19:14


hoe heb jij jezelf ooit in een B gepropt??? ik heb ook E en als ik een D aanheb doet het al pijn hoor...ik laat ze ongeveer een keer in het jaar opmeten..

01-12-2008, 19:15


Temchoent!!

01-12-2008, 19:16

Citaat door ouasimagirl:


Temchoent!!



heeey andere tamshount

01-12-2008, 19:17



Citaat door Nysha:
hoe heb jij jezelf ooit in een B gepropt??? ik heb ook E en als ik een D aanheb doet het al pijn hoor...ik laat ze ongeveer een keer in het jaar opmeten..




geen ideee dat vind ik nou raar. Maar heb net maar een aantal E's ingeslagen en zitten perfect

01-12-2008, 19:18

Citaat door lemmiatje:
geen ideee dat vind ik nou raar. Maar heb net maar een aantal E's ingeslagen en zitten perfect


deed het geen pijn dan en had je geen 4 tieten ipv 2 bolletjes??? ik heb echt al te klein bij D laat staan als ik een B zou dragen

01-12-2008, 19:19
jammer dat je in maat E de leukste BH's niet kunt krijgen en ze zijn duurder

01-12-2008, 19:19

Citaat door lemmiatje:
ppfff wat ik vandaag heb meegemaakt ...

Ik was met vriendinnen gaan winkelen vandaag toen ze mij aanspoorde om mijn cupmaat bij Hunkemoller op te meten . Ik wilde eerst niet maar uiteindelijk hebben ze me de winkel in gekregen. Komt er zo een medewerkster in het pashokje mij opmeten.. zegt je hebt cup E terwijl ik altijd dacht dat ik een B/C droeg echt een wereld van verschil hahahah we lagen echt in een deuk. Heb dus altijd te kleine BH's gedragen zonder dat ik het in de gaten had Wie heeft dit ook meegemaakt en misschien tips voor de dames om eens even goed je maat op te laten meten



Veel vrouwen dragen een bh met een te kleine cup en een te grote omvang. Jezelf goed laten opmeten is heel nuttig. Het staat veel mooier als je een goed passende bh onder je kleding draagt, dan zo'n ding waarvan de sluiting half in je nek zit en je borsten ergens bij je navel (beetje overdreven ...).

01-12-2008, 19:19
En hoe meet ze het..

Ik zie mezelf daar al staan in het pashokje..

01-12-2008, 19:20

Citaat door Saruwatari.:
Hoe ziet een E-tiet er uit




Hetzelfde als een b-tiet, rond met een tepel in het midden ... grapjas ...

01-12-2008, 19:20

Citaat door Nysha:
deed het geen pijn dan en had je geen 4 tieten ipv 2 bolletjes??? ik heb echt al te klein bij D laat staan als ik een B zou dragen



jawel het "bobbelde" wel een beetje boven mn BH maar niet zo erg en had ook geen pijn :kweetnie

01-12-2008, 19:20

Citaat door _Lourdes_:
Veel vrouwen dragen een bh met een te kleine cup en een te grote omvang. Jezelf goed laten opmeten is heel nuttig. Het staat veel mooier als je een goed passende bh onder je kleding draagt, dan zo'n ding waarvan de sluiting half in je nek zit en je borsten ergens bij je navel (beetje overdreven ...).


precies!!


ik koop mijne allemaal bij de hunkemoller...en ze hebben echt nog wel mooie in een E...ik moet ze wel van voren goed aan elkaar hebben, dus niet aan een haakje alleen...


vooral met de sale sla ik goed in!

01-12-2008, 19:20



Citaat door Saruwatari.:
Hoe ziet een E-tiet er uit



Zo ( . ) ( . )


01-12-2008, 19:21
Heb ook nooit laten opmeten maar ze passen goed in een Dtje, bij C dan vallen ze er constant uit

01-12-2008, 19:21

Citaat door rifia117:
En hoe meet ze het..

Ik zie mezelf daar al staan in het pashokje..



Het gaat om de verhouding tussen onderomvang en borstomvang. Dat wordt over het algemeen gemeten over een glad zittend T-shirt of onderhemdje.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12