Bekijk volle/desktop versie : Meiden met hijaab die fotos plaatsen van zichzelf



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

30-11-2008, 17:49
in bv hun ot of avatar

hijaab draagt een goede moslima om zich zoveel mogelijk uit het oog van anderen te onttrekken

aan de ene kant draag je een hijaab om je uit het oog van anderen te onttrekken, aan de andere kant stel je jezelf aan anderen tentoon door je foto in je ot te zetten

vind ik zo paradoxaal allemaal

zo zie je maar weer dat hijaabs tegenwoordig alleen zijn gebaseerd op modetrends

30-11-2008, 17:50



Citaat door ADHDtje:
in bv hun ot of avatar

hijaab draagt een goede moslima om zich zoveel mogelijk uit het oog van anderen te onttrekken

aan de ene kant draag je een hijaab om je uit het oog van anderen te onttrekken, aan de andere kant stel je jezelf aan anderen tentoon door je foto in je ot te zetten

vind ik zo paradoxaal allemaal

zo zie je maar weer dat hijaabs tegenwoordig alleen zijn gebaseerd op modetrends



hmmz de meeste inderdaad.....

30-11-2008, 17:51
gelijk heb je ma zeg nie altijd iedereen..waarom ordelen mensen zo snel waarom laat dat over aan allah swt.

30-11-2008, 17:52

Citaat door keukeprinsesje:
gelijk heb je ma zeg nie altijd iedereen..waarom ordelen mensen zo snel waarom laat dat over aan allah swt.

ik oordeel niet, ik geef mijn mening zoals dat gewoon is in forums

30-11-2008, 17:53



Citaat door ADHDtje:
ik oordeel niet, ik geef mijn mening zoals dat gewoon is in forums



je zegt iedereen das geen mening meer ma een oordeel.

30-11-2008, 17:53

Citaat door keukeprinsesje:
gelijk heb je ma zeg nie altijd iedereen..waarom ordelen mensen zo snel waarom laat dat over aan allah swt.



na3am ought het oordelen moet aan ALLAH ta3alla overgelaten worden.
Maar het feit dat we snel mensen in een hok stoppen maakt het doordat we tegenwoordig eigenlijk nergens meer van opkijken.

30-11-2008, 17:54

Citaat door bethalayl:
na3am ought het oordelen moet aan ALLAH ta3alla overgelaten worden.
Maar het feit dat we snel mensen in een hok stoppen maakt het doordat we tegenwoordig eigenlijk nergens meer van opkijken.


das waar niets is meer raar...wat eigelijk echt erg is.

30-11-2008, 17:55

Citaat door keukeprinsesje:
je zegt iedereen das geen mening meer ma een oordeel.

als jij ergens het woord "iedereen" ziet staan in mijn betoogje, dan moet jij eens als de wiedeweer naar 'n opticien

30-11-2008, 17:56

Citaat door bethalayl:
na3am ought het oordelen moet aan ALLAH ta3alla overgelaten worden.
Maar het feit dat we snel mensen in een hok stoppen maakt het doordat we tegenwoordig eigenlijk nergens meer van opkijken.

Alsnog spreekt dit het niet goed..

@ Adhd..I agree.!

30-11-2008, 17:56

Citaat door ADHDtje:
in bv hun ot of avatar

hijaab draagt een goede moslima om zich zoveel mogelijk uit het oog van anderen te onttrekken

aan de ene kant draag je een hijaab om je uit het oog van anderen te onttrekken, aan de andere kant stel je jezelf aan anderen tentoon door je foto in je ot te zetten

vind ik zo paradoxaal allemaal

zo zie je maar weer dat hijaabs tegenwoordig alleen zijn gebaseerd op modetrends
Je mag het paradoxaal vinden. Maar wat een onzin is dat laatste.

30-11-2008, 17:58

Citaat door Miryam17:
Je mag het paradoxaal vinden. Maar wat een onzin is dat laatste.

ewa als mensen hijaab niet meer serieus nemen, wat moet ik dan gaan denken?

30-11-2008, 17:58

Citaat door ADHDtje:
in bv hun ot of avatar

hijaab draagt een goede moslima om zich zoveel mogelijk uit het oog van anderen te onttrekken

aan de ene kant draag je een hijaab om je uit het oog van anderen te onttrekken, aan de andere kant stel je jezelf aan anderen tentoon door je foto in je ot te zetten

vind ik zo paradoxaal allemaal

zo zie je maar weer dat hijaabs tegenwoordig alleen zijn gebaseerd op modetrends



Mee eens...

Je kan het trouwens verder trekken naar o.a. ook...

- het gedrag
- het taalgebruik etc...

Maar ja, ghair insha'allah...

30-11-2008, 17:58



Citaat door sendralaars:
Alsnog spreekt dit het niet goed..

@ Adhd..I agree.!



spreekt het goed of niet maar het is wel iets wat we onbewust doen....

30-11-2008, 17:59
Een hijaab staat niet voor PERFECT mens.

Het staat inderdaad symbool voor islam, maar dat wil niet zeggen dat deze meiden engelen zijn en geen zondes kunnen maken. We zijn allemaal mensen met onze zondes..

Ik word er steeds moe van dat mensen graag willen zien dat een meisje met hijaab zondeloos is..
Meestal is het zo: Zij draagt hijaab, dus zij hoort zich zo en zo te gedragen.. Alhijaab is een verplichting, het is een bedekking het is geen jihad a nafs. Het maakt je ziel niet reiner.. Daar moet je meer voor hebben dan een bedekking.

30-11-2008, 18:00

Citaat door Nesrine!:
Mee eens...

Je kan het trouwens verder trekken naar o.a. ook...

- het gedrag
- het taalgebruik etc...

Maar ja, ghair insha'allah...


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21