Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk RyanAir, Ervaringen..?



Pagina's : [1] 2

30-11-2008, 16:40
Wie heeft er weleens gevlogen met RyanAir?
Is er bij iemand weleens iets misgegaan?
Wilde namelijk net een vlucht boeken en zag dat het gwn geld kost om op de luchthaven in te checken, en dat je zelfs voor bagage moet betalen.
En je kan ook een reisverzekering afsluiten, maar ik weet niet of ik dit moet doen? Is er anders de mogelijkheid dat je ze bagage kwijt raken en je niks terug krijgt ofzo..?

Hulp graaaag..

30-11-2008, 16:47


Nja bn zelf van Weeze na marrakech gevloge en terug.. ging perfect geen rare dinge meegemaakt en lekkr op tijd enso..

is gwoon een low budget vlucht he vandaar da je moet betale voor extra koffer je mag wel 10 kilo hand bagage meeneme (zo kleine koffertje met wieltjes bijv) daarnaast kost het 15 euro per koffer ik d8 15 kg. Zo houde ze o.a. de tickets goedkoper..

Ma je kan ook online inchecke da's gratis en stelt niets voor alleen je naam enso en koffers in vullen. Op het vliegveld inchecke kost 5 euro en is zo gedaan stelt niets voor dus beter online doen als je die wil bespare. Verder kan je kieze da je als eerste in mag stappe da kost ook extra, maja het is ma wat je wilt.

verder is het gwoon net als alle andere maatschappije betreft regels voor kwijt raken enso...

Verzekering ligt eraan als je geen reisverzekering al van je zelf hebt, maar die is dus neit verplicht en kan je nie voor kiezen

30-11-2008, 16:56

Citaat door marrakechie:
Nja bn zelf van Weeze na marrakech gevloge en terug.. ging perfect geen rare dinge meegemaakt en lekkr op tijd enso..

is gwoon een low budget vlucht he vandaar da je moet betale voor extra koffer je mag wel 10 kilo hand bagage meeneme (zo kleine koffertje met wieltjes bijv) daarnaast kost het 15 euro per koffer ik d8 15 kg. Zo houde ze o.a. de tickets goedkoper..

Ma je kan ook online inchecke da's gratis en stelt niets voor alleen je naam enso en koffers in vullen. Op het vliegveld inchecke kost 5 euro en is zo gedaan stelt niets voor dus beter online doen als je die wil bespare. Verder kan je kieze da je als eerste in mag stappe da kost ook extra, maja het is ma wat je wilt.

verder is het gwoon net als alle andere maatschappije betreft regels voor kwijt raken enso...

Verzekering ligt eraan als je geen reisverzekering al van je zelf hebt, maar die is dus neit verplicht en kan je nie voor kiezen



Bedankt voor je reactie!
Ik heb bij de luchhaven inchecken ingevuld, want wist niet precies wat online inchecken inhield. Dus zowiezo per persoon heb je handbagage van ong 10 kilo? En de bagage die je meestuurt moet max 15 kilo zijn?
Bij mij stond 1 bagage en op luchthaven inchecken, 30 euro dus scheelt volgens mij wel als je het online doet.

Ik denk dat me moeder dan online incheckt want zij wilt toch geen bagage meenemen, maar hoe gaat het dan op de luchthaven, waar laat je daar je indentiteitsbewijs zien enzo en je handbagage?

Sorry dat ik zoveel vraag maar moet alles zelf regelen en snap er niet veel van hehe.

30-11-2008, 16:59
Ben er mee naar Milaan geweest. Bagage was 15 kilo, handbagage 10 ofzo. Voor de rest geen problemen mee gehad..

30-11-2008, 17:01



Citaat door AmazighPearl_:
Ben er mee naar Milaan geweest. Bagage was 15 kilo, handbagage 10 ofzo. Voor de rest geen problemen mee gehad..


Thanks! Ik dacht, het is zo goedkoop, moet wel iets mis mee zijn,
maar dat is dus niet zo. Ik zag echt zo n krakvliegtuigje voor me, hehe.

30-11-2008, 17:04

Citaat door CosmoLifeStyle:
Thanks! Ik dacht, het is zo goedkoop, moet wel iets mis mee zijn,
maar dat is dus niet zo. Ik zag echt zo n krakvliegtuigje voor me, hehe.



Hahaha nee joh, ik heb nog wel ergens een foto van dat vliegtuig.. Het is in t vliegtuig zelf wel alleen een beetje krapjes..

30-11-2008, 17:07

Citaat door CosmoLifeStyle:

Bedankt voor je reactie!
Ik heb bij de luchhaven inchecken ingevuld, want wist niet precies wat online inchecken inhield. Dus zowiezo per persoon heb je handbagage van ong 10 kilo? En de bagage die je meestuurt moet max 15 kilo zijn?
Bij mij stond 1 bagage en op luchthaven inchecken, 30 euro dus scheelt volgens mij wel als je het online doet.

Ik denk dat me moeder dan online incheckt want zij wilt toch geen bagage meenemen, maar hoe gaat het dan op de luchthaven, waar laat je daar je indentiteitsbewijs zien enzo en je handbagage?

Sorry dat ik zoveel vraag maar moet alles zelf regelen en snap er niet veel van hehe.


ja idd bagage op luchthave inchecke is iets duurder..

Gwoon aan de balie laat je je paspoort zien en die formuliertjes die je per email krijgt dus voor da je online hebt ingechecked en je vlucht nummer
daar kijke ze ook gelijk wa voor bagage je hebt.. Als je er aankomt dan wijst alles zich van zelf eigelijk

Je ma kan beter online inchecke jah scheel wel.. maar onthoud wel er zijn afmetinge voor de tas/koffer met hand bagage check daarvoor de website, want hij moet in zo';n hoekje passe anders telle ze hem als gwone koffer..

Me ma had ook alleen zo'n trolley en maja zei ging ma voor 10 dage en veel spulle had ze nie nodig dus voor bagage hoefde ze nie verder te betale..

Van welke luchthave bn je van plan om te vertrekke eigelijk en naar waar.. ?

30-11-2008, 17:16

Citaat door AmazighPearl_:
Hahaha nee joh, ik heb nog wel ergens een foto van dat vliegtuig.. Het is in t vliegtuig zelf wel alleen een beetje krapjes..


Haha, oke dan weet ik dat, moet ik me alvast voorbereiden.
Ik krijg het namelijk heeeel snel benauwd. Hoe was milaan?

30-11-2008, 17:38

Citaat door CosmoLifeStyle:
Haha, oke dan weet ik dat, moet ik me alvast voorbereiden.
Ik krijg het namelijk heeeel snel benauwd. Hoe was milaan?



Ja neem kauwgum mee, MP3 speler en of een tijdschrift zodat je iets te doen hebt. Het is gewoon krap qua beenruimte, je kan niet echt vrij bewegen etc maar adem halen kan wel..

Milaan was leuk.. Waar ga jij naar toe..

30-11-2008, 18:27
Lady's
Ik vlieg binnenkort ook met RYANair,
Bij mij was het precies anders om
Als je online incheckt koste het je 10 euro.
Het ticket is gratis, je betaalt alleen voor je bagage, een redelijke prijs.
Ik vroeg mij af wie e wel eens in een van die hotels heeft overnacht, ik vlieg nl sochtends vroeg.

30-11-2008, 18:27

Citaat door AmazighPearl_:
Ja neem kauwgum mee, MP3 speler en of een tijdschrift zodat je iets te doen hebt. Het is gewoon krap qua beenruimte, je kan niet echt vrij bewegen etc maar adem halen kan wel..

Milaan was leuk.. Waar ga jij naar toe..



Hahah oke, dan zit het wel goed.
Naar marokko gwn, boring maar moet er heen voor bepaalde dingen.
Wil ook naar Italie, met zulke goedkope tickets kan je gwn overal heen joh.
Of met de kerst naar London ofzo, superuitverkoop op 2e kerstdag

30-11-2008, 18:29

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
Lady's
Ik vlieg binnenkort ook met RYANair,
Bij mij was het precies anders om
Als je online incheckt koste het je 10 euro.
Het ticket is gratis, je betaalt alleen voor je bagage, een redelijke prijs.
Ik vroeg mij af wie e wel eens in een van die hotels heeft overnacht, ik vlieg nl sochtends vroeg.


Oh apart..
Ja is bij mij ook, plus belasting enzo, maar dan kom je nog op een goeie prijs. Welke hotels bedoel je?

30-11-2008, 18:29



Citaat door marrakechie:
ja idd bagage op luchthave inchecke is iets duurder..

Gwoon aan de balie laat je je paspoort zien en die formuliertjes die je per email krijgt dus voor da je online hebt ingechecked en je vlucht nummer
daar kijke ze ook gelijk wa voor bagage je hebt.. Als je er aankomt dan wijst alles zich van zelf eigelijk

Je ma kan beter online inchecke jah scheel wel.. maar onthoud wel er zijn afmetinge voor de tas/koffer met hand bagage check daarvoor de website, want hij moet in zo';n hoekje passe anders telle ze hem als gwone koffer..

Me ma had ook alleen zo'n trolley en maja zei ging ma voor 10 dage en veel spulle had ze nie nodig dus voor bagage hoefde ze nie verder te betale..

Van welke luchthave bn je van plan om te vertrekke eigelijk en naar waar.. ?


Ahzo, ja ik heb het nu anders ingevuld en dat scheelt 30 euro in totaal.
Ja je weet toch moeders, jas, jellaba en 1 paar schoenen = genoeg voor hun. Maar dit is dan hetzelfde voor als je terug komt toch? Dus als je heen bagage hebt mag je terug ook niks meenemen?
Vanuit brussel, en we willen naar tanger. De tickets zijn gewoon echt goedkoop, dat mensen nog met klm vliegen enzo.

30-11-2008, 18:32

Citaat door CosmoLifeStyle:
Oh apart..
Ja is bij mij ook, plus belasting enzo, maar dan kom je nog op een goeie prijs. Welke hotels bedoel je?


ja ik heb geen idee, wil dar in de buurt overnachten en wil eiegnlijk weten welke een beetje goed is.
Heb wel via het internet gekeken maar wilde eravringen horen, was dar erg benieuwd naar

30-11-2008, 18:56

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
ja ik heb geen idee, wil dar in de buurt overnachten en wil eiegnlijk weten welke een beetje goed is.
Heb wel via het internet gekeken maar wilde eravringen horen, was dar erg benieuwd naar


Ohzo, ja sorry heb daar geen ervaring mee . Misschien anderen?

Pagina's : [1] 2