Bekijk volle/desktop versie : Ruim 1,7 miljoen kijkers De Leeuw



Pagina's : [1] 2 3

30-11-2008, 12:06
HILVERSUM - Naar het eerste deel van de marathonuitzending van Mooi! Weer de Leeuw hebben zaterdagavond 1.785.000 mensen gekeken. Dat heeft de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de Nederlandse Publieke Omroep zondag meegedeeld.


Paul de Leeuw vierde met de uitzending zijn zilveren artiestenjubileum. De cijfers hebben betrekking op de periode tot 02.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag. Alleen het NOS Journaal van 20.00 uur haalde zaterdagavond meer kijkers.

30-11-2008, 12:17


Paul de Leeuw verslagen door het journaal

het moet toch niet gekker worden

30-11-2008, 12:25
Stop de verloedering van de samenleving, boycot Paul de Leeuw

30-11-2008, 12:49
Wat een mooie dag......



30-11-2008, 13:03


wat heeft die homofiele speknek toch gedaan voor de televisie waardoor mensen gaan kijken?

30-11-2008, 13:03

Citaat door NakNok:
Wat een mooie dag......




Ga je schamen!

30-11-2008, 13:05

Citaat door timioto:
HILVERSUM - Naar het eerste deel van de marathonuitzending van Mooi! Weer de Leeuw hebben zaterdagavond 1.785.000 mensen gekeken. Dat heeft de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de Nederlandse Publieke Omroep zondag meegedeeld.


Paul de Leeuw vierde met de uitzending zijn zilveren artiestenjubileum. De cijfers hebben betrekking op de periode tot 02.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag. Alleen het NOS Journaal van 20.00 uur haalde zaterdagavond meer kijkers.



Ik moet een breedbeeld tv aanschaffen wil ik die vent niet enkel voor de helft zien.

30-11-2008, 13:06

Citaat door timioto:
Ga je schamen!





waarom zou ik me moeten schamen ?...enne ik ben je hondje niet

30-11-2008, 13:10

Citaat door melkisgoed:
wat heeft die homofiele speknek toch gedaan voor de televisie waardoor mensen gaan kijken?

Ik merk dat jij vaak mensen met veel meer humor dan jij aanvalt. Waarom?

30-11-2008, 13:11
deze is ook heel mooi.....



30-11-2008, 13:12

Citaat door melkisgoed:
wat heeft die homofiele speknek toch gedaan voor de televisie waardoor mensen gaan kijken?


Citaat door timioto:
Ga je schamen!



30-11-2008, 13:18
Paul de Leeuw was vroeger veel leuker. Toen was zijn show echt sensatie, nu is er geen reet aan. Zijn publiek bestaat voornamelijk nu uit bejaarden en huisvrouwen en jongeren zie je niet meer in zijn publiek..

30-11-2008, 13:23



Citaat door Mister1979:
Paul de Leeuw was vroeger veel leuker. Toen was zijn show echt sensatie, nu is er geen reet aan. Zijn publiek bestaat voornamelijk nu uit bejaarden en huisvrouwen en jongeren zie je niet meer in zijn publiek..


Jongeren zijn dan ook een heel kleine doelgroep die veel te veel leverage hebben gekregen.

Overigens mijd ik de schreeuwlelijk als het maar enigszins kan. Wij zijn naar de film gegaan: Bienvenue á les Chtis. Een absolute aanrader!!!

30-11-2008, 13:23

Citaat door Mister1979:
Paul de Leeuw was vroeger veel leuker. Toen was zijn show echt sensatie, nu is er geen reet aan. Zijn publiek bestaat voornamelijk nu uit bejaarden en huisvrouwen en jongeren zie je niet meer in zijn publiek..



Vroeger was het echt sensatie omdat hij toen meer durfde ,
en er kon toen ook meer , nu is het allemaal te politiek correct (met heel af en toe nog een uitglijer)
Je moet nu teveel op je woorden passen om je eigen haggie te kunnen redden nu de wereld steeds minder verdraagzaam wordt .

30-11-2008, 13:28

Citaat door DjFrodo:
Vroeger was het echt sensatie omdat hij toen meer durfde ,
en er kon toen ook meer , nu is het allemaal te politiek correct (met heel af en toe nog een uitglijer)
Je moet nu teveel op je woorden passen om je eigen haggie te kunnen redden nu de wereld steeds minder verdraagzaam wordt .



Dat is niet waar. Paul de Leeuw is gewoon milder geworden en dat begon 10 jaar geleden al en dat wou die zelf. Kan me nog herinner dat hij tegen Sonja Barend zei 10 jaar geleden dat hij gewoon iets nieuws wou doen en geen zin meer had om continue te proveceren..

En dat heeft helemaal niks te maken met het steeds minder verdraagzaam worden van de samenleving..

Pagina's : [1] 2 3