Bekijk volle/desktop versie : Ik heb het net uitgemaakt met mijn vriend



Pagina's : [1] 2 3 4

30-11-2008, 01:50
Ik had hem een tijdje niet gesproken en toen ik hem vandaag sprak maakte ik een grapje dat ik dacht dat hij een ander had leren kennen.
Toen zei hij dat hij een tijdje telefonisch contact heeft met een meisje die wel dolgraag met hem wilt afspreken. Ik dacht toen echt, wat een lef heeft hij zeg om mij dit op zo n manier te vertellen alsof het heel normaal is, dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ik wil echt geen nummer 2 zijn/worden. Het is beter dat ik het nu uitmaak, dan dat ik dat straks van zijn kant te horen krijg.
Ik heb even mijn verdriet geslikt, want dit heb ik echt niet van hem verwacht. Maar ik denk dat dit het beste is wat ik kon doen, ik heb geleerd dat mijn geluk altijd voorop staat als het om relaties gaat. Dus ik heb hem laten gaan. En weetje, ik voel me echt top, daarnet moest ik bijna huilen, toen haalde ik diep adem.. en begon aan mijn keel en middenrif te voelen en vroeg mezelf af: Is dit pijn? liefdesverdriet? Enkele steken bij de luchtwegen en middenrif en een beetje ademnood? Nee dit slaat nergens op.. wallah haalde weer diep adem en voel me nu redelijk goed. Ik wil dus iedereen vragen die liefdesverdriet heeft hetzelfde te doen, ik meen het.. je gaat het op een heel ander perspectief zien. Ik bedoel kom op, om iemand treuren die jou niet eens gelukkig kan maken.

Zit wel vol adrenaline, moet het echt ergens kwijt.

30-11-2008, 01:55



Citaat door unlucky:
Ik had hem een tijdje niet gesproken en toen ik hem vandaag sprak maakte ik een grapje dat ik dacht dat hij een ander had leren kennen.
Toen zei hij dat hij een tijdje telefonisch contact heeft met een meisje die wel dolgraag met hem wilt afspreken. Ik dacht toen echt, wat een lef heeft hij zeg om mij dit op zo n manier te vertellen alsof het heel normaal is, dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ik wil echt geen nummer 2 zijn/worden. Het is beter dat ik het nu uitmaak, dan dat ik dat straks van zijn kant te horen krijg.
Ik heb even mijn verdriet geslikt, want dit heb ik echt niet van hem verwacht. Maar ik denk dat dit het beste is wat ik kon doen, ik heb geleerd dat mijn geluk altijd voorop staat als het om relaties gaat. Dus ik heb hem laten gaan. En weetje, ik voel me echt top, daarnet moest ik bijna huilen, toen haalde ik diep adem.. en begon aan mijn keel en middenrif te voelen en vroeg mezelf af: Is dit pijn? liefdesverdriet? Enkele steken bij de luchtwegen en middenrif en een beetje ademnood? Nee dit slaat nergens op.. wallah haalde weer diep adem en voel me nu redelijk goed. Ik wil dus iedereen vragen die liefdesverdriet heeft hetzelfde te doen, ik meen het.. je gaat het op een heel ander perspectief zien. Ik bedoel kom op, om iemand treuren die jou niet eens gelukkig kan maken.

Zit wel vol adrenaline, moet het echt ergens kwijt.



Komt goed joh, niet meer aan hem denken en over een paar weken denk je, wat the fuckk zag ik nou in hem

30-11-2008, 02:00
dem daar zit je dan zonder sex.

veel succes ik ben al 4maanden net een dooie plant

30-11-2008, 02:01

Citaat door internetbox:
Komt goed joh, niet meer aan hem denken en over een paar weken denk je, wat the fuckk zag ik nou in hem


Dat dacht ik al tijdje toen ik nog met hem had, hij mist zoveel wat ik eigenlijk in een jongen zoek.
Ik voel me bevrijdt, ik hoef nu echt heel lang geen relatie.
Ik ben nummer 1 en geen jongen! Girlpower whoeee

30-11-2008, 02:05



Citaat door MOEBISCH:
dem daar zit je dan zonder sex.

veel succes ik ben al 4maanden net een dooie plant



Citaat door unlucky:
Dat dacht ik al tijdje toen ik nog met hem had, hij mist zoveel wat ik eigenlijk in een jongen zoek.
Ik voel me bevrijdt, ik hoef nu echt heel lang geen relatie.
Ik ben nummer 1 en geen jongen! Girlpower whoeee

Pff wat een sukkel dat hij ook nog gaat zeggen dat hij met een ander wijf contact heeft

30-11-2008, 02:06

Citaat door unlucky:
Ik had hem een tijdje niet gesproken en toen ik hem vandaag sprak maakte ik een grapje dat ik dacht dat hij een ander had leren kennen.
Toen zei hij dat hij een tijdje telefonisch contact heeft met een meisje die wel dolgraag met hem wilt afspreken. Ik dacht toen echt, wat een lef heeft hij zeg om mij dit op zo n manier te vertellen alsof het heel normaal is, dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ik wil echt geen nummer 2 zijn/worden. Het is beter dat ik het nu uitmaak, dan dat ik dat straks van zijn kant te horen krijg.
Ik heb even mijn verdriet geslikt, want dit heb ik echt niet van hem verwacht. Maar ik denk dat dit het beste is wat ik kon doen, ik heb geleerd dat mijn geluk altijd voorop staat als het om relaties gaat. Dus ik heb hem laten gaan. En weetje, ik voel me echt top, daarnet moest ik bijna huilen, toen haalde ik diep adem.. en begon aan mijn keel en middenrif te voelen en vroeg mezelf af: Is dit pijn? liefdesverdriet? Enkele steken bij de luchtwegen en middenrif en een beetje ademnood? Nee dit slaat nergens op.. wallah haalde weer diep adem en voel me nu redelijk goed. Ik wil dus iedereen vragen die liefdesverdriet heeft hetzelfde te doen, ik meen het.. je gaat het op een heel ander perspectief zien. Ik bedoel kom op, om iemand treuren die jou niet eens gelukkig kan maken.

Zit wel vol adrenaline, moet het echt ergens kwijt.

Heb je hem al ooit gezien?

30-11-2008, 02:07

Citaat door MOEBISCH:
dem daar zit je dan zonder sex.

veel succes ik ben al 4maanden net een dooie plant


hahahahaah

30-11-2008, 02:09

Citaat door Maghrabia_Manal:
Heb je hem al ooit gezien?


Niet zo sarcastisch jij.
Tuurlijk heb ik hem gezien!

30-11-2008, 02:11
Shit happens, als jij nr 2 bent, dan moet je hem ergens tussen schijten op de wc en ongesteld worden neer zetten.

30-11-2008, 02:15

Citaat door MOEBISCH:
dem daar zit je dan zonder sex.

veel succes ik ben al 4maanden net een dooie plant

e meid ben jij een moslim zo te zien niet???? vrees je niet wat je boven te wachten staat eigenlijk?? dat jij het hier met jan en alleman zit te doen???? jonge jonge toch wat voor mense kom ik hier tege

30-11-2008, 02:16

Citaat door unlucky:
hahahahaah

is niet om te lachen

30-11-2008, 02:17

Citaat door MOEBISCH:
dem daar zit je dan zonder sex.

veel succes ik ben al 4maanden net een dooie plant


Ouch.

Hoeveel dozen chocolade bonbons gaan er wekelijks doorheen?

30-11-2008, 02:17



Citaat door Yassen:
e meid ben jij een moslim zo te zien niet???? vrees je niet wat je boven te wachten staat eigenlijk?? dat jij het hier met jan en alleman zit te doen???? jonge jonge toch wat voor mense kom ik hier tege



hoe weet jij nou of ik het met jan alle man doe vuile vooroodeler!
Ik heb een vaste vriend en die is even tijdelijk weg.

Dus tjaa daar kom ik dan zonder sex te zitten.
ik ben niet bang voor sex,

30-11-2008, 02:18

Citaat door MOEBISCH:
is niet om te lachen

Hahaha ik zie jou OT nu pas

30-11-2008, 02:18

Citaat door Smoothoperatoro:
Ouch.

Hoeveel dozen chocolade bonbons gaan er wekelijks doorheen?



overgewicht helaas, ik rol van kamer na kamer

Pagina's : [1] 2 3 4