Bekijk volle/desktop versie : Ontwaken door klokalarm of door word wakker licht?



29-11-2008, 22:25
assalamoe aleikoem

Wie heeft er ervaring met de lichtalarm die je kan instellen op vogelgeluidjes ed? Zag eentje bij de kruidvat in de aanbidding, maar ben bang dat ik er niet wakker van word..

29-11-2008, 22:55


Zou zeggen, probeer het uit en je komt er gauw genoeg achter....

Btw nope, heb er geen ervaringen mee.


gegroet,
moi

29-11-2008, 23:09
uitproberen haha. Ik heb een zeer vertrouwd alarm uit de jaren nul. Doe niet zo snel aan uitproberen. Maar toch bedankt voor reactie.

30-11-2008, 15:07

Citaat door veertje:
uitproberen haha. Ik heb een zeer vertrouwd alarm uit de jaren nul. Doe niet zo snel aan uitproberen. Maar toch bedankt voor reactie.


Haha, ik zou het risico niet nemen. De wat oudere spullen functioneren over het algemeen echt het beste. Al die toeters en bellers van tegenwoordig zijn niet bepaald functioneel.

02-12-2008, 23:44



Citaat door tarifasht:
Haha, ik zou het risico niet nemen. De wat oudere spullen functioneren over het algemeen echt het beste. Al die toeters en bellers van tegenwoordig zijn niet bepaald functioneel.


Ja maar weet je wat het is, ik heb letterlijk een alarm die echt zwaar hard afgaat en ik schrik erdoor wakker, maar dat was het enige wat werkte en het ironische is wel dat ik eigenlijk me altijd een tijdje voordat die afgaat me al voorbereid op de schrik door een beetje wakker te worden. Maar als ik hem niet aanzet word ik helemaal niet wakker. Vandaar dat het me ideaal lijkt als je door leuke vogelgeluidjes wordt wakker gemaakt, lovely ehum.