Bekijk volle/desktop versie : 22:20 - Dossier: Jonge kinderen in de ouderrol



Pagina's : [1] 2 3 4

28-11-2008, 22:33
Check RTL 4
Zo zielig



Documentaire


waarin de camera's drie Britse kinderen volgen die al op zeer jonge leeftijd grote verantwoordelijkheid moeten dragen. Omdat hun ouders of verzorgers niet in staat zijn om voor hen en de andere kinderen in het gezin te zorgen, doen ze het zelf maar. Het grote mensengedrag dat ze soms al op achtjarige leeftijd moeten vertonen, brengt ook grote mensenzorgen met zich mee. Het enige moment waarop ze even zichzelf en weer kind kunnen zijn is bij de vereniging voor jonge zorgers. Daar zijn ze onder elkaar en krijgen ze ook hulp van volwassenen bij het aanpakken van de volwassen problemen waar ze steeds weer voor komen te staan

28-11-2008, 22:37


Ik was ook al aan het kijken.. Zielig he??? Blinde mensen die zeven kinderen gaan baren en de kindjes die er voor opdraaien..

28-11-2008, 23:06
Wallah hartverscheurend!!

28-11-2008, 23:13
tfoe dat die ouders gewoon zoveel baren ze hebben totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en zo zielig voor die meiden

maar die ouders tfoeeee ik vind ze walgelijk , het zou hun verboden moeten worden om nog meer kinderen te nemen. toen ze hun broertjes gingen verschonen, ze zaten gwn de hele dag in shit

28-11-2008, 23:15


En hun die de hele dag roken en drinken, iiggghhh, en zeggen dat ze die meiden helemaal niet belasten, vraag me af waarom de kinderbescherming het heft niet in handen heeft genomen, tfoe. Ik krijg moordneigingen .

28-11-2008, 23:17

Citaat door badparel:
En hun die de hele dag roken en drinken, iiggghhh, en zeggen dat ze die meiden helemaal niet belasten, vraag me af waarom de kinderbescherming het heft niet in handen heeft genomen, tfoe. Ik krijg moordneigingen .



wollahila

28-11-2008, 23:34
Wallah echt erg. Ik vind dit gewoon absoluut niet kunnen. . Ze wil er ook nog eens een kind bij.
De jonge kids zijn zo verwaarloosd, hartverscheurend gewoon. Dochter wilde gewoon zelfmoord plegen . Ik hoop dat er shie kinderbescherming of iets in actie gaat komen, dit kan gewoon niet zo verder.

28-11-2008, 23:36
dit is de 2e keer dat ik kijk,en heb weer een potje gejankt

29-11-2008, 00:01
Wanneer was dit op tv? Welke zender?

Heb het gemist!

29-11-2008, 11:54

Citaat door Faye:
Wanneer was dit op tv? Welke zender?

Heb het gemist!



Check de site van rtl4! Klik dan op rtlgemist en dan moet je by de vrydag wezen, dan zie je de uitzending er tussen staan. Uitzending was om 22.20

29-11-2008, 12:00
Ik heb zo gehuild om die kindjes van die blinde ass-holes. Wat ik niet begrijp is dat de hulpverlening hun juist stimuleert door hun oudste kindjes als verzorgers in te zetten. Ze hebben er zelfs een titel voor die kindjes bij bedacht.
Die meiden zijn zwaar ongelukkig en depressief. Meskiena, ze had gewoon een zak over haar hoofd gedaan om er een einde aan te maken en die ouders reageerden heel laconiek. En de hulpverlening dreigde die meiden hun titel af te pakken als ze niet meer hun best zouden doen.

29-11-2008, 12:29
dat van die blinde mensen is echt wel laksheid.

kom op zeg! ik heb ook een docu bekeken over een blinde ouder hier in NL en die had het allemaal prima op orde. huis schoon etc. kinderen hielpen wel maar er was genoeg ruimte om het kind ook gewoon kind te laten zijn.

echt, echt ONverantwoordelijk gewoon! ze kunnen toch wel poetsen en de was doen en de babies verschonen?

bah!!

29-11-2008, 12:31


Ja echt niet normaal
Ze hebben totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel!
En die vrouw dan. Die maakt gewoon misbruik van de situatie, ze kan heus wel zittend strijken en kleren opvouwen!! Maar nee hoor haar zoon moet alles doen en gaat ie een keer weg neemt ze pillen in

29-11-2008, 12:37
Verschrikkelijk, alles aan de kinderen overlaten. Terwijl ze best zelf veel dingen kunnen doen

29-11-2008, 12:44
geef eens een link naar dat gebeuren!

Pagina's : [1] 2 3 4