Bekijk volle/desktop versie : Norton 2008 verleningscode



28-11-2008, 21:34
Wie heeft er een verleningscode van Norton 2008?

29-11-2008, 13:44


Norton draait over het algemeen heel zwaar op een pc, waarom kies je niet voor een ander merk antivirus programma zoals AVG free of Avast home edition: alle 2 goed en gratis.

30-11-2008, 00:06

Citaat door marocieboy:
Norton draait over het algemeen heel zwaar op een pc, waarom kies je niet voor een ander merk antivirus programma zoals AVG free of Avast home edition: alle 2 goed en gratis.



Een goed idee.. ik heb ook norton nu en heb AVG gehad.
en AVG is inderdaad beter

30-11-2008, 18:26

Citaat door marocieboy:
Norton draait over het algemeen heel zwaar op een pc, waarom kies je niet voor een ander merk antivirus programma zoals AVG free of Avast home edition: alle 2 goed en gratis.



Klopt ja maar norton is toch beter kwa beveiliging van je computer?

30-11-2008, 20:08



Citaat door marocieboy:
Norton draait over het algemeen heel zwaar op een pc, waarom kies je niet voor een ander merk antivirus programma zoals AVG free of Avast home edition: alle 2 goed en gratis.


dan zet je toch gewoon de prio voor de norton virus scanner wat lager. Dan zal je pc ook minder vergen van je modules waardoor je pc/laptop sneller zal zijn

01-12-2008, 13:14

Citaat door Camouflage:


dan zet je toch gewoon de prio voor de norton virus scanner wat lager. Dan zal je pc ook minder vergen van je modules waardoor je pc/laptop sneller zal zijn


toch is Norton een zwaar draaiend programma.

01-12-2008, 13:15

Citaat door queen_oujdia:
Klopt ja maar norton is toch beter kwa beveiliging van je computer?


heb je een bron voor die bewering? Zover ik weet is Norton niet echt beter.

01-12-2008, 13:16

Citaat door Lay_Li:
Een goed idee.. ik heb ook norton nu en heb AVG gehad.
en AVG is inderdaad beter


succes