Bekijk volle/desktop versie : ]]!Familie Zitoena![[



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

28-02-2004, 22:16
Kennen jullie ze nog?!

De zitoena's een klein Marokkaans gezin wat op een geemancipeerde manier een rustig leventje leidt.

Het is warm in huize Zitoena. Karim trekt z'n leukste ''hempie'' aan. Het is namelijk vrijdag Karim heeft afgesproken met vrienden. Maar voordat hij de deur uit kan glippen...

Fatima: A wouldi! Karimmmmmmmmm!
Karim: (Half Huilend) Ah ik heb die 10 Euro niet ik sjweer et je!
half beseffend dat ie hiermee zich zelf heeft verraden. Het zweet breekt em uit en hij is als de dood dat z'n moeder net zoals de vorige x met volle gewicht op em ging zitten.
Fatima: Kifash?!! Hasjra Eurie Msjett (10 Eurois weg) De tranen rollen over Fatima's snor..Die absobeert gelukkig wel wat want Fatima is niet van plan de vloer te dweilen (heeft ze namelijk 2 maanden geleden ook gedaan)
Fatima heeft een klein gezin zoals ik al eerder heb verteld..4 dochters en 3 zonen..

Karim: ya rabbi choukran je hebt me laten ontsnappen van de dood..ya rabbi!!!!

Fatima: dochters, dochters dochtersssssssssssssss!!
4 Dochters: A ma ash kain?
Fatima (ondertussen rood aangeslagen): ik kreeg een telefoontje uit Belgica!! ze komen op visite..
4 Dochters: dat betekend dus..Marcheren naar de keuken...

Drie en een half uur later...

Fatima's snor begint fanatiek te shaken van de stress..
A bneti, bneti bnetiiiiiiiiiiiiiii!!
4 opgefokte kippen(je kan et egt geen meiden meer noemen) gillen door elkaar: Wallah..ik zweer je..zij heeft gedaan..ik heb nix gedaan..ik zweer je..zij deed het..
Fatima's hoofd paste niet meer in het hoofddoekje dat dan ook aan alle kanten scheurde, Meisjes meisjes meisjessssssssss ze zijn er!

Hasan(man van Fatima)was door vrouw lief er op uit gestuurd om boodschappen te doen. Samen met z'n drie zonen is hij op z'n bromfiets geklommen.

Wil je weten hoe dit afloopt??

28-02-2004, 22:22


sorry maar ik snap diet verhaal niet?

(niet lullig bedoeld ik wil geen ruzie ofzo)

28-02-2004, 22:24
you go girl!!!! whahahhahhahhahahahaahha egt een komendiant ben jij, en jah ik heb al je andere delen van deze familie gelezen, egt ik heb me kappot gelachen!!! whahahahahhaahwhahahahahha
maar ey schrijf snel een vervolg!!!
ma3a salama nadoria!!!!

28-02-2004, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door MIS_BOUCHRA
sorry maar ik snap diet verhaal niet?

(net lullig bedoeld ik wil geen ruzie ofzo)
Ok meid..ik leg et je wel uit... Het gaat over een familie die dingen mee maakt...ik hoop voor je dat je et nu begrijpt

28-02-2004, 23:25


Hasan & Zoons (waarvan 1 onder een vr8wagen terecht kwam)

Zenuwachtig trekkend aan z'n jedwane-snor (hij kan niet genoeg krijgen van de complimentjes van z'n vrouw Fatima alias de Moordatima=>Jedwane djiali..je snor is al bijna groter als de mijne!!)
Karim me zoon ik moet je iets zeggen, je bent tbarkelah al een groye jongen aan het worden..tbarkelah ala wouldi...Er komt familie uit Belgica..En je oom (de-man-van-een-van-de-hoofddoekjes) heeft een dochter een mooie dochter Tbarkelah jullie passen perfect bij elkaar (op het feit na dat ze elkaar nog nooit sinds de kleutertijd hebben gezien). Terwijl ze lekker lopen te babbelen midden in de ''goeistekoop sjupiermarket ''(volgens Fatima dan he) is de andere zoon Rachid Ikkechouen (loopt de hele tijd te krabben, waar et maar kan wanneer et maar kan) ervandoor gegaan met 2 zakken chips in z'n broek en pakken koekies onder z'n oksel..Jaha Rachid doet aan ''Real Bussiness'' . Nadat Karim heeft toegestemd in et huwelijk dat volgende week in de schuur van de Zitoena's zal plaats vinden, gaan ze afrekenen (Hasan heeft van de zenuwen bijna z'n hele snor van zijn gezicht getrokken)
Als ze buiten komen zien ze iets wat ze totaal niet verwachtten...


Benieuwd?? Just tell me

29-02-2004, 00:29
Dit is fa2..wuahuahua..ga door plzZz KuS DinA

01-03-2004, 19:21
Hijgend en puffend komen zoon en vader de Dirk v/d Broek uit..

Een Camera ploeg heeft Rachid omringt..

Hasan: Ow ja das mijn sjoon wallah van mij!! Tbarkelahh...
Hart van Nederland: Is dat u zoon meneer?
Hasan (die glundert van trots): Ja is van mij!!
Hart van Nederland: Nou, u zoon heeft net hier een klein misdrijf gepleegd!
Hasan: Tbarkelah wouldi..Maar ies dat gratisch?
Hart van Nederland (beetje geergerde B-Presentator): Dat is niet zo goed..dat is echt slecht(voldaan kijkend in de camera) Zo ziet u het maar weer, van integratie in dit gezin is zeker ook geen sprake weer zo'n KUTmarokkaan...!!!
Hasan: She Wiel Ons Iets Maak Als she Over Ons praatM!!! Maar we moeten nu echt naar Huis..kom!!!

Thuis Aangekomen...
Visite is gearriveerd...waaronder de-man-van-een-van-de-hoofddoekjes
en dochter natuurlijk.

Hasan: Ewa wouldi Karim koun razjel(wees een man)
Fatima(ondertussen nog roder als de rijpst tomaat op heel et universum)wouldi, jij goed goed goed ga met vrouw praat zij is lief vrouw!!
Karim deed nog shi gucci (van de zwarte markt) op en liep richting woonkamer..

Wil je weten hoe deze romance zal aflopen??

01-03-2004, 19:28
whahahahahahahahahahahahahhaha ik lach me dood om dit verhaal
ga zo door!!!
-xxx-crazychick

01-03-2004, 19:41
ooh het is zeker gewoon voor de grap een beetje!

nou bedankt voor de uitleg meid!!!!

01-03-2004, 19:44
Hahahhahahaha Jaaaaaaaaaaaaaa Goed!!!!
Ik hoop dat et grappig is..

01-03-2004, 19:51
Goed meid ..ga door..kusjes Dina

01-03-2004, 22:02
hahahah wallah hij is echt leuk
ben benieud hoe het verder afloopt
hahaha ik w8 ga snel verder
je nieuwe fan samia

02-03-2004, 14:53


De ontmoeting..

Karim: Eh Salam alik..
Khadijja: Hihihihi..

Met een ruimte van shi 20M praten ze verder..

Karim=> Oohh dit is wel een leuke meid..
Khadijja=> Mooie snor Tbarkelahh!! Met hem wil ik me leven delen..

Fatima: Hasan a Jedwane djiali til me iets hoger ik kan het niet zien!
Hasan: Hijg hijg awillie deze vrouw is nog zwaarder dan een ezel!!
Fatima: Ahhhh willie!!

Fatima is met een dreun op de grond gevallen en ligt tussen schoonlief en schoondochter in..

Karim: Kifash a ma hasjoema alik...
Khadijja: Mais çe n'est pas normal!! (dat is niet normaal)
Karim: Ma laat ons even!
Fatima: A wouldi is niet sjo bedoelt ik niet expries gedeen..sjorry heur..
beschaamd verlaat ze de kamer..

Karim: Khadijja, ik hou van je! (na 10 minuten) ik wil samen met jou oud worden en een uitkering hebben..!
Khadijja: Oow Karim Je t'aime!!!
Karim: waar heeft die wijf et over man..ze praat Chinees ofzo...:s



De bruiloft kan plaatsvinden..
Hasan is namelijk samen met de-man-van-een-van-de-hoofdoekjes naar de slager gegaan en hebben shi benodigtheden aan geschaft.

Ondertussen zijn Rachid en Karim op zoek naar mooie pakken..Na het verlaten van de kringloopwinkel gaan ze terug naar huis.

Ook Fatima is aan de slag gegaan..samen met haar 4 dochters is ze de schuur (feestzaal)aan het versieren.


Fatima& 4 dochters: Slah oe slam alla rasoula ill1a zjed na sid na Mohammed allou mha zjen el hali!!!!!
Dochter1: Joe
Dochter2:Joejoe
Dochter3:Joejoejoe
Dochter4:Joejoejoejoe!!!


Fatima: Salaam alikoem, Marhaba! Wij heb een optreden van Jedwane!!

Hasan..klimt op et podium..herhaalt z'n prefromens nog in z'n hoofd trekt z'n snor goed...en begint...

De 4 dochters dansen als spinnen die de koers niet meer onder controle hebben en genieten van de muffe lucht die in de schuur hangt..

Een avond om nooit te vergeten voor De Zitoena's !

02-03-2004, 15:15
whahahahhahahhah wallah hasna talent!!!! whahahhahha dit is goed voor je lachspiere!!!!! ga zo door!!
dikke kus nadoria

02-03-2004, 15:52
hahahahhahahhaha wallah jij bent echt goed
hahahah
ga snel door hahahhahahah

xxxxx samia

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30