Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hijab-dragende dames, waar laten jullie je haar knippen?



28-11-2008, 17:47
Salaam dames,

Het vinden van een goede kapster waar je terecht kan als je hijab draagt is echt een ramp. Tot nu toe heb ik diverse thuiskapsters meegemaakt en ben ik iedere keer verknipt. Het lijkt wel alsof ze totaal niet weten hoe ze moeten knippen, sommigen kunnen niet omgaan met europees haar (hierbij moet je wat preciezer werken, je ziet t sneller als het scheef is bijvoorbeeld)

Ik zoek dus nog een goede kapster waar je terecht kan als je hijab draagt. Een kapsalon waar ze een aparte ruimte hebben of waar je in ieder geval niet gezien kan worden. (liefst Amsterdam of omgeving) Of een goede kapster die aan huis komt. Wel met diploma en ervaring!

Zonnetje

28-11-2008, 18:20


Door mn moeder en mn beste vriendin. Verder vertrouw ik niemand met mn haar.


28-11-2008, 20:50
Ik zoek me ook rot naar iemand die in een afgeschermde ruimte knipt maar walou,

28-11-2008, 20:56
Ik ga meestal naar een Marokkaans vrouw in omg. Utrecht. Ze is kapster, maar nu ze kinderen heeft is ze gestopt. And ze is super goed! Echte aanrader.


28-11-2008, 21:39


ik liet het altijd bij een Irakeese vrouw doen ,nu heb ik een Surinaamse buurvrouw ontdekt.ze is heel goed.

28-11-2008, 21:57

Citaat door Zonnetje_78:
Salaam dames,

Het vinden van een goede kapster waar je terecht kan als je hijab draagt is echt een ramp. Tot nu toe heb ik diverse thuiskapsters meegemaakt en ben ik iedere keer verknipt. Het lijkt wel alsof ze totaal niet weten hoe ze moeten knippen, sommigen kunnen niet omgaan met europees haar (hierbij moet je wat preciezer werken, je ziet t sneller als het scheef is bijvoorbeeld)

Ik zoek dus nog een goede kapster waar je terecht kan als je hijab draagt. Een kapsalon waar ze een aparte ruimte hebben of waar je in ieder geval niet gezien kan worden. (liefst Amsterdam of omgeving) Of een goede kapster die aan huis komt. Wel met diploma en ervaring!

Zonnetje



Hallo meid,


Hier een gediplomeerd kapster die huis aan huis werkt.
Ik kom zelf uit Rotterdam en het is wel mogelijk als ik bij jou kom.
Het enige wat er bij komt zijn de reiskosten.
Zelf heb ik veel klanten die hijaab dragen en die het ook fijn vinden als ik bij hun thuis kom.

Als je interesse hebt laat het mij dan maar even weten.


Groetjes,


Salima

28-11-2008, 22:35
Saida in Amsterdam west (slotervaart).
Zij werkte eerst vanuit huis, maar nu heeft ze haar eigen kapsalon.
lamellen zijn altijd dicht
ze is tbarkellah goed

28-11-2008, 22:46
Turkse vrouwenkapster in R'dam. Vond er op zich wel goed, deed precies wat ik zei enzo..