Bekijk volle/desktop versie : Is make up dan belangrijker voor jullie dan steun aan de palestijnen?

Pagina's : [1] 2

28-02-2004, 21:47

Citaat door Wolverine:
Ik zie hier allemaal tips om joods-zionistische producten te gaan kopen. Waar is de steun met de palestijnen gebleven??

COMPANY : L'OREAL
PRODUCTS & AFFILIATED COMPANIES:

Giorgio Armani Perfumes
Redken 5th Avenue NYC
Lancome Paris
Vichy

Cacharel
La Roche-Posay
Garnier
Biotherm
Helena Rubinstein
Maybelline
Ralph Lauren Perfumes
Carson

RESEARCH FINDINGS :

After being fined $1.4 million by the US in 1995 for writing a letter to the Arab League claiming that they had stopped production in Israel[4], they have been engaged in actively courting Israel with investments and large-scale commerce.

American Jewish Congress has expressed "keen satisfaction that L'Oreal has become a warm friend of Israel" [1]

L'Oreal has established Israel as its commercial center in the Middle East and has increased investment and manufacturing activities ranging from a new production line established in Migdal Haemek, to joint research and development projects with Israeli affiliates, as well as education and public service campaigns. [2]

In 1998 Mr. Pascal Castres St Martin of L' Oreal, received the Jubilee Award by the Israeli Prime Minister Netanyahu. This is the highest tribute ever awarded by the "State of Israel" in recognition of those individuals and organizations, that through their investments and trade relationships, have done the most to strengthen the Israeli economy. [7]

Dit zijn er maar enkele.
Vinden jullie je eigen lichaam een dode palestijne lichaam waard?

http://www.inminds.com/boycott-israel.html
.

28-02-2004, 21:52

ze3ma je gebruikt absoluut geen producten uit amerika of wat dan ook?????????????

28-02-2004, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Uit vrije wil niet, tenzij het niet anders kan bv als je in een ziekenhuis ligt en je krijgt een spuitje van Johnsen &Johnsen.

Het is echt egoistisch om van die producten te kopen, gewoon om er beter uit te zien of verf op het gezicht te smeren of poeder.

Iedereen is voor de Palestijnen en tegen de joden, Enkel met de mond.

De uitvlucht wij kunnen niks doen is bullshit, wij kunnen wel degelijk iets doen, hen boycotten bijvoorbeeld. Het is hypocriet om niet te boycotten en laf.
Helemaal mee eens zuster!....Ik zie hier merken als Estee Lauder voorbij flitsen, dan walg ik gewoon!....Estee Lauder is 1 van de grootste geldschieters voor het zionisme!.....

28-02-2004, 22:05
er zit wel een kern van waarheid in hoor..... maar om eerlijk te zijn, ik word gek van topics, je probeert op elke manier marokkaanse meisjes te pakken en de grond in te boren.
we doen niks goed volgens jou, en nou weer.... je had ook alle marokkanen kunnen zeggen, want jongens gebruiken vast en zeker ook joodse producten,.......... maar nee jij pakt alleen de marokkaanse meisjes

28-02-2004, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
ze3ma je gebruikt absoluut geen producten uit amerika of wat dan ook?????????????
Als ik daar verder ff op mag inhaken; neen ik gebruik absoluut gene producten die het zionisme steunen....Ik boycot producten die het zionisme steunen!....Voor alles is er wel een alternatief.....

28-02-2004, 22:09

Citaat:
Ket hachemni a sahbe ik ben een MAN!!!!!!!! Wolverine is een X-men.
Semhly, maar dacht dat je een meisje was....Mijn excuses ....

28-02-2004, 22:13

Citaat:
Origineel gepost door Nawera
Als ik daar verder ff op mag inhaken; neen ik gebruik absoluut gene producten die het zionisme steunen....Ik boycot producten die het zionisme steunen!....Voor alles is er wel een alternatief.....
ik zou eigenlijk niet eens weten welke producten het zionisme steunen, ja alleen de echt bekende, ik wist dat ook niet van Estee lauder

28-02-2004, 22:16

Citaat:
Ewa ik lees hier meisjes die zeggen gebruik dit of dit merk, en dat zijn zionistische producten. Ik zie nergens jongens zeggen, gebruik die eyeliner of die instrument om je gezicht te bekladden. Het geldt zeker voor beide.
bij jongens heb ik het dan niet over make-up, maar bijv. verschillende computerspelletjes..... maar daar zegt niemand wat van.

28-02-2004, 22:24

Citaat:
ik zou eigenlijk niet eens weten welke producten het zionisme steunen, ja alleen de echt bekende, ik wist dat ook niet van Estee lauder
Estee Lauder, L'Oreal, Garnier, Maybelline NY, Gorgio Armani, Vichy, Lancome, Revlon, Clinique, Biotherm,Tommy Hilfinger, Ralph Lauren, DKNY , Mac Donalds, Coca-Cola, Pickwick, Nestle, Danone, Carrefour, Vittel, KitKat, ja en zo kan ik doorgaan, want er zijn er meerdere!.....

28-02-2004, 22:29

Citaat:
Je zou eigenlijk niet weten welke producten het zionisme steunen maar je weet bij jongens van de computerspelletjes??????

3la tegenstelling. Als je niet weet, kan je het zien op deze site
http://www.inminds.com/boycott-israel.html

En welke pcspelletjes mogen dat dan wezen?

Trouwens, pcspelletjes worden nowadays gekopieerd, wie koopt die tegenwoordig nog???
bedankt voor die site , maar ik blijf er bij.... je moet niet altijd marokkaanse meisjes zo aanvallen, ze genoeg goeie dingen

28-02-2004, 22:31

Citaat:
Estee Lauder, L'Oreal, Garnier, Maybelline NY, Gorgio Armani, Vichy, Lancome, Revlon, Clinique, Biotherm,Tommy Hilfinger, Ralph Lauren, DKNY , Mac Donalds, Coca-Cola, Pickwick, Nestle, Danone, Carrefour, Vittel, KitKat, ja en zo kan ik doorgaan, want er zijn er meerdere!.....
ik zweer het je, de helft wist ik niet eens. maar gebruik je die dan ook echt nooit? ik drink bijv. altijd pickwik, of eet danone en ga zo maar door... maar ik ga er proberen op te letten

28-02-2004, 22:39

Citaat:
ik zweer het je, de helft wist ik niet eens. maar gebruik je die dan ook echt nooit? ik drink bijv. altijd pickwik, of eet danone en ga zo maar door... maar ik ga er proberen op te letten
Neen ik probeer zekers deze producten niet te gebruiken en het lukt me goed....Voorheen dronk ik ook gewoon pickwick thee, maar nu ik weet dat ze het zionisme steunen, komt er bij ons thuis alleen maar thee van de Aldi binnen, of gewoon een lekker Marokkaans kopje ne3ne3 thee ....Douwe Egberts valt daar trouwens ook onder....

28-02-2004, 22:58

Citaat:
Salaam aleikoem Nawera,

Waar komt je computer vandaan ? Wellicht is daar ook een alternatief voor ?

Ma3a salama.

01-03-2004, 16:10
Nou ik koop gewoon iets waneer ik het mooi of leuk vind. En dat ik zo diep moet graven naar de afkomst van bepaalde producten dat vind ik wel heel erg ver gezocht.

01-03-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door Sensabillah
Salaam aleikoem Nawera,

Waar komt je computer vandaan ? Wellicht is daar ook een alternatief voor ?

Ma3a salama.
Aleikom Salaam Sensabillah,

Waar mijn PC vandaan komt weet ik nie....Je suggereert denk ik dat mn PC misschien van een Zionistisch bedrijf afkomstig is?....Nou dat weet ik nie aangezien ik weinig af weet van PC's....Maar spullen waar ik wel zeker van weet dat deze afkomstig zijn van Zionistische joden, die boycot ik....Simpel door ze niet meer te kopen, ik gebruikte vroeger ook produkten die het Zionisme steunden in Israel, maar ik was onwetend, maar nu ik erachter ben gekomen dat velen bedrijven het Zionisme steunen, zal ik deze produkten laten en niet meer in huis halen!....Sterker nog, heb ergens gelezen dat de Hema ook het Zionisme steunt? ....Dus zal ik ook niks meer kopen bij de Hema, totdat het tegendeel is bewezen.....

Pagina's : [1] 2