Bekijk volle/desktop versie : Hoe dit marokkaanse meisje mijn leven op zijn kop heeft gezet! Waargebeurd verhaal



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

28-11-2008, 01:21
Ik ben een nieuwe lid en wil graag mijn verhaal met jullie delen, hopende dat jullie het gaan lezen.

28-11-2008, 01:32


Aangenaam kennis met jullie te maken, ik ben tuncay en ben van turkse afkomst ben 27 jaar....

Ik ben net klaar van mijn werk, en loop richting mijn auto, net als ik instap gaat mijn tel af het is een van mijn marokkaanse vrienden Rachid, ik neem op en hij vraagt mij hoe het gaat en wat de plannen voor vanavond zijn, ik had voor nu nog geen plannen zeg ik , hoezo? Rachid: ik dacht van misschien heb je zin om mee te gaan naar een double date, heb afgesproken met Sarah een meisje die ik pas heb leren kennen en zij neemt een vriendin mee, ik had zo mijn bedenkingen, maar algauw haalde Rachid mij over, en ik had toch niets beters te doen dus ik zei afgesproken hoelaat vroeg ik nog, hij zei rond 7 uur dan bel ik je. Oke tot later

28-11-2008, 01:42
de tijd vliegt en voor ik het weet is het 7 uur, Rachid belde me op en zei dat ik naar onze standaard plek moest gaan waar we altijd childen met vrienden, Ik rij daar alvast naartoe en bestel wat te drinken, na een kleine kwartier zie ik dat Rachid binnen komt met 2 beeldschone marokkaanse dames, beide steken ze hun hand naar me toe, aangenaam Sarah en Aangenaam Nora, Ik tegen hun aangenaam Tuncay, Oh je bent geen marokkaan zegt Sarah tegen mij, nee ben geen marokkaan maar lijk er wel veel op en trek ook veel met marokkanen, dus ja je mag me gewoon beschouwen als een marokkaan hhahaha iedereen begint te lachen, toen begon ik ze allebei te observeren en na een tijdje bedacht ik me van wat doe je hier in godsnaam, ga naar huis naar je vrouw en kind, hoe kun je hun dit aandoen en die andere stem zegt tegen me, maar je doet niets verkeerds of toch wel...

28-11-2008, 01:45
zoiezo dom als je vrouw hebt en nog af tegaan spreken

28-11-2008, 01:45



Citaat door Glimlachjeh:
ga door(A)

Dank jullie wel voor het reageren

28-11-2008, 01:45
hoe zou jij het vinden als je vrouw dat deed

28-11-2008, 01:46

Citaat door minne:
zoiezo dom als je vrouw hebt en nog af tegaan spreken
als man zijnde heb je daar geen controle over, het is echt geen smoes, maar vrouwen zijn te verleidelijk

28-11-2008, 01:48
dan moet je ze ook niet opzoeken

28-11-2008, 02:01
die gedachte bleef maar rondspoken in mijn hoofd maar algauw gingen we verder met praten en lachen en was ik alles wat er thuis gebeurde al vergeten, na uren daar te hebben gezeten, vroeg ik de dames of ze wat wilde eten, beide dames wilden naar de mac, zo gezegd zo gedaan we rekenden af en verlieten dat cafe en stapten bij Rachid in de auto, Sarah wilde bij Rachid voorin zitten en ik zei je gaat je gang maar, dus ik stap achterin en begin een beetje met Nora te praten en voor ik het wist begint ze steeds dichter en dichterbij te komen, toen zei ze zachtjes in mijn oor, je bent toch niet bezet he, Ik euh nee hoe kom je erbij? Nora: hoe kan zo een lekkerding als jou nou niet bezet zijn en opeens voelde ik dat ze met haar handen over mijn geslachtsdeel ging en me zachtje in mijn nek begon te kussen, damn ik voelde dat ik een stijve begon te krijgen en wilde haar het liefst op dat moment helemaal laten gaan, maar iets hield mij tegen en ik pakte haar handen strak vast en zei tegen haar stop, au riep ze hard! Rachid en Sarah draaiden zich allebei om en vroegen wat er was, ik nee niets aan de hand vervolgens ging ze me strelen bij mijn bovenbeen en heel gauw keek ik de andere kant op en zag dat we bij de mac waren aangekomen, gelukkig dacht ik bij mezelf, eenmaal uitgestapt liep Nora achter me en ineens voelde ik dat ze me hand pakte en zo liepen we de mac naar binnen en tot mijn grote verbazing zie ik....

28-11-2008, 02:53
We liepen de mac naar binnen en tot mijn grote verbazing zie ik dat Nora meteen haar hand van mij lostrekt en naar 2 boze marokkaanse jongens loopt, ze zegt schatje sorry het is echt niet wat je denkt, hij zegt a xxxx hoe weet je nou wat ik denk? Nora: alsjeblieft niet zo tegen me doen en begint keihard te huilen die jongen loopt op me af en zegt eeh vriend je mag haar hebben ze is voor mij niets waard, het is gewoon een goedkope xxxx en boos loopt hij weg, ik schrok en was ff stil, vervolgens loop ik die jongen achterna en begin hem te roepen halverwege stopte hij en zei boos tegen mij wat wil je, ik zei luister het is niet haar schuld maar de mijne, ik pakte haar hand vast terwijl ze niet wilde, terwijl ze niet wilde, dus als je echt van haar houd geef haar de kans om het goed te maken, hij keek me opgelucht en droevig aan, en zei bedankt maar daar is het nu te laat voor ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan heb een relatie kapotgemaakt, ik werd boos opmezelf ging terug naar binnen naar de mac naar Rachid en de rest, ik zei zo droog mogelijk van kom we gaan, maar we hebben nog niets gegeten zegt Sarah, ik zeg neem maar wat mee voor thuis, maar ik wil nu echt naar huis, eenmaal in de auto was het eerst een tijdje stil en Nora begon weer op te schuiven naar me, wat wil zij dacht ik inmezelf, Nora: schatje mag ik je nummer dan kunne we nog contact houden, ik zei liever niet en zag dat ze dat niet leuk vondt om te horen en kreeg gauw medelijden en zei oke is goed maar niet mij stalken he, nee echt niet af en toe ga ik je gewoon bellen, oke dan is het goed, gaf haar mij nummer wat ik beter niet had moeten doen, keek uit het raam waar we waren en zag dat we bij mijn auto aangekomen waren , ik nam afscheid van hun en toen zei Nora breng jij mij niet naar huis? Ik zei is goed, maar dat had ik beter niet moeten doen eenmaal in de auto begon ze allemaal vragen te stellen waar ik woon wat ik doe voor de kost en of ik weleens iets had gehad met een marokkaanse, ik zei nee waarop zij antwoorde dan word ik je eerste en begon tegen me aan te leunen, ik bleef haar aankijken en ze zag er best wel goed uit, een slanke meid van 1.69 ze had donker krullend haar, volle lippen en goed gekleed, ze betrapte me dat ik naar haar zat te kijken en zei dat zal helaas niet gaan en dacht weer aan mijn vrouw en kind hoe moet ik tegen Nora zeggen dat ik al getrouwd ben, hoe? ik zei omdat k bij mijn ouders ga slapen en jou dan niet meekan nemen en vooral niet de eerste keer, ik haatte mezelf op dat moment zo erg omdat ik loog, ze zei ah so sweet slaap je nog bij mama en papa? ik snel ja woon bij mijn ouders, toen zei ik maar waar kan ik je afzetten? Nora: op de ...........straat is een straatje achter mijn straat voor het geval dat iemand mij ziet, oke na 10 min ongeveer reed ik daarnaartoe en stopte ik de auto en zij boog voorover en gaf me een kus, ze had van die mooie volle lippen, nou schatje slaap lekker ik bel je gauw op en dan gaan we wat leuks doen, ik ja is goed doei zeiden we allebei, snel begon ik richting te huis rijden en zag bij binnenkomst dat mijn vrouw derya boos was, waar was je?!? ik tegen haar buiten, ja ik weet dat je buiten was schreeuwde ze maar met wie je en wat deed je buiten? Ik tegen haar wat schreeuw je tegen mij, gaat je niks aan met wie of wat ik buiten doe, jij doet toch ook waar je zin in hebt! ik loop de woonkamer uit en ik hoorde haar zachtjes snikken, dat wilde ik al helemaal niet aanhoren en sloeg de woonkamerdeur achter me dicht en liep de trap op naar boven en ging op mijn bed liggen en nam een diepe zucht en dacht aan mjn leven tot nu toe toe, ik ben al 5 jaar getrouwd en heb een zoon van 3, uit respect voor mijn vader ben ik met haar getrouwd, zij is de dochter van een goede kennis van mijn vader, maar als ik het allemaal overnieuw mocht doen was ik nooit met haar getrouwd, we leefden een soort van apart, we gingen onze eigen weg, we zaten mekaar continu in de weg en bijna elke avond was het raak en gingen we tekeer tegen mekaar, ik hield niet van haar maar dacht van dat komt vanzelf wel, in de loop der jaren zal ik van mijn vrouw houden en nu 5 jaar later is er nog steeds geen verandering in gekomen weer zuchte ik diep en hoorde mijn tel trillen, het was een smsje van Nora waarin stond:

Hey lieverd het was een leuke dag vandaag, hoop je gauw weer te zien
xxxxx je schatje.......

28-11-2008, 03:20
ja man dit is echt erg, maar ik vind toch dat de fout aan jou ligt
want je had gewoon tegen haar moeten zeggen dat je al getrouwd bent

28-11-2008, 03:25
Ik tikte een sms terug waarin stond: Dag lieve meid vondt het ook gezellig met jou en tot gauw. Slaap lekker alvast.

Nog geen 2 min later stuurde Nora weer een sms:
Hey schatje kan ik je morgen zien?

ik stuurde nu niets meer terug en drukte mijn tel uit ik was veelste moe om na te denken en al heel gauw viel ik in slaap, volgende morgen werd ik vroeg wakker en deed mijn tel aan , zag een paar gemiste oproepen van Nora en dacht hoe moet ik dit aanpakken, hoe vertel ik haar de waarheid? ik kende haar maar een dag maar ze bleef in me hoofd spoken en ik kan haar beter nu de waarheid vertellen dan later, maar weer hield die stem mij tegen, niet zeggen, je doet toch niks verkeerds zegt die stem tegen me ik besloot Rachid maar eens te gaan bellen en hem te vragen wat hij ervan vondt pakte mijn tel en drukte zijn nummer in hij ging 2 keer over en toen werd er opgenomen Hey gozer, Hey Rach hoe is het jongen?
goed goed en met jou ? ja gaat wel antwoorde ik, ik zit ergens mee, waarmee zegt tie geschrokken? ik nee niets ernstigs maar ik wil niet tegen Nora liegen, ze denkt dat ik bij mijn ouders woon en ze weet niets over mijn gezin, maar ik voel me daar echt klote over, Rachid: hahahaah jongen is dat het? ik dacht er is iets ergs aan de hand ofzo , nee joh zegt Rachid maak je niet druk om haar, trouwens zij heeft toch ook gelogen dat ze vrijgezel is en was weet je nog die dag van de mac toen we haar vriend daar zagen, ik zei ja dat is waar, Rachid: nou dan maak je niet druk en bovendien je wilt haar toch niet voor eeuwig of wel?????????

28-11-2008, 03:28



Citaat door fru:
Je kan maar beter stoppen want je verhaal zorgt ervoor dat ik een hekel aan mannen krijg die niet eerlijk durven te zijn tegen hun vrouw en buitenvrouw.

Hopelijk gaat God je vergeven en mag je opniuew beginnen met iemand anders.

Niet iedereen is hetzelfde, jullie vrouwen zijn ook niet allemaal hetzelfde toch ? en Inchallah zal Allah mij vergeven en iedereen op deze wereld.

28-11-2008, 03:36
ik hoor het wel als jullie willen dat ik door ga

28-11-2008, 09:28
Ik wil dat je verder gaat dusss verderr aub

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22