Bekijk volle/desktop versie : Paus beschermt priesters en bisschoppen die!



28-11-2008, 01:07
Kinderen vanaf 9 maanden oud die letterlijk verkracht worden door katholieke priesters en ze geven het ronduit toe. De kerk doet niks, de Paus hult zich in stilzwijgen en verbant de slachtoffers uit de katholieke gemeenschap. Bekijk hier een stukje uit de docufilm “Deliver us from Evil

Deze schokkende bekroonde documentaire nagelt één van de daders eindelijk aan het kruis.
Priester O’Grady is een sexueel roofdier, hij heeft het voorzien op jonge kinderen , soms pas negen maanden oud. Hoeveel kin deren hij heeft verkracht is niet duidelijk maar het zijn er heel erg veel en geloof het of niet, de kerk wist alles en beschermde hem, geeft priesters iedere keer weer een nieuwe parochie om vervolgens overnieuw de hand te kunnen slaan aan vers vlees.
In Amerika zijn 3.500 priesters pedofiel, ze maken honderduizenden slachtoffers.


kijk hier het filmpje:

http://argusoog.punt.nl/?id=381381&r=1&tbl_archief=&

28-11-2008, 01:08


dat klopt ja, zoiets kwam ook eens een keer bij oprah. Die priester was steeds weer overgeplaatst naar een andere parochie

28-11-2008, 01:11

Citaat door summerbreeze:
Snap je nu waarom er miljoenen mensen zijn die van jouw profeet walgen?

http://www.faithfreedom.org/challenge.htm



ik heb geen profeet...

28-11-2008, 01:14

Citaat door summerbreeze:
Hoe kom je dan aan je nick?



ik geloof in die profeet.

jammer he..

28-11-2008, 01:20



Citaat door summerbreeze:
En hoe vind je het dat er zoveel miljoenen mensen, mischien wel miljarden, zo van jouw profeet walgen en Jezus door de gehele mensheid op een voetstuk wodt geplaatst? Hoe komt het dat op Jezus werkelijk niks aan te merken valt en op mohammed zoveel?


wij hebben meer recht op 3iesa (jezus) vrede zijn met hem. als je naar jezus had geluisterd dan was je nu moslim geweest, en al die anderen.
Ik volg niet de meerderheid maar de waarheid en daar zijn jullie allen de mist in gegaan.

jezus vrede zijn met hem heeft een hogere status in de islaam dan in jullie verzonnen religie...

28-11-2008, 01:27

Citaat door summerbreeze:
Ga toch spelen met je valse Jezus.
Jezus verbood veelwijverij en overspel. En wat doet mohammed? Die pleegt overspel met een christen genaamd Maria en verwekt een kind bij haar. Hij besodemieterde gewoon al zijn 20 vrouwen van dat moment. Het kunnen er ook meer zijn.


jij haalt dingen door elkaar, jij begint op joran van de sloot te lijken. Jij verzint alleemaal verhalen over de profeet mohammad salalaho 3alayhi wa salam zodat de mensen niet meer weten wat hij nou werkelijk heeft gedaan.

29-11-2008, 00:50

Citaat door summerbreeze:
Die verhalen verzin ik helemaal niet. Die verhalen komen uit jouw eigen islambronnen vandaan. Dat is nou het mooie ervan.


je was bezig zie ik.

Ja joh wat weet jij nou van islaam bronnen?? Je begrijpt de bijbel niet eens, laat staan dat jij mij de quraan gaat uitleggen...

reageer nou maar op de topic, WAAROM ZIJN DE PRIESTERS NOU ZULKE VIEZERIKKEN???

29-11-2008, 00:58
Laten we wel wezen: gooien met modder naar elkaars religies en mensen die in die religies een voorbeeld functie hebben te bekleden:

Het komt in alle kringen voor dus we kunnen allemaal onze hand in eigen boezem steken.

De kunst is enkel: geef toe dat het binnen je eigen stroming ook voorkomt en vervolgens: distancieer je van zulke praltijken door dit openlijk te zeggen.

Dan weten we allemaal wat we aan elkaar hebben.

29-11-2008, 01:03

Citaat door summerbreeze:
Het zijn viezerikken omdat het smerige pedofielen zijn. En jij als moslim zou ze niet eens mogen veroordelen, want jouw profeet was geen haar beter.
Het is een feit dat pedofilie onder moslims gemeengoed is. Khomeiny bijvoorbeeld, 1 van de belangrijkst voortrekkers van de islam, was zelfs met een kind van 9 getrouwd en die mafkees had er geen enkel probleem mee wanneer kleine babys gepenetreerd werden.


Ayatollah Khomeini:
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However he
should not penetrate, sodomising the child is OK. If the man penetrates and
damages the child then he should be responsible for her subsistence all her
life. This girl, however does not count as one of his four permanent wives.
The man will not be eligible to marry the girls sister.
From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh", fourth volume, Darol Elm, Gom,
Iran, 1990

Maar jij bewijst dat je een grote idioot bent. Door die smerige pedofiele priesters te veroordelen zeg je in feite dat mohammed ook een grote smerige pedofiel was. Ben je dan een enorme dombo, of niet?



nou nou de priester legt het op en de profeet salalaho 3alayhi wa salam deed het niet zoals jullie ziekke priesters. N

Niet boos worden he? ik prbeer je alleen maar de waarheid te laten zien...

en Ayatollah Khomeini is het tegenovergetelde van mij...