Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk doen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-11-2008, 20:06
dat is een foute formulering

het moet eigenlijk zijn "vrouwen kunnen niet 1 ding tegelijk doen". Wat uiteraard een handicap is

ze kunnen zich niet volledig op 1 ding concentreren, en zijn altijd bezig met andere dingen in hun hoofd, met als gevolg dat ze bv hun werk niet goed doen, of niet kunnen genieten van sex.

27-11-2008, 20:07


zit zeker wat in....

27-11-2008, 20:11
Haha ! Ga het nog verder zoeken..
Aangezien jullie niets anders op ons hebben aan te merken gaan jullie nu een punt maken van onze 'tijdbesparingdoetweedingengelijkeigenschap'.

27-11-2008, 20:11

Citaat door s25:
zit zeker wat in....

het is een feit dat je gedachten ordenen en je concentreren op 1 ding meer inspanning en energie vergt dan met meerdere zaken tegelijk bezig te zijn

27-11-2008, 20:12


Multitasken is idd iets wat vrouwen goed kunnen.

Je bekijkt vanuit een geheel ander perspectief waar zeker een kern van waarheid in zit, maar hoe jij het formuleert valt dus niet onder het begrip multitasken, maar gewoon onder het begrip 'snel afgeleid'! En dat is dus niet typisch een eigenschap die de vrouwen beheersen, want dat kunnen jullie mannen net zo goed ook hebben.

Maar echt multitasken kunnen alleen wij

27-11-2008, 20:12
dat geld niet voor alle vrouwen
ik kan mij volledig geven,
voor 100% opgaan in hetgeen waarmee ik bezig ben

27-11-2008, 20:13

Citaat door Marokkaantje001:
Haha ! Ga het nog verder zoeken..
Aangezien jullie niets anders op ons hebben aan te merken gaan jullie nu een punt maken van onze 'tijdbesparingdoetweedingengelijkeigenschap'.

mannen werken efficienter,

mannen kunnen meer gedaan krijgen in minder tijd dan vrouwen, juist omdat mannen zich op 1 zaak kunnen concentreren

kijk maar eens naar het koopgedrag en het kleden van vrouwen.

27-11-2008, 20:15

Citaat door Kendie:
Multitasken is idd iets wat vrouwen goed kunnen.

Je bekijkt vanuit een geheel ander perspectief waar zeker een kern van waarheid in zit, maar hoe jij het formuleert valt dus niet onder het begrip multitasken, maar gewoon onder het begrip 'snel afgeleid'! En dat is dus niet typisch een eigenschap die de vrouwen beheersen, want dat kunnen jullie mannen net zo goed ook hebben.

Maar echt multitasken kunnen alleen wij

multitasken is fictie, iets wat door iemand verzonnen is.

ik heb het niet over snel afgeleid worden

ik heb het over het gebrek aan capaciteit om jezelf met 1 zaak tegelijk bezig te houden (betekent niet dat je dan snel afgeleid wordt)

27-11-2008, 20:15

Citaat door SplinterCell:
mannen werken efficienter,

mannen kunnen meer gedaan krijgen in minder tijd dan vrouwen, juist omdat mannen zich op 1 zaak kunnen concentreren

kijk maar eens naar het koopgedrag en het kleden van vrouwen.


Het koopgedrag heeft niks te maken met efficiëntie, maar meer met het feit dat vrouwen het gewoon leuk vinden om een hele dag uit te trekken om te gaan winkelen.

Ik kan een halve dag nemen om te winkelen en met niks thuis komen of 10 minuten heen en weer naar de winkel rennen en met genoeg voor een jaar thuiskoem

27-11-2008, 20:16

Citaat door fatima_188:
dat geld niet voor alle vrouwen
ik kan mij volledig geven,
voor 100% opgaan in hetgeen waarmee ik bezig ben

komt weinig voor

maar inderdaad, het geldt niet voor alle vrouwen

vrouwen die hogere functies bekleden bijv

27-11-2008, 20:17

Citaat door Melleke:
Het koopgedrag heeft niks te maken met efficiëntie, maar meer met het feit dat vrouwen het gewoon leuk vinden om een hele dag uit te trekken om te gaan winkelen.

Ik kan een halve dag nemen om te winkelen en met niks thuis komen of 10 minuten heen en weer naar de winkel rennen en met genoeg voor een jaar thuiskoem

het was een voorbeeld

27-11-2008, 20:18

Citaat door SplinterCell:
komt weinig voor

maar inderdaad, het geldt niet voor alle vrouwen

vrouwen die hogere functies bekleden bijv



heeft niks te maken met een hogere functie denk ik

27-11-2008, 20:19



Citaat door SplinterCell:
dat is een foute formulering

het moet eigenlijk zijn "vrouwen kunnen niet 1 ding tegelijk doen". Wat uiteraard een handicap is

ze kunnen zich niet volledig op 1 ding concentreren, en zijn altijd bezig met andere dingen in hun hoofd, met als gevolg dat ze bv hun werk niet goed doen, of niet kunnen genieten van sex.



je vergelijking klopt voor geen meter!!!
1 ding niet tegelijk doen en 2 dingen tegelijk doen.. zijn twee dingen!!!!

En concentratie heeft daar niks mee te maken.. want je kan ook 1 ding doen en niet kunnen concentreren opdat gene!
en wat betreft genieten van seks.. heeft hier ook niks mee te maken!!!
genieten gebeurt wanneer de man zijn werk goed doet! en niet omdat de vrouw aan iets anders denkt

27-11-2008, 20:19

Citaat door SplinterCell:
mannen werken efficienter,

mannen kunnen meer gedaan krijgen in minder tijd dan vrouwen, juist omdat mannen zich op 1 zaak kunnen concentreren

kijk maar eens naar het koopgedrag en het kleden van vrouwen.



Weet je, werk jullie maar hard en dan zullen wij het wel uitgeven, zodat jullie dan weer ons koopgedrag kunnen bestuderen.

27-11-2008, 20:20

Citaat door fatima_188:
heeft niks te maken met een hogere functie denk ik

zulke vrouwen schijnen beter te zijn in management, ook beter stressbestendig

en daardoor ook in staat hogere functies te bekleden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7