Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid cellelitus op mijn benen bahhhh



28-02-2004, 18:27
hallo allemaal ik heb een klein probleempje ik wil niet zeuren of zo want ik ben blij met wat ik heb gekregen van allah swt alhamdoelialh maar als ik er wat aan kan doen zonder iets dat haram is wil ik het heel graag weten iik heb namelijk last van seelelitus op mijn benen je weet wel die punten op je benen naar het scheren of harsen ze worden wel glad maaar de puntjes zien er echt lelijk uit soms vooral als je niet bruin bent kan ieman mij plaes helpen of zeggen hoe ik het mischien weg kan krijgen

alvast bedankt mensennnnnnnn

28-02-2004, 18:40


sporten, zwemmen, rennen veeel water drinken

28-02-2004, 18:46
Muchos water zoals Misslai al zei... verder kun je eens de producten gebruiken van Garnier.. heb gehoord dat ze wel geod zijn

28-02-2004, 18:55
bedankt voor jullie tips maar weet niemand toevallig een middeltje of in iedergeval de naam ervan waar ik het mee kan behandelen mischien dat er ook een recept voor is of zo doeiiiiiiiiiiiiiiiii en nogmaals bedankt vooor al jullie hulp

28-02-2004, 20:39


van garnier kun je de bodytonic, vetreducenrende gel gebruiken. deze helpt tegen cellulite.

zoals er eerder is gezegd, veel bewegen en water drinken. Bindweefselmassage wil ook wel helpen, zo masseer je het vet los.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=228755

29-02-2004, 11:12
De celultiscreme Biotherm is erg lekker maakt de huidoppervlak zachter zodat het minder zihtbaar is.

29-02-2004, 11:57
VOlgens mij heb je het over twee verschillende dingen. cellelitus en geirriteerde huid na het scheren ( rode puntjes) dat zijn geen cellelitus .

29-02-2004, 13:41
Cellulite wordt ook weleens ''sinasappelhuid'' genoemd

02-03-2004, 20:05

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
VOlgens mij heb je het over twee verschillende dingen. cellelitus en geirriteerde huid na het scheren ( rode puntjes) dat zijn geen cellelitus .
ja juist die rode puntjes bedoel ik d8 dat die zo hete maar weeet je dan waarmee je het weg kan krijgen

02-03-2004, 20:18

Citaat:
Origineel gepost door lella_3azoena
ja juist die rode puntjes bedoel ik d8 dat die zo hete maar weeet je dan waarmee je het weg kan krijgen
Na het scheren komen de haartjes snel wel terug en als je je huid niet goed verzorgt en regelmatig smeerspullen gebruikt wordt ie droog en raken de haartjes verstopt. Gebruik een scrubcreme het hoeft niet zo duur te zijn en smeer je huid regelmatig in bijv elke dag na het douchen. EN probeer t epileren daar heb je denk ik minder kans op. suc6

03-03-2004, 18:31
Misschien moet het eens proberen om je benen te harsen. De kans op stoppels is veel kleiner dan bij het scheren. Die stoppels zijn die rode bulten waar jij het over hebt. Die heb je altijd met de scheermethode. Ik raad je aan om te gaan harsen of het te laten doen als je het eng vindt. Er komt idd wat pijn bij kijken, maar zie het maar als een pleister die je met een ferme kracht van je huid verwijderd. Doet even pijn, maar daarna niet meer.
Succes!