Bekijk volle/desktop versie : meisjes met een heel lief zacht stem, babystem



Pagina's : [1] 2 3

27-11-2008, 14:15
ik ben best wel oud


maar als mensen mijn stem horen dan denken ze dat ik een meisje van 16 of 17 ben


en velen vinden dat ik een geil stem heb en dat vind ik irritant vooral als een jongen mij in de nacht belt, en als ik praat, dan denkt hij dat ik geil ben

27-11-2008, 14:16


Mag ik je nummer

27-11-2008, 14:21
Beter dan die lelijke harde stem van mij

27-11-2008, 14:22

Citaat door LatifaMaroc:
ik ben best wel oud


maar als mensen mijn stem horen dan denken ze dat ik een meisje van 16 of 17 ben


en velen vinden dat ik een geil stem heb en dat vind ik irritant vooral als een jongen mij in de nacht belt, en als ik praat, dan denkt hij dat ik geil ben



ik krijg ook vaak te horen dat ik een geile stem heb....I don't get it.....



Citaat door smeagel2:
en als ik zo'n topic lees denk ik dat je elke dag wel geil bent
lomperd.....

27-11-2008, 14:25



Citaat door LatifaMaroc:
ik ben best wel oud


maar als mensen mijn stem horen dan denken ze dat ik een meisje van 16 of 17 ben


en velen vinden dat ik een geil stem heb en dat vind ik irritant vooral als een jongen mij in de nacht belt, en als ik praat, dan denkt hij dat ik geil ben


Is het net als de stem van Amanda uit de goudekooi
zo heeesssssss alsof ze schoor is ...of bedoel je wat anders

Beter zo zacht en lieve stem..dan een wijf met een berestem

27-11-2008, 14:25

Citaat door smeagel2:
en als ik zo'n topic lees denk ik dat je elke dag wel geil bent


op het moment dat een jongen mij belt ben ik niet geil, maar dan denkt hij wel dat ik geil ben. maar als we langer praten, als hij spannend is, dan kan ik wel geil worden, ligt aan mijn bui. maar ik word vaak wel geil als we langer praten in de nacht.


Citaat door IM_Back:
hmm ik wil jou geile stemmetje wel horen hoor..


IM_Back, ik antwoord geen pm's, ik hoef jou stem niet te horen, heb toch al genoeg jongens die mijn geile stem horen.

27-11-2008, 14:26
als iemand mij belt denkt de ander altij dak een beer ben

27-11-2008, 14:26

Citaat door LatifaMaroc:
ik ben best wel oud


maar als mensen mijn stem horen dan denken ze dat ik een meisje van 16 of 17 ben


en velen vinden dat ik een geil stem heb en dat vind ik irritant vooral als een jongen mij in de nacht belt, en als ik praat, dan denkt hij dat ik geil ben

Dat je mensen kent die jou snachts bellen gezellig .... ik zou je ook wel een keer willen bellen

27-11-2008, 14:27

Citaat door Zzonnebril:
Dat je mensen kent die jou snachts bellen gezellig .... ik zou je ook wel een keer willen bellen



allah ya mesgek.......

27-11-2008, 14:28

Citaat door smeagel2:
tbark allah.......


27-11-2008, 14:28
Tegen mij zeggen ze dat ik een zwoele stem heb

27-11-2008, 14:28
Ik heb dat heel erg in de ochtend en avond, dat ik lief klink!

In de middag klink ik hyperactief, wat ik meestal ook ben!

27-11-2008, 14:28



Citaat door n2srina:
allah ya mesgek.......

ewa safii waarom .... ewa ja ik kan er ook niets aan doen ... ben ook maar een mens en ben een vrije vogeltje

27-11-2008, 14:31

Citaat door senneh-oogje:
Ik heb dat heel erg in de ochtend en avond, dat ik lief klink!

In de middag klink ik hyperactief, wat ik meestal ook ben!



haha heb ik ook....Maar ik de nacht lijkt het ook alsof ik klaar wakker ben.....ik krijg altijd de vraag of ik nog wakker ben.....dat terwijl ik terug gehaald ben uit mijn mooie droom met don juan door die stomme trilfunctie....

27-11-2008, 14:33

Citaat door Zzonnebril:
ewa safii waarom .... ewa ja ik kan er ook niets aan doen ... ben ook maar een mens en ben een vrije vogeltje



gelijk heb je.......ik doe hetzelfde als ik geen zin heb in een babbeltje dan neem ik niet op....simpel....

Pagina's : [1] 2 3