Bekijk volle/desktop versie : ik val op Marokkaanse meiden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-11-2008, 12:16
hallo allemaal,

kort maar krachtig: ik val op marokkaanse meiden, dit is de tweede keer dat ik in mijn leven echt verliefd ben op een islamitische meid.

de eerste keer had ik een relatie met een turkse, op jonge leeftijd. nu ben ik tot over mijn over verliefd op een marokkaanse.

toch zie ik de toekomst somber in. een marokkaanse mag toch niet met mij als niet-moslim.

help mij. dank.

27-11-2008, 12:17


Bekeer je tot de Islam zou ik zeggen wil je met haar eindigen.

Succes .

27-11-2008, 12:19

Citaat door DancingSenorita:
Bekeer je tot de Islam zou ik zeggen wil je met haar eindigen.

Succes .


Keiharde Bullshit!! Je moet alleen bekeren om de juiste redens niet omdat je een Marokkaanse vriendin wilt..

27-11-2008, 12:20
hallo,

in ieder geval verliefd zijn is iets dat je ni bijstil staat en dat het opeens komt, het is nu echt aan jullie om te beslissen of jullie door zullen gaan met de toekomst.
wens je nog veel succes
groeten

27-11-2008, 12:20



Citaat door Ewa_88:
Keiharde Bullshit!! Je moet alleen bekeren om de juiste redens niet omdat je een Marokkaanse vriendin wilt..




27-11-2008, 16:31
Bedankt voor de reacties. Tussen ons gaat het goed, echter hebben we nog geen geslachtgemeenschap. Iets waarvan zij zegt wel te willen, maar niet te durven. Haar vriendinnen kennen mij ook en vinden me een goede jongen, toch blijft m'n vriendin wel horen dat ik wel een Nederlander ben en blijf en dat anderen dat als een probleem zien. Ik word dan ook door sommige andere Marokkaanse/Marokkanen vreemd aangekeken en het lijkt er op dat ons gelukkig zijn niet gegund wordt. Uiteindelijk wordt dit heel vervelend.

Hoe denken jullie dan als moslima over een Nederlandse man als partner? Dat kan toch eigenlijk niet. Dat idee krijg ik. Alsof we constant iets doen wat eigenlijk niet mag. Best spannend, maar ook vervelend.

27-11-2008, 16:34
Als je een islamitische niet-marokkaan zou zijn zou het geen probleem zijn!
Maar je kan je niet gaan bekeren vanwege een meisje!

27-11-2008, 16:35
hoezo je valt op marokkaanse meiden?


je zegt net eerste relatie was met een turkse

jij bent geowon flexibel ingesteld

27-11-2008, 16:39
ga eens wat lezen in de islam en probeer het vannuit haar te zien

27-11-2008, 16:41

Citaat door nicks:
hallo allemaal,

kort maar krachtig: ik val op marokkaanse meiden, dit is de tweede keer dat ik in mijn leven echt verliefd ben op een islamitische meid.

de eerste keer had ik een relatie met een turkse, op jonge leeftijd. nu ben ik tot over mijn over verliefd op een marokkaanse.

toch zie ik de toekomst somber in. een marokkaanse mag toch niet met mij als niet-moslim.

help mij. dank.



Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

27-11-2008, 16:42

Citaat door verdwaalde:
hoezo je valt op marokkaanse meiden?


je zegt net eerste relatie was met een turkse

jij bent geowon flexibel ingesteld


Het type dat gewoon met zoveel mogelijk verschillende soorten het bed wil delen.

27-11-2008, 16:46

Citaat door nicks:
hallo allemaal,

kort maar krachtig: ik val op marokkaanse meiden, dit is de tweede keer dat ik in mijn leven echt verliefd ben op een islamitische meid.

de eerste keer had ik een relatie met een turkse, op jonge leeftijd. nu ben ik tot over mijn over verliefd op een marokkaanse.

toch zie ik de toekomst somber in. een marokkaanse mag toch niet met mij als niet-moslim.

help mij. dank.


Ik val ook op marokkaanse meiden het probleem is dat ze allemaal een man willen en geen vrouw..

27-11-2008, 16:47


Over dat bed delen is zeker niet waar. Ook al moet je natuurlijk wel wat geprobeerd hebben in je leven. Laat ik van de 4 vriendinnen die ik heb gehad, nou maar een Nederlandse hebben gehad. Ik ben zelf al Nederlands en vind het leuk om wat van andere culturen te leren, ik vind het leuker. Daarnaast was ik vroeger altijd verliefd op Pocahontas en een Nederlandse Pocahontas heb ik nog niet gevonden!Mijzelf bekeren zou ik niet doen, pas ook als ik achter het geloof sta, niet alleen voor een meisje.

@LadyL Ik kom uit Amstelveen, maar ben eigenlijk altijd in Amsterdam te vinden.

27-11-2008, 16:48

Citaat door Ananya:
Ik val ook op marokkaanse meiden het probleem is dat ze allemaal een man willen en geen vrouw..

Nou, ik ken genoeg Marokkaanse meisjes die ook op ze vallen, hoor.

27-11-2008, 16:49
dat is wel goed hoor, bekeren moet je ook voor jou doen
maar ik adviseer je echt om kennis op te doen over de Islam
lees eens wat in goede boekjes en probeer je vriendin te begrijpen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7