Bekijk volle/desktop versie : betekenis droom



26-11-2008, 22:22
ik heb laatst een droom gehad waar ik veel aan terug denk.

in mijn dromen zag ik een oude vrouw met hijaab. ze stond in een licht. ze vertelde me dat ik binnen nu en 16 jaar een zoontje zal krijgen. subhanalah.

ik weet dat het haram is om naar een helderziende te gaan enzo.
maar wat als je zoiets droomt? zij leek geen enge vrouw ofzo, wel oud. en ze lachte naar me. kan het kloppen dat mijn droom zal waarkomen? en waarom droomde ik dat?

28-11-2008, 13:33


Assalamoe alaikoem zuster,

Het betekent gayr insha allah n zuster van mij had diezelfde droom alleen weet ik niet meer zo goed wat die betekende ik durf het niet te zeggen (strx is het verkeer). Waarom vraag je het niet na bij n imam of laat iemand anders het voor je navragen bij de imam. Dat is veel beter dan hier op m.nl..

En Allah swt weet het beste...
Gayr insha allah...Ma3a salama
Hijaab_dragende

28-11-2008, 13:58
ER zijn 3 soorten dromen in de islam, mooie dromen komen altijd van Allah swt

28-11-2008, 15:16

Citaat door waterijs:
ik heb laatst een droom gehad waar ik veel aan terug denk.

in mijn dromen zag ik een oude vrouw met hijaab. ze stond in een licht. ze vertelde me dat ik binnen nu en 16 jaar een zoontje zal krijgen. subhanalah.

ik weet dat het haram is om naar een helderziende te gaan enzo.
maar wat als je zoiets droomt? zij leek geen enge vrouw ofzo, wel oud. en ze lachte naar me. kan het kloppen dat mijn droom zal waarkomen? en waarom droomde ik dat?



Zoals al eerder is gezegd, er zijn 3 soorten dromen. Jouw droom hoeft niets te betekenen, het kán een betekenis hebben maar dat hoeft niet. Laat het rusten, als het een echte betekenis heeft kom je er toch vanzelf achter.

Allah weet het beste.