Bekijk volle/desktop versie : Arabische vrouw met Rifi



Pagina's : [1] 2 3

26-11-2008, 20:18
Welke Arabische dames zijn er getrouwd met een Rifi, hoe gaat dat? Werd je gelijk geaccepteerd door schoonfamilie of hadden ze er problemen mee dat zoon lief met een Arabische thuis kwam?

26-11-2008, 20:19


Marokkanen zijn ongelooflijk. Blablabla dat ze worden gediscrimineerd maar zij zijn masters in discrimineren.

26-11-2008, 20:21
Heb Nooit Iets Van Gemerkt
Het Zijn Schatte Van Mensen

26-11-2008, 20:21
Nou, je merkt ook vaak dat ouders van arabische vrouwen erop tegen zijn dat hun dochter met een riffi trouwen. Dat is waarschijnlijk niet de vraag, maar dat heb ik wel gemerkt in mijn omgeving.

26-11-2008, 20:21


Tuurlijk word je geaccepteerd.. veel familieleden zijn met een Arabier vs. Berber getrouwd... No problems!

Alleen heb je soms te maken met gewoontes dat bij de ene kant minder gewoonlijk is dan bij de ander...

26-11-2008, 20:25

Citaat door theresa:
Nou, je merkt ook vaak dat ouders van arabische vrouwen erop tegen zijn dat hun dochter met een riffi trouwen. Dat is waarschijnlijk niet de vraag, maar dat heb ik wel gemerkt in mijn omgeving.


Ik heb ooit iemand horen zeggen, je eigen dochter kun je wel met een Arabier laten trouwen, maar je zoon kun je beter niet met een Arabische laten trouwen.

Heb dit nooit echt begrepen, ik dacht Marokkaanse vrouw is toch een pot nat.

26-11-2008, 20:27

Citaat door cremmeke:
Marokkanen zijn ongelooflijk. Blablabla dat ze worden gediscrimineerd maar zij zijn masters in discrimineren.

echt he? discriminatie onder marokkanen leuk NOT

26-11-2008, 20:34

Citaat door sultan73:
Welke Arabische dames zijn er getrouwd met een Rifi, hoe gaat dat? Werd je gelijk geaccepteerd door schoonfamilie of hadden ze er problemen mee dat zoon lief met een Arabische thuis kwam?



Die vraag is oud nieuws, je moet nu vragen welke marokaanse dame is getrouwd met een Surinamer, Nederlander, spanjaard.
En mocht ik nog iemand zijn vergeten mogen jullie me gerust aanvullen.

En voor ik aangevallen word; mij maakt het niet uit, wie met wie trouwt, het zijn volwassen personen, dus hun leven en hun keus.

Helaas.

26-11-2008, 20:36

Citaat door sultan73:
Welke Arabische dames zijn er getrouwd met een Rifi, hoe gaat dat? Werd je gelijk geaccepteerd door schoonfamilie of hadden ze er problemen mee dat zoon lief met een Arabische thuis kwam?



kijk wie we daar hebben, iemand die tegen is om mensen zwart te maken en nu maak jij marokkaanse meiden zwart. In andere topics ook!


26-11-2008, 20:37
wat maakt het uit of iemand met een Surinamer, Spanjaard, Turk of Chinees is getrouwd?

Als diegene maar moslim!!! is he ofcourse... maar dat is een ander verhaal...

26-11-2008, 20:38
Mijn man is van oorsprong ook een shel7 maar hij is opgevoed door zijn moeder sinds hij klein is (vader overleden). Hij spreekt daarom eigenlijk alleen maar arabisch.

Maar ik zou niet weten waarom het een probleem zou zijn. Mensen die dit niet accepteren zijn erg bekrompen in hun gedachten. We zijn allemaal Marokkanen en belangrijker nog allemaal moslims dus waarom onderscheid. Erg jammer eerlijk gezegd dat dit nog steeds voorkomt.

26-11-2008, 20:39

Citaat door farida22:
kijk wie we daar hebben, iemand die tegen is om mensen zwart te maken en nu maak jij marokkaanse meiden zwart. In andere topics ook!



Waar heb jij het over?
Voel jij je aangesproken? Ik maak niemand zwart, ik stel hier een vraag!

En wat betreft die idiote topic van jou dat je zoveel spaargeld hebt, en je schoonfamilie je babyspullen wil hebben, en roddelen over een nicht van je man. Dat is zwartmakerij.

26-11-2008, 20:42



Citaat door een_Rotterdamse:
Mijn man is van oorsprong ook een shel7 maar hij is opgevoed door zijn moeder sinds hij klein is (vader overleden). Hij spreekt daarom eigenlijk alleen maar arabisch.

Maar ik zou niet weten waarom het een probleem zou zijn. Mensen die dit niet accepteren zijn erg bekrompen in hun gedachten. We zijn allemaal Marokkanen en belangrijker nog allemaal moslims dus waarom onderscheid. Erg jammer eerlijk gezegd dat dit nog steeds voorkomt.


Ja, zo denken wij erover. Maar dit is nog steeds een probleem bij veel mensen. Ik zie het nu bij een vriend van mij die wil trouwen met een Arabische meisje. Die moeder van hem is zwaar terleurgesteld.

26-11-2008, 20:47

Citaat door 30april:
wat maakt het uit of iemand met een Surinamer, Spanjaard, Turk of Chinees is getrouwd?

Als diegene maar moslim!!! is he ofcourse... maar dat is een ander verhaal...





Ik heb niet gezegd dat het wat uitmaakt meid, alleen dat dat nu de vraag moest zijn.

En dat het een moslim is, is indd belangerijker dan afkomt, dat altijd
eerst als het kan natuurlijk.

26-11-2008, 20:50

Citaat door Romainna:
Ik heb niet gezegd dat het wat uitmaakt meid, alleen dat dat nu de vraag moest zijn.

En dat het een moslim is, is indd belangerijker dan afkomt, dat altijd
eerst als het kan natuurlijk.



ik had niks tegen jouw reactie hoor.... wilde daarnaast nog wat kwijt... bij die dan.... Ach van mij mogen de mensen ook met paarden trouwen.. tegenwoordig is niks meer abnormaal.... er is laatst zelfs een oud vrouwtje getrouwd met een baksteen, omdat die aan haar geliefde deed denken

Pagina's : [1] 2 3