Bekijk volle/desktop versie : Ik ben Boos!



Pagina's : [1] 2

26-11-2008, 15:49
We hebben stadverwarming van Nuon, helemaal niet omgevraagd.. er zit gewoonweg geen gas in deze wijk
nu doet de verwarming het sinds de zomer al niet

ik gebeld met Nuon en nog voor de zekerheid gevraagd of er kosten voor ons zullen zijn.. Nee Mevrouw, Nuon is verantwoordelijk dus geen kosten voor U

nou is de monteur net weg, alles lijkt verholpen
en ja hoor mevrouw krijgt een rekening voorgeschoteld, alles onder de hendels volgens deze monteur is voor rekening van de eigenaar...

ik weer Nuon gebeld, klacht ingediend...

nu ga ik in de meterkast kijken... Lekt het weer
ik weer nuon gebeld... willen ze weer een monteur sturen
maar ze kunnen me niet vertellen wie gaat betalen

daar wordt je toch gewoon boos van

26-11-2008, 15:49




ja daar word je boos van

26-11-2008, 15:50
nuon en klantvriendelijkheid is zero

26-11-2008, 15:53
Nou gaat iemand mij terugbellen.. ik ben eens benieuwd.. ik laat het hier niet bij zitten

26-11-2008, 15:54



Citaat door Safia21:
We hebben stadverwarming van Nuon, helemaal niet omgevraagd.. er zit gewoonweg geen gas in deze wijk
nu doet de verwarming het sinds de zomer al niet

ik gebeld met Nuon en nog voor de zekerheid gevraagd of er kosten voor ons zullen zijn.. Nee Mevrouw, Nuon is verantwoordelijk dus geen kosten voor U

nou is de monteur net weg, alles lijkt verholpen
en ja hoor mevrouw krijgt een rekening voorgeschoteld, alles onder de hendels volgens deze monteur is voor rekening van de eigenaar...

ik weer Nuon gebeld, klacht ingediend...

nu ga ik in de meterkast kijken... Lekt het weer
ik weer nuon gebeld... willen ze weer een monteur sturen
maar ze kunnen me niet vertellen wie gaat betalen

daar wordt je toch gewoon boos van



Jij hebt er niet om gevraagd?? Waarom ben je in die wijk gaan wonen dan. je wou toch nieuwbouw, ewa hier heb je nieuwbouw. En dan nog klagen

26-11-2008, 15:57
heb soort gelijk gezeik gehad maar dan met eneco...we zijn een half jaar geleden toen maar overgestapt op nuon (en moet je eerlijk zeggen bevalt prima!) nadeel is alleen wel dat het netbeheer nog wel via eneco loopt.

mocht je willen overstappen, neem dan alles behalve eneco!

26-11-2008, 16:18

Citaat door jnoena:
heb soort gelijk gezeik gehad maar dan met eneco...we zijn een half jaar geleden toen maar overgestapt op nuon (en moet je eerlijk zeggen bevalt prima!) nadeel is alleen wel dat het netbeheer nog wel via eneco loopt.

mocht je willen overstappen, neem dan alles behalve eneco!


Pfff ik denk er ook over na om over te stappen, stelletje dieven zijn het!

26-11-2008, 16:31

Citaat door Safia21:
We hebben stadverwarming van Nuon, helemaal niet omgevraagd.. er zit gewoonweg geen gas in deze wijk
nu doet de verwarming het sinds de zomer al niet

ik gebeld met Nuon en nog voor de zekerheid gevraagd of er kosten voor ons zullen zijn.. Nee Mevrouw, Nuon is verantwoordelijk dus geen kosten voor U

nou is de monteur net weg, alles lijkt verholpen
en ja hoor mevrouw krijgt een rekening voorgeschoteld, alles onder de hendels volgens deze monteur is voor rekening van de eigenaar...

ik weer Nuon gebeld, klacht ingediend...

nu ga ik in de meterkast kijken... Lekt het weer
ik weer nuon gebeld... willen ze weer een monteur sturen
maar ze kunnen me niet vertellen wie gaat betalen

daar wordt je toch gewoon boos van



Ben je boos? Pluk een roos

Komt wel goed schatje

26-11-2008, 16:50

Citaat door Dikrayet:
Pfff ik denk er ook over na om over te stappen, stelletje dieven zijn het!



bij eneco kregen we iedere keer rekeningen die ze zelf niet eens konden verklaren maar ondertussen wel eisen dat je het betaald


malloten

27-11-2008, 09:21

Citaat door jnoena:
bij eneco kregen we iedere keer rekeningen die ze zelf niet eens konden verklaren maar ondertussen wel eisen dat je het betaald


malloten


Dat hebben wij nu ook, ze hebben ons een berekening gestuurd dat ons termijn bedrag van €97 naar €196 word verhoogd, omdat zij een schatting hebben gemaakt van hoeveel wij gaan verbruiken volgend jaar.
en dit voor een 2 persoonshuishouden........................

27-11-2008, 09:23

Citaat door Dikrayet:
Dat hebben wij nu ook, ze hebben ons een berekening gestuurd dat ons termijn bedrag van €97 naar €196 word verhoogd, omdat zij een schatting hebben gemaakt van hoeveel wij gaan verbruiken volgend jaar.
en dit voor een 2 persoonshuishouden........................

maar als het goed is gaan jullie dan geld terugkrijgen.. bij ons was dat ook zo

27-11-2008, 09:24

Citaat door RENTMEESTER:
Jij hebt er niet om gevraagd?? Waarom ben je in die wijk gaan wonen dan. je wou toch nieuwbouw, ewa hier heb je nieuwbouw. En dan nog klagen



Stadsverwarming komt toch alleen voor bij oude gedeeltes van de stad en niet bij nieuwbouw-wijken...

27-11-2008, 09:24


Probleem lijkt opgelost.. monteur is weer geweest, maar het lekt nog steeds een beetje... ik heb al tegen m;n man gezegd... regel jij maar een afspraak en laat die monteur komen als JIJ thuis bent... ik heb er genoeg van..

27-11-2008, 09:26

Citaat door awe:
Stadsverwarming komt toch alleen voor bij oude gedeeltes van de stad en niet bij nieuwbouw-wijken...


Voornamelijk bij nieuwbouwwijken dat klopt wel
maar het huis waar we hiervoor woonde was geen nieuwbouw en toch hadden we stadsverwarming

ik vind het ook belachelijk, want de wijk naast ons heeft wel gas... kwestie van leiding doortrekken lijkt me

27-11-2008, 09:27
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43850

Pagina's : [1] 2