Bekijk volle/desktop versie : Ik heb gister de hele nacht over mn ex gedroomt



Pagina's : [1] 2 3

26-11-2008, 14:11
In mijn droom zocht ik em de hele tijd, ik vond em telkens in een gebouw, heel hoog en dan verdween hij weer, het was een soort cyclus waarbij ik hem telkens weer terug vond in het hoogste verdieping van een gebouw. Ik verlangde zoveel naar hem in mijn droom, toen ik wakker werd hield ik dat gevoel over, nu nog steeds.
Wat heeft dit te betekenen, ik dacht dat ik over hem heen was, het is al maanden uit en denk echt haast nooit aan hem

26-11-2008, 14:12


dat je lang niet over hem heen bent

26-11-2008, 14:14
dat je een natte tabon hebt

26-11-2008, 14:15

Citaat door smeagel2:
gebouw heel hoog hmmmmmmmm

misschien dat een paar marokkanen hem van de flat af wilden gooien omdat hij homo is en jou voor de gek heeft gevonden om de schijn hoog te houden dat hij hetero is



26-11-2008, 14:21


Dat je geen vriendje had moeten nemen?

26-11-2008, 14:22

Citaat door s25:
dat je lang niet over hem heen bent


Toen ik wakker werd, wilde ik hem het liefst een grote knuffel geven.
Damm ik mis hem echt blijkbaar.

26-11-2008, 14:23

Citaat door unlucky:
Toen ik wakker werd, wilde ik hem het liefst een grote knuffel geven.
Damm ik mis hem echt blijkbaar.


Ga niet er over na zitten denken, want dan denk je alleen maar meer aan de prettige gevoelens. Denk eventueel over waarom het uit is, of zoek iets anders om over te denken. Anders kom je er nooit over heen.

26-11-2008, 14:25

Citaat door unlucky:
In mijn droom zocht ik em de hele tijd, ik vond em telkens in een gebouw, heel hoog en dan verdween hij weer, het was een soort cyclus waarbij ik hem telkens weer terug vond in het hoogste verdieping van een gebouw. Ik verlangde zoveel naar hem in mijn droom, toen ik wakker werd hield ik dat gevoel over, nu nog steeds.
Wat heeft dit te betekenen, ik dacht dat ik over hem heen was, het is al maanden uit en denk echt haast nooit aan hem


Dat betekent dat je eerst moet douchen voor je gaat slapen, je stank werkt bedwelmend.

26-11-2008, 14:25

Citaat door Skyclad:
Dat je geen vriendje had moeten nemen?


Ow ik neem er graag nog 100, wedden dat ik nog aan een Marokkaanse man kan komen.

26-11-2008, 14:26
d8 al dat je son slhetje was

26-11-2008, 14:31

Citaat door rif187:
d8 al dat je son slhetje was


Een queen die ieder man kan krijgen.

26-11-2008, 14:33

Citaat door unlucky:
In mijn droom zocht ik em de hele tijd, ik vond em telkens in een gebouw, heel hoog en dan verdween hij weer, het was een soort cyclus waarbij ik hem telkens weer terug vond in het hoogste verdieping van een gebouw. Ik verlangde zoveel naar hem in mijn droom, toen ik wakker werd hield ik dat gevoel over, nu nog steeds.
Wat heeft dit te betekenen, ik dacht dat ik over hem heen was, het is al maanden uit en denk echt haast nooit aan hem


ik ben een dromenvertaler.

dromen zijn vaak niet op logica gebasseerd. dat jij hem in je dromen aan het zoeken was, wil niet zeggen dat je in werkelijkheid behoefte aan hem hebt.

vertaling van jouw droom is. wat je gedroomd hebt slaat op jouw ex. uit jouw droom kan ik je zeggen dat hij nog steeds vaak aan jou denkt. maar hij durft nooit de stap te nemen om dat te zeggen of toe te geven. hij bezoekt vaak de plekken waar jullie elkaar wel eens samen geweest zijn, plekken die hem doen denken aan de leuke tijden, dat doet hem dan wel pijn, maar op een of andere manier kan ie niet zonder die plekken. en nog steeds leest hij jouw smsjes van toen, en alles wat ie nog van jou heeft koestert hij en bewondert hij.

dat is de vertaling van jouw droom

26-11-2008, 14:38



Citaat door ELmotchou:
ik ben een dromenvertaler.

dromen zijn vaak niet op logica gebasseerd. dat jij hem in je dromen aan het zoeken was, wil niet zeggen dat je in werkelijkheid behoefte aan hem hebt.

vertaling van jouw droom is. wat je gedroomd hebt slaat op jouw ex. uit jouw droom kan ik je zeggen dat hij nog steeds vaak aan jou denkt. maar hij durft nooit de stap te nemen om dat te zeggen of toe te geven. hij bezoekt vaak de plekken waar jullie elkaar wel eens samen geweest zijn, plekken die hem doen denken aan de leuke tijden, dat doet hem dan wel pijn, maar op een of andere manier kan ie niet zonder die plekken. en nog steeds leest hij jouw smsjes van toen, en alles wat ie nog van jou heeft koestert hij en bewondert hij.

dat is de vertaling van jouw droom


Zou best kunnen.
Hij nam contact met mij na maanden toen het uit was, in eerste instantie wilde ik nog een poging wagen, maar heb hem toch afgewezen nadat we een keer een goed scheldpartij hadden. Ik knapte toen echt van hem af, en hij heeft mij in t verleden heel veel pijn aangedaan, dingen die ik nooit meer kan vergeten, waardoor het nooit meer goed zal komen tussen ons.

26-11-2008, 14:41
Dat je hem niet moet stalken, anders springt ie .

26-11-2008, 14:41

Citaat door ELmotchou:
ik ben een dromenvertaler.

dromen zijn vaak niet op logica gebasseerd. dat jij hem in je dromen aan het zoeken was, wil niet zeggen dat je in werkelijkheid behoefte aan hem hebt.

vertaling van jouw droom is. wat je gedroomd hebt slaat op jouw ex. uit jouw droom kan ik je zeggen dat hij nog steeds vaak aan jou denkt. maar hij durft nooit de stap te nemen om dat te zeggen of toe te geven. hij bezoekt vaak de plekken waar jullie elkaar wel eens samen geweest zijn, plekken die hem doen denken aan de leuke tijden, dat doet hem dan wel pijn, maar op een of andere manier kan ie niet zonder die plekken. en nog steeds leest hij jouw smsjes van toen, en alles wat ie nog van jou heeft koestert hij en bewondert hij.

dat is de vertaling van jouw droom


pff ik heb dat ook zo vaak... ik d8 ik was over hem heen het is nu al 4 maand verder ik d8 ik ben over hem heen
gisteren heb ik paar topics geopend... gistere kreeg ik gwn weer flashbacks.. en alles kwam weer na boven...

en die dromen is dat egt waar wat jij hier zegt.. of maar gwn een lulverhaal???

en unlucky.. k weet wat je meemaakt..
en trek maar nx van die domme reacties aan... typisch marokkanen weer..

Pagina's : [1] 2 3