Bekijk volle/desktop versie : OKEEY Wat moet ik doen



25-11-2008, 20:07
ik ken deze jongen al ongeveer 10 jaar
we hebben echter nooit wat serieus gehad..t was altijd elkaar zien en dan weer een maand niet en dan weer een paar dagen na elkaar..

het is nooit echt een RELAtie geweest...
we vinden elkaar leuk(haha hoop ik dat hij me inderdaad ook echt leuk vind)

maar nu kan ik er niet meer tegen en ik vraag hem ook van wat is eigelijk ons bedoeling hiervan enzo??

maar hij geeft nooit een duidelijk antwoord.
soms ben ik teleurgesteld en denk ik ik wil hem nooit meer zien,want ik zit me tijd te verdoen...

Hij heeft me altijd met respect behandelt en is echt een top van een jongen...



als het aan mij ligt zou ik wel serieus een toekoms met hem willen beginnen
maar hoe moet ik dit hem duidelijk maken???


Dames wat zouden jullie doen in dit geval????

25-11-2008, 20:10


Ik denk zelf dat als er iets gebeurt was dan was het al gebeurt.
En hoezo wil je dat het meer wordt? mensen hebben een haramrelatie waarin ze met elkaar zoenen etc maar missen al die dingen die hij jou biedt. Denk goed na meid hij behandelt je met respect hij zit niet aan je en dan is het nog niet goed. vrouwen toch.

25-11-2008, 20:12
wees gwn duidelijk tegen hem


vraag wat zijn intenties zijn...of jullie nou alleen vrienden zijn van elkaar of toch meer..?


zeg dat je duidelijkheid wilt, en dat je niet zo verder wilt gaan in onzekerheid

dan kan jij je eigen weg op...en hij de zijne

25-11-2008, 20:14
Hij houdt je als een back up

25-11-2008, 20:16



Citaat door Its_Just_Me:
wees gwn duidelijk tegen hem


vraag wat zijn intenties zijn...of jullie nou alleen vrienden zijn van elkaar of toch meer..?


zeg dat je duidelijkheid wilt, en dat je niet zo verder wilt gaan in onzekerheid

dan kan jij je eigen weg op...en hij de zijne


ik heb al gevraagd maar hij is niet duidleijk...dan zegt ie van ja ik denk ook aan de toekomst en het komt wel goed,
maar wat heb ik daar aan

25-11-2008, 20:17

Citaat door knitria20:
ik ken deze jongen al ongeveer 10 jaar
we hebben echter nooit wat serieus gehad..t was altijd elkaar zien en dan weer een maand niet en dan weer een paar dagen na elkaar..

het is nooit echt een RELAtie geweest...
we vinden elkaar leuk(haha hoop ik dat hij me inderdaad ook echt leuk vind)

maar nu kan ik er niet meer tegen en ik vraag hem ook van wat is eigelijk ons bedoeling hiervan enzo??

maar hij geeft nooit een duidelijk antwoord.
soms ben ik teleurgesteld en denk ik ik wil hem nooit meer zien,want ik zit me tijd te verdoen...

Hij heeft me altijd met respect behandelt en is echt een top van een jongen...



als het aan mij ligt zou ik wel serieus een toekoms met hem willen beginnen
maar hoe moet ik dit hem duidelijk maken???


Dames wat zouden jullie doen in dit geval????



Gewoon zeggen...

Hier een script:

Hey ... Zeg eens even eerlijk... hoe denk je over mij?

En van wat je hoort kun je ongeveer wel wat opmaken.. en daarop volgen met hoe jij eigenlijk over 'jullie' denkt.

25-11-2008, 20:17

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Hij houdt je als een back up



Ja dat denk ik soms ook, daarom word ik teleurgesteld en denk ik ik wil hem nooit meer zien...

maar iedere keer als ik niks laat horen dan komt hij weer 'plakken''

25-11-2008, 20:20

Citaat door Klopt.:
Gewoon zeggen...

Hier een script:

Hey ... Zeg eens even eerlijk... hoe denk je over mij?

En van wat je hoort kun je ongeveer wel wat opmaken.. en daarop volgen met hoe jij eigenlijk over 'jullie' denkt.


okeeyyy

dit is dus mijn volgende zet!!!!!

(ik weet wel al ongeveer hoe hij over mij denkt..want hij weet dingen over me die hij beter niet had moeten weten.....)

25-11-2008, 20:22
als hij er zo over denkt dat hij serieus met je wil beginnen, en dat ie een toekoms met je wil bouwen had hij het al gezegd, denk ik
en als jij al pogingen hebt gedaan en hij steeds een onduidelijk antwoord geeft moet jij erover ophouden ik bedoel maar als hij het echt wou dan zou hij allang al iets hebben gedaan in die richting
En zoals je zegt wannneer je niets van je laat horen komt hij plakken
dan weet je genoeg hij komt alleen wanneer het hem uit komt en dat is niet de bedoeling

25-11-2008, 20:28

Citaat door misss_mtiwia:
als hij er zo over denkt dat hij serieus met je wil beginnen, en dat ie een toekoms met je wil bouwen had hij het al gezegd,
en als jij al pogingen hebt gedaan en hij steeds een onduidelijk antwoord geeft moet jij erover ophouden ik bedoel maar
En zoals je zegt wannneer je niets van je laat horen komt hij plakken
dan weet je genoeg hij komt alleen wanneer het hem uit komt en dat is niet de bedoeling



ja daar zit zeker wat in.....

maar is tog 10 fxxxxx jaar
kan tog niet voor niks zijn geweest

Wallah ik weet niet wat ik er mee aan moet..

ik heb zo vaak gedacht bij me zelf het is klaar maar we komen tog weer bijelkaar

25-11-2008, 20:46
Hou oud ben je als ik vragen mag?

25-11-2008, 20:50

Citaat door Mocro_Genius:
Hou oud ben je als ik vragen mag?


23

25-11-2008, 21:19



Citaat door knitria20:
23

Dus toen je 13 was begon 't allemaal?