Bekijk volle/desktop versie : liever een bevalling dan....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-11-2008, 17:51
naar de tandarts

wie is het met me eens, ze hebben me gister afgemaakt daar
ik dacht echt serieus bij mezelf mijn bevalling was nog meer te doen dan die behandeling van gister...

25-11-2008, 17:51




Allah ishafik!

25-11-2008, 17:52
Dat zegt een collega van mij ook.. ik kan me dat gewoon niet voorstellen...

25-11-2008, 17:54
Allahishafik...ik weet er allesssssssssssss van. Ik heb alleen nooit een bevalling meegemaakt maar over gruwelpraktijken bij de tandarts kan ik heel goed meepraten..echt vreselijk!!

25-11-2008, 17:54



Citaat door Unique__:


Allah ishafik!


amin


Citaat door Bellissima:
Dat zegt een collega van mij ook.. ik kan me dat gewoon niet voorstellen...


ik durf bijna te zweren erop, maar doe het maar niet..voor mijn bevalling was ik vet relaxder dan gister....

25-11-2008, 17:55

Citaat door Anisaatje:
Allahishafik...ik weet er allesssssssssssss van. Ik heb alleen nooit een bevalling meegemaakt maar over gruwelpraktijken bij de tandarts kan ik heel goed meepraten..echt vreselijk!!


of niet toch grrrr..., ik heb angst gekregen voor de tandarts

25-11-2008, 17:57

Citaat door Ommo_Amin:
of niet toch grrrr..., ik heb angst gekregen voor de tandarts


Ik heb in maart dit jaar nog een vreselijke wortelkanaalbehandeling moeten meemaken...de verdoving werkte niet omdat het te erg ontstoken was...het was vreselijk...ik lag te trappen met mn benen in de lucht zo een pijn deed het...echt als ik er aan denk krijg ik weer rillingen...

25-11-2008, 17:59

Citaat door Anisaatje:
Ik heb in maart dit jaar nog een vreselijke wortelkanaalbehandeling moeten meemaken...de verdoving werkte niet omdat het te erg ontstoken was...het was vreselijk...ik lag te trappen met mn benen in de lucht zo een pijn deed het...echt als ik er aan denk krijg ik weer rillingen...


effe serieus, wow afschuwelijk man..bij mij is het meer omdat last heb van slijm in mijn keel, ik niet normaal de hele tijd met mijn mond open kan liggen, zit je daar gorgelgeluiden te maken onder die kop van de tandarts ieuw ieuw...

25-11-2008, 18:03

Citaat door Ommo_Amin:
effe serieus, wow afschuwelijk man..bij mij is het meer omdat last heb van slijm in mijn keel, ik niet normaal de hele tijd met mijn mond open kan liggen, zit je daar gorgelgeluiden te maken onder die kop van de tandarts ieuw ieuw...

en dat vindt jij erger dan een bevalling...nou ik was altyd mega bang voor een bevalling maar dankzij jou niet meer Ik kan denk ik alles aan na die vreselijke wortelkanaalbehandeling

25-11-2008, 18:05
Ik doe liever een bevalling dan de erste drie maanden van de zwangerschap ik ben zo ziek miselijk en braken en heb er twee ziekenhuis opnames opzitten omdat ik uitgedroogd was maar elhamdoulillah ala koul hal

25-11-2008, 18:42
Yeah gekke! Liever tien keer een tandarts behandeling (had bijna bevalling getikt ) dan een bevalling!!!!

25-11-2008, 18:44

Citaat door Ommo_Amin:
naar de tandarts

wie is het met me eens, ze hebben me gister afgemaakt daar
ik dacht echt serieus bij mezelf mijn bevalling was nog meer te doen dan die behandeling van gister...







25-11-2008, 18:46



Citaat door Anisaatje:
Ik heb in maart dit jaar nog een vreselijke wortelkanaalbehandeling moeten meemaken...de verdoving werkte niet omdat het te erg ontstoken was...het was vreselijk...ik lag te trappen met mn benen in de lucht zo een pijn deed het...echt als ik er aan denk krijg ik weer rillingen...




Ik ookkkkk .Maar ik ging echt brullen en huilen.

25-11-2008, 18:48

Citaat door Ommo_Amin:
naar de tandarts

wie is het met me eens, ze hebben me gister afgemaakt daar
ik dacht echt serieus bij mezelf mijn bevalling was nog meer te doen dan die behandeling van gister...



SoubhanAllah ik was gisteren bij de kaakchirurg, 2 verstandskiezen laten trekken Was geen pretje!

25-11-2008, 18:51

Citaat door Princess24:
SoubhanAllah ik was gisteren bij de kaakchirurg, 2 verstandskiezen laten trekken Was geen pretje!




Verstandskiezen uittrekken is een eitje,awied se thessa als hij je zenuwen moet doodmaken,dat is pas helllll .

Pagina's : [1] 2 3 4 5