Bekijk volle/desktop versie : miss independent



Pagina's : [1] 2 3

25-11-2008, 17:04
afknapper of juist heel aantrekkelijk??

25-11-2008, 17:05



Citaat door insaf21:
afknapper of juist heel aantrekkelijk??

niets van die beide: Het is gewoon goed!

25-11-2008, 17:07
Im miss independet

25-11-2008, 17:08

Citaat door Sobeitje:
niets van die beide: Het is gewoon goed!



haha ja kan best zijn,maar je hebt heren van zodra een vrouw over een carriere begint houd het op voor die mannen en dn heb je weer mannen die afknappen op een vrouw die gewoon thuis wilt zitten

25-11-2008, 17:10



Citaat door insaf21:
haha ja kan best zijn,maar je hebt heren van zodra een vrouw over een carriere begint houd het op voor die mannen en dn heb je weer mannen die afknappen op een vrouw die gewoon thuis wilt zitten


Ik ben zo'n carrieremaakster... en indepented
Knappen ze af: pech!
Thuis zitten doe ik ook niet

25-11-2008, 17:11

Citaat door Zara_Zara:
Im miss independet



en hoe ervaar je dit? en jou partner wat vind die daar van?

25-11-2008, 17:11

Citaat door Sobeitje:
Ik ben zo'n carrieremaakster... en indepented
Knappen ze af: pech!
Thuis zitten doe ik ook niet



nooit? zelfs niet als er kinderen in het spel zijn?

25-11-2008, 17:15

Citaat door insaf21:
en hoe ervaar je dit? en jou partner wat vind die daar van?

Ik vind het lekker om indepented te zijn. Zelf heb ik daar geen last van, maar merk wel dat sommige mannen dit hinderlijk vinden. Vaak zijn het mannen die laaggeschoold zijn.
Ja wat vind mijn partner ervan? Nou, mijn aanstaande verloofde vindt het prachtig. Hij heeft liever een vrouw die iets van haar toekomst wil maken.
We hebben nooit strijd over mijn werk of carriere...
Prachtkerel is het

25-11-2008, 17:16

Citaat door insaf21:
nooit? zelfs niet als er kinderen in het spel zijn?

Tegenwoordig kun je ouderschapsverlof aanvragen en samen met je partner de dagen invullen wie voor het kind of kinderen gaat zorgen. Daarnaast heb ik schatten van een ouders en die vinden het heerlijk om op de kleinkinderen te passen (doen ze al bij mijn zussen).
Daar maak ik me niet druk om.

26-11-2008, 10:59

Citaat door Sobeitje:
Tegenwoordig kun je ouderschapsverlof aanvragen en samen met je partner de dagen invullen wie voor het kind of kinderen gaat zorgen. Daarnaast heb ik schatten van een ouders en die vinden het heerlijk om op de kleinkinderen te passen (doen ze al bij mijn zussen).
Daar maak ik me niet druk om.



ja dat weet ik ook wel dat je dat kan aanvragen maar ik vind persoonlijk dat het crusiaal is om jou kinderen in hun eerste 2jarige bestaan een fulltime moederfiguur te geven..ze hebben in die periode heel veel affectie en moederliefde nodig maar ja dat is dan weer mijn mening

26-11-2008, 11:00

Citaat door Sobeitje:
Ik vind het lekker om indepented te zijn. Zelf heb ik daar geen last van, maar merk wel dat sommige mannen dit hinderlijk vinden. Vaak zijn het mannen die laaggeschoold zijn.
Ja wat vind mijn partner ervan? Nou, mijn aanstaande verloofde vindt het prachtig. Hij heeft liever een vrouw die iets van haar toekomst wil maken.
We hebben nooit strijd over mijn werk of carriere...
Prachtkerel is het





26-11-2008, 11:08
wat denk je zelf,ik zeker werken en mijn vrouw
thuis zitten? nou mooi niet hoor! ze moet geld verdienen
en kinderen komen we samen uit

26-11-2008, 11:09



Citaat door bodinar:
wat denk je zelf,ik zeker werken en mijn vrouw
thuis zitten? nou mooi niet hoor! ze moet geld verdienen
en kinderen komen we samen uit




26-11-2008, 11:43

Citaat door insaf21:


wat nou weer is het weer niet goed!je mag van me werken
en dan is het weer niet goed.

26-11-2008, 12:11

Citaat door insaf21:
ja dat weet ik ook wel dat je dat kan aanvragen maar ik vind persoonlijk dat het crusiaal is om jou kinderen in hun eerste 2jarige bestaan een fulltime moederfiguur te geven..ze hebben in die periode heel veel affectie en moederliefde nodig maar ja dat is dan weer mijn mening


Daar ben ik niet helemaal mee eens.
De eerste 6 maanden is cruciaal, omdat dan het hechtingsperiode is.
Als moeder weet je wel wat een kind nodig heeft.
Zover zijn we nog niet... alles is veranderlijk he! ook besluiten in de toekomst

Pagina's : [1] 2 3