Bekijk volle/desktop versie : nederlandse ex vriendin neef flipt!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

25-11-2008, 12:18
mijn neef had 2 jaar een relatie met een hollandse griet, totdat mijn oom zei ''zoon je moet trouwen'' . mijn neef wilde heel graag trouwen, maar het liefst met een marokkaanse dus heeft hij het uitgemaakt met die hollandse griet en is een half jaartje erna getrouwd met een marokkaanse. toen die ex dat te horen kreeg is ze geflipt en heeft ze aangifte gedaan bij de politie voor verkrachting door mijn neef en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren

25-11-2008, 12:21



Citaat door souf007:
mijn neef had 2 jaar een relatie met een hollandse griet, totdat mijn oom zei ''zoon je moet trouwen'' . mijn neef wilde heel graag trouwen, maar het liefst met een marokkaanse dus heeft hij het uitgemaakt met die hollandse griet en is een half jaartje erna getrouwd met een marokkaanse. toen die ex dat te horen kreeg is ze geflipt en heeft ze aangifte gedaan bij de politie voor verkrachting door mijn neef en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren




Politie is wat dat betreft veel voorzichter geworden. Kans is klein dat hij vervolgd zal worden. En anders kan hij gewoon wat mensen achter haar ouders aan laten gaan.

25-11-2008, 12:22
Laatste wanhoopsdaad?

25-11-2008, 12:25
Lekker voor hem

25-11-2008, 12:25



Citaat door Trilfunctie:


Politie is wat dat betreft veel voorzichter geworden. Kans is klein dat hij vervolgd zal worden. En anders kan hij gewoon wat mensen achter haar ouders aan laten gaan.



klopt...xxxxxn en wanhoop.....

25-11-2008, 12:35
Dan ben je echt op. Maar je gaat toch ook niet twee jaar met iemand wetend dat je toch met een heel ander persoon gaat trouwen.

25-11-2008, 12:41

Citaat door Trilfunctie:


Politie is wat dat betreft veel voorzichter geworden. Kans is klein dat hij vervolgd zal worden. En anders kan hij gewoon wat mensen achter haar ouders aan laten gaan.




ooh is dat zo hopen dat mijn neef gelijk krijgt, mijn oom weet geeneens wie ze is en wist geeneens dat mijn neef 2 jaar en relatie had met een nederlandse griet voor hun is het allemaal nieuw

25-11-2008, 12:42

Citaat door R_berkaniia:
Dan ben je echt op. Maar je gaat toch ook niet twee jaar met iemand wetend dat je toch met een heel ander persoon gaat trouwen.




hij kan toch wel een relatie hebben met iemand moet hij dan trouwen met die gene, omdat hij relatie heeft?

25-11-2008, 13:20

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Lekker voor hem



lekker voor haar

25-11-2008, 13:27
zieligheid!!

25-11-2008, 13:28

Citaat door souf007:
mijn neef had 2 jaar een relatie met een hollandse griet, totdat mijn oom zei ''zoon je moet trouwen'' . mijn neef wilde heel graag trouwen, maar het liefst met een marokkaanse dus heeft hij het uitgemaakt met die hollandse griet en is een half jaartje erna getrouwd met een marokkaanse. toen die ex dat te horen kreeg is ze geflipt en heeft ze aangifte gedaan bij de politie voor verkrachting door mijn neef en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren



wees gerust... er zal niks gebeuren... ze zullen hem wel verhoren maar hij moet gewoon normaal antwoord geven op alle vragen en eerlijk zijn en hun toestemming geven om hun telefoongeschiedenis te checken... dan zit zij vastgeluld en krijgt zij een taakstraf voor neppe aangifte...

25-11-2008, 13:30

Citaat door MrAllure:

wees gerust... er zal niks gebeuren... ze zullen hem wel verhoren maar hij moet gewoon normaal antwoord geven op alle vragen en eerlijk zijn en hun toestemming geven om hun telefoongeschiedenis te checken... dan zit zij vastgeluld en krijgt zij een taakstraf voor neppe aangifte...



ze heeft geen bewijs ja dus hopelijk wordt ze uitgeluld

25-11-2008, 13:31


wat zielig voor dat meisje, hij heeft r gewoon gedumpt eigenlijk meskiena, ook al is ze nederlands, ze is ook maar een mens met een hart

25-11-2008, 13:33
marokkaanse mannen zijn honden.

25-11-2008, 13:46
hahaha zielig, maar kan er wel om lachen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10