Bekijk volle/desktop versie : Nagels, wenkbrauwen, haarkleuren ?!

27-02-2004, 22:39
tegen een zeer goedkoop prijsje en toch 100% kwaliteit? wie wil dat nou niet he.................. mail me maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

27-02-2004, 22:45

Check Beverwijk... of Brussel.. hier hebben ze meestal merken als Lóreal voor een prikkie!

27-02-2004, 22:47
mouny heb jij geen interesse??????

27-02-2004, 22:50
Owww. ik snap je vraag nu pas.. ik dacht dat je ze zocht... 3le 3kel... Ligt eraan wat?

27-02-2004, 23:06

hahahahha nee als je het wil........ za3hma epilleeren en zo kleuren je weet........

27-02-2004, 23:07
En wie doet dat dan.. wenkbrauwen heb ik pas van afgekickt alhamdoelilah.. ya rabbi je smehlie maar andere dingen zijn altijd welkom.

28-02-2004, 11:02

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Diegene die epileert en diegene die zich laat epileren zijn vervloekt.
ja klopt

ePILEREN VAN WENKBRAUWEN

Onder de buitensporige schoonheidsbehandelingen die de islam verbied (facelift enz.) , valt ook al-nams, dit slaat op het epileren van wenkbrauwen om deze uit te dunnen of te veranderen. De profeet vervloekte zowel de vrouw die epileert als de vrouw die dat laat doen. (overgeleverd door aboe Dawoud) Dit gebruik word bijzonder afgekeurd, omdat het gewoonlijk door prostituees wordt gedaan. al-nams betekend niet het andere gelaatshaar dus is het toegestaan om gelaatshaar te verwijderen (haren op je boven lip of kin, of je benen en armen) maar dus niet je wenkbrauwen. Al-Tabarani overleverde een verhaal over de vrouw van Aboe Isaq, die ervan hield zichzelf mooi te maken. Op een dag ging zei bij Aisha op bezoek en vroeg: " Hoe zit het nu als een vrouw haar voorhoofdshaar verwijdert om haar man een genoegen te doen?" Aisha antwoordde: "Verwijder als het mogelijk is datgene wat schadelijk voor jezelf is"
Salamalikom

28-02-2004, 13:36
Je hebt wel gelijk. Het is Haram. Maar tegenwoordig is het geen gezicht om ze te laten. Bij sommige ziet het eruit als een oerwoud. En al maak je je moii, die oerwoud is te zien. Dat verpest het uiterlijk (bij sommige dan). Ik epileer zelf ook. Ik was er eff mee gestopt en ze begonnen lelijk te groeien, dus ben maar weer verder gegaan!!!! Maar in principe heb je gelijk!

Maar xxxnaimaxxx wat heb je in de aanbieding!!!! ik wil wel graag iets weten over deze schoonheidsontwikkelingen

28-02-2004, 13:54
luister dat heb ik niet gezegt. Ik doe het nu toch al en ik heb al gezegt dat ik ze niet meer kan laten groeien omdat het dan een oerwoud is dus als ik het tog al doe wat is het probleem dan.........

28-02-2004, 14:01
zo zo, je kan wel gelijk hebben of anders gezegt je hebt wel gelijk! Maar je moet mijn probleem ook begrijpen... Jij scheert je tog ook als je naar buiten enzo. Je wilt er toch netjes uitzien etc dat is bij mij ook. Oke ik heb geen oerwoud heb hele lichte wenkbrauwen, maar als het groeit is het zo lelijk!!!!!!!! Hebje nooit beginnende groeiende wenkbrauwen gezien..................................

28-02-2004, 14:06
maar wolverine waar bemoei je je mee? Laat ze doen wat ze willen!!! ik zelf doe het niet!!! maar ik ken heel veel mensen die het doen !!! het is misschien wel harram maar het zijn hun zakens hé