Bekijk volle/desktop versie : Het huwelijk.



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2008, 22:12
Vele mensen bekijken het huwelijk zo positief, maar ik niet !

Ik zie het huwelijk als einde van je leven. Gewoon dat je geen dromen meer kan hebben (Jeweetwelsprookjesdromen). Daar zit je gewoon vast aan een man voor eeuwig..
Je hebt opeens verantwoordelijkheid, je wordt echt een vrouw en dan moet je gedag zeggen tegen je mooie jeugd ..

Tegen je kleine fijne vertrouwde kamertje, je zult niet meer dezelfde band hebben met je broers/zussen..


Ik weet niet

24-11-2008, 22:12


dan trouw je toch niet...

24-11-2008, 22:13
ewa skoen gelek et zoewez?

24-11-2008, 22:13
Jij bent nog veel te jong om te trouwen met je kinderlijke praatjes.

24-11-2008, 22:14


ga in therapie en praat dit uit.

24-11-2008, 22:15

Citaat door chadia79:
Jij bent nog veel te jong om te trouwen met je kinderlijke praatjes.


Citaat door Boeloeloe:
ewa skoen gelek et zoewez?


Citaat door zoubida:
dan trouw je toch niet...


Wauw, wauw, wauw. Wat 'n stimulerende woorden.
Om depressief van te worden.

24-11-2008, 22:16

Citaat door zoubida:
dan trouw je toch niet...


Citaat door Boeloeloe:
ewa skoen gelek et zoewez?


Citaat door chadia79:
Jij bent nog veel te jong om te trouwen met je kinderlijke praatjes.


Citaat door Cozita:
ga in therapie en praat dit uit.


Bah, echt Mgharba weer.

Mag ik mijn gevoel niet uitten? - Krijg ik weer droge reacties, in plaats me te vertellen wat de voordelen van het huwelijk zijn.

Legrawat.

24-11-2008, 22:16
Gewoon nog niet trouwen, misschien dat je ooit nog l de behoefte krijgt om te trouwen.

24-11-2008, 22:16

Citaat door Imane_Arab:
Wauw, wauw, wauw. Wat 'n stimulerende woorden.
Om depressief van te worden.


Wallahiela.

Dat maakt ze weer eens echt Marokkanen. Altijd zo fijn in woorden..



24-11-2008, 22:19
wie met zulke praatjes komt, is er gewoon nog langgggggggg niet klaar voor.. ik snap dan uberhaupt niet hoe jij er dan aankomt om over trouwen na te denken... leef je leven, kom je de liefde van je leven tegen denk dan aan de volgende stappen....

je eigen ziek maken om niks ewa safieeeeeeeeeee

24-11-2008, 22:20

Citaat door sweety_neda:
Bah, echt Mgharba weer.

Mag ik mijn gevoel niet uitten? - Krijg ik weer droge reacties, in plaats me te vertellen wat de voordelen van het huwelijk zijn.

Legrawat.




Legra ben jij,zo wordt het helemaal niks in je eventuele huwelijk met die attitude van jou .


Het huwelijk is het heerlijkste wat er is,je bent juist vrij,je krygt aandacht van je man,je baart mooie kindjes enz enz enz.....

24-11-2008, 22:20

Citaat door Cozita:
wie met zulke praatjes komt, is er gewoon nog langgggggggg niet klaar voor.. ik snap dan uberhaupt niet hoe jij er dan aankomt om over trouwen na te denken... leef je leven, kom je de liefde van je leven tegen denk dan aan de volgende stappen....

je zelf ziek maken om niks ewa safieeeeeeeeeee



ouallah illa....

24-11-2008, 22:23


hangt er vanaf in wat voor een huwelijk je terecht komt....

24-11-2008, 22:23
komt nog wel meid als jij de liefde van je leven vindt. Inshallah wil je kindjes etc. etc.
Hoe ouder je wordt hoe anders je gaat denken, ook je behoeftes worden anders.

24-11-2008, 22:25

Citaat door Cozita:
wie met zulke praatjes komt, is er gewoon nog langgggggggg niet klaar voor.. ik snap dan uberhaupt niet hoe jij er dan aankomt om over trouwen na te denken... leef je leven, kom je de liefde van je leven tegen denk dan aan de volgende stappen....

je eigen ziek maken om niks ewa safieeeeeeeeeee


Citaat door chadia79:
Legra ben jij,zo wordt het helemaal niks in je eventuele huwelijk met die attitude van jou .


Het huwelijk is het heerlijkste wat er is,je bent juist vrij,je krygt aandacht van je man,je baart mooie kindjes enz enz enz.....


Citaat door zoubida:
ouallah illa....


En dit noemt men dan getrouwde vrouwtjes.

Allah ya 7afedna.

Pagina's : [1] 2 3