Bekijk volle/desktop versie : Echtscheidingen vallen Hamdo lillah mee



24-11-2008, 18:04
Pfff, door al die topics over scheidingen vreesde ik het ergste onder de marokkanen. Maar heb even bij CBS gekeken, en marokkanen hebben gelukkig het minste scheidingen van alle bevolkingsgroepen! Zou je niet zeggen als je dit allemaal leest hier.

Het blijven er jammer genoeg nog te veel..dus kom op mensen meer liefde en sbar tonen jegens elkaar ipv koppigheid en agressie:-)


echtscheidingen 2007:

marokkanen: 15.846
Turken: 23.233
Surinamer: 46.298


echtscheidingen 2008:

marokkanen: 16.817
Turken: 24.833
Surinamer: 46.854

24-11-2008, 18:24


Beste broeder waarom die taalgebruik? Juist door dat taalgebruik geef je die meiden die dat denken genoeg argumenten. Hamdolillah de overgrote meerderheid van de marokkaanse meiden zijn goede meiden en trouwen ook een goede marokkaanse man. Echter als je hier de topics leest denk je dat heel veel meiden zo denken. (Net zoals bij de echtscheidingstopics).

24-11-2008, 18:28
ruim 16000 marokkaanse scheidingen per jaar, ik vind het best veel...

24-11-2008, 18:39
Het is ook super veel. Maar nog altijd lager dan de andere bevolkingsgroepen. Daar ging het mij om. De topics hier laten je denken dat het super slecht met marokkaanse huwelijken gaat, maar al die huwelijken en kinderen die gelukkig zijn en goed gaan die dreig je te vergeten.

Saruwatari...zeg jij het me hoeveel zijn het er? Dan zeg ik jou hoeveel marokkaanse vrouwen er zijn in Nederland en dan gaan we kijken of het er relatief veel zijn of niet.