Bekijk volle/desktop versie : beste advies die je ooit hebt gegeven in liefde



24-11-2008, 16:14
ik heb maar een keer een geweldig advies gegeven in liefde, en het pakte goed uit voor haar. ze vertelde een heel treurig verhaal over haar verloving. na lang denken en nadenken zei ik tegen haar:

je moet de verloving afbreken, maak het uit, en kom naar mij, geen enkel man weet als Elmootje hoe je een vrouw hoort te behandelen.

in het begin ging ze lachen en zei ze: haha grapjas

het was geen grap, want inmiddels is zij van mij, en ze staat nu in de keuken voor mij te koken.

24-11-2008, 16:17


aaah, wat schattig!!!

24-11-2008, 16:26
ja ja

sommige grapjes worden gewoon waarheid hoor

ik ruik nu het gerecht, smullllllllllllehhhhhhhhhhhhh

24-11-2008, 16:27
!

Wat romantisch!

24-11-2008, 16:27




ben je nu getrouwd met haar

24-11-2008, 16:30

Citaat door ELmotchou:
ik heb maar een keer een geweldig advies gegeven in liefde, en het pakte goed uit voor haar. ze vertelde een heel treurig verhaal over haar verloving. na lang denken en nadenken zei ik tegen haar:

je moet de verloving afbreken, maak het uit, en kom naar mij, geen enkel man weet als Elmootje hoe je een vrouw hoort te behandelen.

in het begin ging ze lachen en zei ze: haha grapjas

het was geen grap, want inmiddels is zij van mij, en ze staat nu in de keuken voor mij te koken.



wahahah! dat is echt lief wollah
hahaha wel slim gehandels yek haha

24-11-2008, 16:33

Citaat door Nari_Nari:


ben je nu getrouwd met haar

in mijn dromen en fantasie

24-11-2008, 16:34
Als je wist hoe je een vrouw hoorde te behandelen, stond ze nu niet in de keuken voor je aan het koken

24-11-2008, 16:36

Citaat door kaoutar_tanger:
Als je wist hoe je een vrouw hoorde te behandelen, stond ze nu niet in de keuken voor je aan het koken


ze kookt graag. en voor haar man kookt ze het liefste.

een man die zijn dame de keuken afpakt is geen man.

het lekkerste wat een man kan eten is wat de zachte handen van zijn vrouw gemaakt hebben.

dat eet hij met maag en hart.

24-11-2008, 16:39

Citaat door ELmotchou:
ze kookt graag. en voor haar man kookt ze het liefste.
een man die zijn dame de keuken afpakt is geen man.

het lekkerste wat een man kan eten is wat de zachte handen van zijn vrouw gemaakt hebben.

dat eet hij met maag en hart.



haha sure, if you say so

24-11-2008, 19:05

Citaat door kaoutar_tanger:
haha sure, if you say so


is ook zo
dus nie zo met je ogen draaien