Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bespaar je de moeite!!

LZN
27-02-2004, 20:09

Dames, Bespaar je de moeite om nog wat van je uiterlijk te maken...Make-up, cremes e.d zullen weinig uitmaken als je een lelijk hoofd hebt, zoals de meeste die hier op dit forum actief zijn!!! Neem van mij nou maar aan, dat in de meeste gevallen make-up de zaak alleen maar verergerd..... :D.

cheima
27-02-2004, 20:35
Origineel gepost door tanger_maffia Dames, Bespaar je de moeite om nog wat van je uiterlijk te maken...Make-up, cremes e.d zullen weinig uitmaken als je een lelijk hoofd hebt, zoals de meeste die hier op dit forum actief zijn!!! Neem van mij nou maar aan, dat in de meeste gevallen make-up de zaak alleen maar verergerd..... :D Wuahuhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....:gieche l:

Misslai_d
27-02-2004, 20:43
aan je ondertekening te zien ben jij er eentje van? :wijs:

3ayshalak
27-02-2004, 20:46
Origineel gepost door tanger_maffia Dames, Bespaar je de moeite om nog wat van je uiterlijk te maken...Make-up, cremes e.d zullen weinig uitmaken als je een lelijk hoofd hebt, zoals de meeste die hier op dit forum actief zijn!!! Neem van mij nou maar aan, dat in de meeste gevallen make-up de zaak alleen maar verergerd..... :D ahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhaa :giechel: tsjah je kan niet alles hebben he in dit leven...

Mouny
27-02-2004, 21:29

wahahahahhaha... dahaktni,... eenmaal mijn schoonheid gezien te hebben wil je niet anders meer!!!!!! En dat geldt voor de meeste meiden hier.. allemaal beautys... Die make-up en en tips is alleen maar voor de puntjes op de i So ga iemand anders lastigvallen

maghrebgirl20
27-02-2004, 23:48
heb je dat helemaal zelf ontdekt? :rolleyes:

Mouny
28-02-2004, 13:34
Origineel gepost door maghrebgirl20 heb je dat helemaal zelf ontdekt? :rolleyes: Neeee ik ben niet bepaald een egotripper.. maar ik ken tientallen meiden die hier op het forum actief zijn.. en believe me ze zijn alles behalve so lelijk alshij ze beschrijft!

minora
28-02-2004, 19:03
Origineel gepost door Mouny wahahahahhaha... dahaktni,... eenmaal mijn schoonheid gezien te hebben wil je niet anders meer!!!!!! En dat geldt voor de meeste meiden hier.. allemaal beautys... Die make-up en en tips is alleen maar voor de puntjes op de i So ga iemand anders lastigvallen You go girl... Helemaal mee eens :goedzo:

Mouny
28-02-2004, 19:31
Dat d8 ik ook ja ;)