Bekijk volle/desktop versie : de waarheid



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-02-2004, 17:58
Als sommige beweren dat ariff in Marokko arm is hebben jullie gelijk, maar ook in Rabat heb je arme mensen .
Het is een groot probleem armoede maar niet alleen in Marokko .
Alle landen hebben ermee te maken vooral die landen in Afrika .
Een voorbeeld een plaatsje in Marokko Azemour genoemd 80 km van Casablanca (waar overigens ook armoede bestaat) is er ook geen gas en licht als je te afgezonderd leeft het kost eenvoudig TE veel om voor iedereen een draadje en een leidinginkje te leggen. Hier in NEDERLAND als je op een afgelegen plek woont moet je ook buta gas kopen en aggregaat kopen want de nuon gaat echt niet voor jou alles bouwen tenzij je alles zelf betaald .
En inderdaad de marok regering is verantwoordelijk maar het doet wat het kan en het gaat steeds beter .
nou hopen dat alles goed gaat voor de slachtoffers van de beving en met Marokko het land van mij en jou !!!!


I MAROKKO

27-02-2004, 18:01



Citaat:
Origineel gepost door IFRIQUIA

I MAROKKO
Me 2

27-02-2004, 18:01
Laten we het westen de schuld ervan geven.

Toch??


27-02-2004, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Laten we het westen de schuld ervan geven.

Toch??

Wat praat jij nou weer ? Waar slaat dat op.

Jij bent echt een typisch geval van mensen die denken dat marokkanen ALTIJD het westen de schuld geven.

27-02-2004, 23:39


Tempelier
Gematigd Extremist indirect ergens wel na de kolonisatie is er niet meer veel gedaan voor de landen behalve dat ze leeggeroofd achtergelaten zijn met marionetten regeringen/staathoofden die hun eigen volk onderdrukken en het westen stemt toe en profiteert zonder klagen .............maar we reden ons wel niets is voor eeuwig

28-02-2004, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door wolfowitz
Leeggeroofd achtergelaten??????????????

man, kijk je zelf toch eens na, Irak.......30 jaar olierijk, maar wat heeft men met het geld gedaan????????????
Je ziet toch dagelijks de ellende daar op tv, en dan bedoel ik niet de amerikanen, maar de toestand van het land, armoede!

Armoede dankzij de sanctie's die ze opgelegd kregen, voor de rest heb je helaas wel gelijk..

28-02-2004, 00:33
Leeggeroofd achtergelaten??????????????

man, kijk je zelf toch eens na, Irak.......30 jaar olierijk, maar wat heeft men met het geld gedaan????????????

irak elke staatsgreep tot nu toe zat amerika achter in de 20 eeuw en irak was een rijk ontwikkeld land en nog steeds al 1000 en jaaren allen dat trekt parrasieten blijkbaar.

Je ziet toch dagelijks de ellende daar op tv, en dan bedoel ik niet de amerikanen, maar de toestand van het land, armoede!

cia en de mossad zegevieren

Pakistan, nooit "leeggeroofd" achtergelaten, omdat de Britten als 1 der weinigen "kolonisators" het koninkrijk India begeleid heeft naar zelfstandigheid.

the british empire de meest verderfelijke van allemaal massamoordenaars no 1

Egypte's bron van inkomsten is "achtergelaten"( het suezkanaal), terwijl het door het westen is bedacht en gegraven, mooi kadootje dus, en dan daarbij nog de olie en inkomsten uit toeristen die de Pyramiden willen bezoeken!

vandaar dat de kunstschatten in londen washington en paris zitten suez kanaal zit er om economische reden van het westen anders was ie er nooit gekomen en met behulp van onze geliefde dictator mubarak maar al te graag draaiend gehouden

Marokko heeft ook veel uit toerisme, en zeker ook nog bodemschatten.

gelukkig iedereen is er welkom bodemschatten die niets opleveren tenminste niet een eerkijke prijs..

Maar al deze armoede in deze landen ontstaat omdat de sociaal-economische struktuur zo slecht is; de "heersers" en hun vriendjes politiek, die er voor zorgt dat er een kliek profiteurs rond de heerser is, die meevreet uit de koninklijke ruif, en de "koninklijke"inkomsten, is een gegeven, dat niet typisch westers is, maar inheems, en oorspronkelijk.

nee het is westers daar gaat de welvaart heen desnoods met geweld....

Rusland was door de heerser, de Czaar net zo uitgebuit en verpauperd als misschien Soedan, of Eritrea, maar toen de revolutie kwam, met de kommunisten, rond 1917, was 1 van de eerste daden van de kommunisten het elektrificeren van het platteland, onder de slogan, "communisme is; elektrifikatie van het platteland".
Binnen 70 jaar werd Rusland een redelijk ontwikkeld land, met weinig analfabeten!

en daarna kapot gemaakt door de usa en navo bravo !!!!

Maar in marokko, egypte en andere arabische landen lukt dat niet, door het systeem van heersers, die weinig op hebben met de mondigheid van de burgers, want dat is een gevaar voor hun rijke leventje.
En geen mens kan een land veranderen, dan de bevolking zelf, demokratie en welvaart kun je niet opleggen, zoals de amerikanen willen in Irak, daar zijn jullie meestal ook op tegen, maar als ze niks doen is het ook weer niet goed, dan heet het dus, "het westen stemt toe!!!!!!!"

"Tja, zo kan ik ook mezelf onschuldig redeneren!!!!!
Ik kon er niks aan doen hoor, edelachtbare, ik stond erbij, keek ernaar, maar ZIJ hebben het gedaan, ik deed niks"

klopt jij profiteert net als mij van de situatie ...



_________________________________
toen het aangezicht van de Vriend zichtbaar werd, vluchtte shaytan.
Daarom bleef de religieuze wet buiten de deur, dat is de reden.

Immers, wij beschouwen niemands religie, als tegenstrijdig met de onze.
Wanneer de religie"perfekt"is, ontstaat Liefde, geen lege emotie! (moslimgedicht, 1300 na Chr.)

28-02-2004, 00:37
massamoordenaars no 1 het westen .......

vanaf 1900

kolonisatie miljoenen doden mensen en DIEREN!!!!!!

1E W.O
2E W.O

RWANDA VN WEG GEGAAN EN IEDEREEN AAN HUN LOT ACHTERGELATEN HET ZIJN TOCH MAAR WILDEN BOSNIE IDEM IRAK IRAN OORLOG LEKKER STOKEN TUSSEN ELKAAR EN EEN GEK HELPEN MET WAPENS EN MACHT OM DE ANDERE GEK TE AANVALLEN VIETNAM OOK ERG ERG ERG EN IK BEN 1001 OORLOGEN EN ACTIES VERGETEN.....

28-02-2004, 00:44
AIDS, HONGER ,VISAS ,VERBLIJFSVERGUNNINGEN ,REGELS DIE VRIJE HANDEL HINDEREN,ILLIGALEN (ALLEEN IN HET WESTEN BESTAAT HET WOORD), KINDERARBEID ,DICTATORS DIE GESTEUND WORDEN DOOR HET WESTEN, OVERAL WAPENS ,BUDGET VOOR VREDE IS NUL MAAR WAPENS ,WAPENS, JAAAHHHH MEER, MEER, VN DIE ALLEEN MAAR HET VERLENGDE VAN USA IS,EN EEN 2E IS SENAAT DUS ......WALGELIJK EN MIJ ZEGGEN DAT HET NIET ZO IS WOLFJE ? GA NAAR JE NAAM GENOOT IN WASHINGTON HIJ KAN JE WAARDEREN IK NIET !!!!

28-02-2004, 00:47
Zie je wel, ik zei het toch al

28-02-2004, 00:53
NEE NIET HET WESTEN DE REGERINGSLEIDER VAN HET WESTEN EN WOU JE ONTKENNEN TEMPELIER KOM MET ARGUMENTEN NIET MET BLA BLA KOM OP IK DAAG JE UIT !!! JIJ OOK WOLFOWITZ

28-02-2004, 00:59
DACHT IK AL !!!

28-02-2004, 01:02


tempelier als je kon denken kraamden je wat argumentatie ?

28-02-2004, 18:48
Nou, en als Ifriquia kon schrijven zouden we hem in zijn bedoelingen kunnen begrijpen.

Hoezo: "ons land"? De meeste MaroNederlanders zijn er niet geboren en komen er alleen op vakantie een beetje bij hun overgrootouders op de waranda zitten. Ik kan ook wel zeggen dat Spanje "mijn land" is alleen omdat ik er 2 maal per jaar op vakantie ben. Nederland is jullie land. En als dat niet zo is, dan ben je niet goed aangepast.

Toch?

Hier nog een mooie link naar Marokko, het Marokko van de koning. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=215709

Scottie.

28-02-2004, 18:54

Citaat:
Origineel gepost door IFRIQUIA
I MAROKKO
Me 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6