Bekijk volle/desktop versie : ANWB geeft spitsalarm af voor maandagochtend.



Pagina's : [1] 2

23-11-2008, 22:08
ANWB geeft spitsalarm af voor maandagochtend

De ANWB geeft voor het eerst een spitsalarm af voor de maandagochtendspits. Aanleiding is het verwachte slechte weer met sneeuw en gladheid.

De ANWB verwacht dat de sneeuwval en gladheid in de ochtendspits van maandag zal leiden tot een zeer zware spits, met kans op 500 kilometer file rond 08:30 uur.

Met het spitsalarm wil de ANWB de weggebruiker waarschuwen voor extreme vertragingen en vraagt hen zonodig hun reisgedrag aan te passen.




Voor de dames die vroeg de auto moeten pakken. Ik ga in ieder geval morgen met de bus... het is wat, die sneeuw.

23-11-2008, 23:19


pfffffffffff echt iets voor deze hollandien weer,,,,, er hoeft maar een beetje sneew te vallen of het regent heel hart en ja hoor je kan het weeralarm weer verwachten hahahaha wallah als hier het hele jaar door zou sneeuwen zou nederland er echt een dillema bij hebben,,,,]]]


nederland toch hoe denk je dat ze het op de noordpool doen

23-11-2008, 23:21

Citaat door romaisa_007:
pfffffffffff echt iets voor deze hollandien weer,,,,, er hoeft maar een beetje sneew te vallen of het regent heel hart en ja hoor je kan het weeralarm weer verwachten hahahaha wallah als hier het hele jaar door zou sneeuwen zou nederland er echt een dillema bij hebben,,,,]]]


nederland toch hoe denk je dat ze het op de noordpool doen



ik heb echt nog nooit zo'n domme reactie gelezen...

23-11-2008, 23:27

Citaat door Desolate:
ik heb echt nog nooit zo'n domme reactie gelezen...


haha

23-11-2008, 23:28


Hopelijk valt er 1 meter sneeuw..dan kan heel hollanda thuis blijven

23-11-2008, 23:30

Citaat door Maroc_Meissie:
Hopelijk valt er 1 meter sneeuw..dan kan heel hollanda thuis blijven


Alles of niet

23-11-2008, 23:30

Citaat door Maroc_Meissie:
Hopelijk valt er 1 meter sneeuw..dan kan heel hollanda thuis blijven


ik wil niet thuis blijven hoor!

23-11-2008, 23:31
Kzit nu al te twijfelen of ik naar school ga, moet half 9 beginnen. Met de trein maakt dan ook niet uit, zal ook chaos zijn.

23-11-2008, 23:36

Citaat door MyMy:
ik wil niet thuis blijven hoor!






Citaat door sunshine_h:
:Alles of niet

Wat denk jij dan..zitten mn collega's straks thuis lekker warm en knus in hun vertrouwde nest terwijl ik door de sneeuw moet..echt niet
Alles of niets!



24-11-2008, 00:19
shit, ik moet morgen rijden....en zal dus ook moeten krabben he...damn,,,

24-11-2008, 00:26

Citaat door Desolate:
ik heb echt nog nooit zo'n domme reactie gelezen...



Je bent me voor

24-11-2008, 09:03
Hier viel het allemaal nog wel mee.. maar ja ik werd dan ook vroeg uit bed gebeld door een collega wiens auto het begeven had..

voordeel was wel dat we vroeg op werk waren.. jeeeeeeeeeeeej

24-11-2008, 09:04



Citaat door Desolate:
ik heb echt nog nooit zo'n domme reactie gelezen...



24-11-2008, 09:06
Nou het viel allemaal nog mee :S

24-11-2008, 09:16

Citaat door romaisa_007:
pfffffffffff echt iets voor deze hollandien weer,,,,, er hoeft maar een beetje sneew te vallen of het regent heel hart en ja hoor je kan het weeralarm weer verwachten hahahaha wallah als hier het hele jaar door zou sneeuwen zou nederland er echt een dillema bij hebben,,,,]]]


nederland toch hoe denk je dat ze het op de noordpool doen


Pagina's : [1] 2