Bekijk volle/desktop versie : Body of lies



Pagina's : [1] 2

23-11-2008, 19:30
Wat een vette film, ik hou van zo'n soort films. Daarnaast veel Arabisch erin enzo. Was gister met me mannetje naar bios geweest echt een aanrader vind ik. Lang geleden dat ik een film goed genoeg vond om in de bios te gaan kijken. Iemand nog een aanrader?

23-11-2008, 19:35


ik was gisteren ook met hem in de bios en we hebben de nieuwe film van james bond gezien, ik vond die ook Goed!

23-11-2008, 19:38
Ik weet niet ik hou gewoon niet van James Bond haha, misschien omdat ik die films vroeger altijd zo overdreven vond

23-11-2008, 19:39
Ik zag laatst deze film: Burn after Reading. Zeldzaam leuke film. Een thriller maar zooooo grappig!

23-11-2008, 19:40



Citaat door Gypsymeid:
Ik weet niet ik hou gewoon niet van James Bond haha, misschien omdat ik die films vroeger altijd zo overdreven vond


Het is echt en mannen film MAArja ik moet er wel daar naar toe kijken van mijn man

23-11-2008, 19:43

Citaat door SoTrue:
Ik zag laatst deze film: Burn after Reading. Zeldzaam leuke film. Een thriller maar zooooo grappig!



Oke zal hem eens downloaden. Ik wil ook die nieuwe van Guy Richie zien, kom nu niet op de titel. Volgens mij zo'n typische Snatch en lock, stock and 2 smoking barrels film en ik hou van engelse actie films haha met hun gekke humor.

23-11-2008, 19:44
Rock n rolla bedoel ik dus.

23-11-2008, 19:49
leuk film ik ga zeker 1 keer pm soms vaker.
Heerlijk

23-11-2008, 20:16

Citaat door Imaginarium:
Zeg ik eerlijk....was je niet verrast op de acteerwerk van Clooney? Grappig dat je deze film kent. Weinig mensen kennen deze.

Brad Pitt was trouwens geweldig als fitness-leraar!


Ja! Ik heb echt plat gelegen om alle twists en wendingen van het verhaal. Elke scene weer een verrassing. Die film is als een doos-in-een-doos-in-een-doos etc.

Brad Pitt is altijd erg sterk, vooral de laatste jaren. En Clooney was een overtuigende jerk. Heb in tijden niet zo met volle tuigen van een film genoten.

23-11-2008, 20:28

Citaat door Imaginarium:
Clooney speelde weer eens de vrouwenjagertje. Ging hem ditmaal goed af. Brad Pitt is toch wel de verrassing. Nooit verwacht dat hij een patserige leeghoofd zou spelen. Onbetaalbaar.

Nog een tip: Dr.Parnassus: the Imaginarium.


Ja.. Daar speelt mijn favo acteur of all time in. Niemand kan aan hem tippen. Die man is buitengewoon goed.

23-11-2008, 20:36

Citaat door Imaginarium:
Dat we dezelfde passie delen is mij paar dagen geleden duidelijk geworden. Hier een kenner vraag: waar woont Johnny Depp?


In Frankrijk?

23-11-2008, 20:39

Citaat door Imaginarium:


Jij bent een kenner

Zijn beste film?


Moeilijk.. Allemaal!

23-11-2008, 20:44



Citaat door Imaginarium:
Ik moet eerlijk zeggen. Je leek mij meer een type voor Sex in the City. Zowel the serie als the movie.


Daar houd ik ook van! Die film was echt meeeega als je satc-fan bent. Heb je die ook gezien? Ik heb zo erg gelachen om die film. De avond uiteraard afgesloten met een cocktail. Van mijn part mag Johnny Depp er ook in spelen als Tarentino het regiseert.

23-11-2008, 20:49

Citaat door Imaginarium:
Ik heb het inderdaad ook gezien. Hij was wel leuk maar niet filmwaardig. Vond het goed genoeg voor een serie. Maar ik heb het vooral een paar keer gezien omdat het me aan iemand deed denken.


Wat vond je het leukst uit die film en waarom?

23-11-2008, 21:03

Citaat door Imaginarium:
Het viel me vooral tegen omdat het één en al depressief was terwijl de serie leuk en aardig was.


Mooiste stuk was toch wel de rouwperiode om Biggie. Belachelijk dat ze dat hadden toegevoegd in dat filmpje...Zo belachelijk dat het gewoon om te lachen was.

Oja en de sushi moment! Onbetaalbaar!


Ik gleed bijna van mijn stoel toen Samantha die lekkere kerel onder de douche ging begluren.

Pagina's : [1] 2