Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Korte kapseltjes.



23-11-2008, 19:10
Ik was echt ten einde raad. Me haar was van onder helemaal kapot en dood.
Dus ben ik naar de kapper gegaan en heb alle dode plukjes eraf geknipt.. Mijn haar is nu echt kort.

Zoiets, ik denk zelfs wat korter.. (Heb wel bijna hetzelfde model)






- Nu wil ik mijn haar opnieuw verzorgen zonder dat het gaat breken, en dood gaat.. Hebben jullie een paar tips. Hoe kan ik het best mijn haar verzorgen??
Want me hart gaat het niet meer aankunnen om weeeeeeeeeeer zoveel te moeten knippen.

23-11-2008, 19:20


[B][COLOR="Magenta"]--1 a 2 keer een haarmasker. Van Gliss Kur het heet: [B][B][COLOR="Black"]Deep Repair. ( Speciaal voor dood haar om het te herstellen ) [/B]Ik gebruik deze :

[/COLOR][/B]

--Niet tevaak fohnen en stylen.!!!! Mocht je het toch willen stylen, doe er dan een bescherm haar zijde in. Deze van John Frieda is goed, het heet haarzijde/haarserum :



--Het liefst geen mousse en gel gebruiken, cocosvet is wel goed voor je haar.
Ik raad je deze aan , het heet Palmers cocosvet:



--je haar niet te vaak wassen, 3 keer per week is genoeg, als je het te vaak wast wordt het droog.

--Je hoofdhuid lekker goed masseren, tijdens het douchen stimuleert de haargroei.

--En, gebruik een goede shampoo en cremespoeling! en blijf die ook gebruiken, niet te vaak wisselen van shampoo, dat kan slecht zijn voor je haar.

Ik gebruik zelf Herbal essense deze ( speciaal voor droog/of beschadigd haar ) :

Hoop dat je er wat aan hebt lieverd..
[/COLOR][/B]

23-11-2008, 19:26
Ja, ik waste mijn haar bijna elke dag omdat ik het elke dag stijlde..
Dat ga ik dus ook niet meer doen !

Bedankt voor de tips. Welke haarmasker raad je me aan?

23-11-2008, 19:33

Citaat door sweety_neda:
Ja, ik waste mijn haar bijna elke dag omdat ik het elke dag stijlde..
Dat ga ik dus ook niet meer doen !

Bedankt voor de tips. Welke haarmasker raad je me aan?



zie mijn reactie boven, heb even wat plaatjes bij gezet!


23-11-2008, 19:35


Aaaaaah bedankt, ga morgen een paar dingen inslaan Insha Allah.

23-11-2008, 19:37

Citaat door sweety_neda:
Aaaaaah bedankt, ga morgen een paar dingen inslaan Insha Allah.




Geen dank meid, .
InschaAllah komt het goed met je haartjes

23-11-2008, 19:38

Citaat door Schoonheid_7:
[B][COLOR="Magenta"]--1 a 2 keer een haarmasker. Van Gliss Kur het heet: [B][B][COLOR="Black"]Deep Repair. ( Speciaal voor dood haar om het te herstellen ) [/B]Ik gebruik deze :

[/COLOR][/B]

--Niet tevaak fohnen en stylen.!!!! Mocht je het toch willen stylen, doe er dan een bescherm haar zijde in. Deze van John Frieda is goed, het heet haarzijde/haarserum :



--Het liefst geen mousse en gel gebruiken, cocosvet is wel goed voor je haar.
Ik raad je deze aan , het heet Palmers cocosvet:
,


--je haar niet te vaak wassen, 3 keer per week is genoeg, als je het te vaak wast wordt het droog.

--Je hoofdhuid lekker goed masseren, tijdens het douchen stimuleert de haargroei.

--En, gebruik een goede shampoo en cremespoeling! en blijf die ook gebruiken, niet te vaak wisselen van shampoo, dat kan slecht zijn voor je haar.

Ik gebruik zelf Herbal essense deze ( speciaal voor droog/of beschadigd haar ) :

Hoop dat je er wat aan hebt lieverd..
[/COLOR][/B]
..