Bekijk volle/desktop versie : belde me mama net...



23-11-2008, 12:34
En ze zijn onderweg naar Mekka, als je eens hoorde wat ik hoorde

23-11-2008, 12:37


Moge Allah ze bijstaan...en hun hadj accepteren....en insha'Allah in goede staat terugkeren.

23-11-2008, 12:39
Inshallah ya Rabbi...

Iedereen zat te huilen, ze zaten in de bus en me moeder nam op en ze kon moeilijk wat zeggen.. Ya rabbi el hbib Inshallah zullen we ook naar die Mashallah mooie plek gaan.

23-11-2008, 13:03

Citaat door Jeblia_Nadiaa:
Inshallah ya Rabbi...

Iedereen zat te huilen, ze zaten in de bus en me moeder nam op en ze kon moeilijk wat zeggen.. Ya rabbi el hbib Inshallah zullen we ook naar die Mashallah mooie plek gaan.


salam 3alaykom!

Volgens mij zit ze in 't zelfde bus als me vrienddin met haar man. Ze belde me net op dat ze van Medina kwam richting Mekka met de bus. Zo jaloers!! Moge Allaah ons ook de hadj laten verrichten ameen ya rabbb

23-11-2008, 13:09



Citaat door Hurriyah:
salam 3alaykom!

Volgens mij zit ze in 't zelfde bus als me vrienddin met haar man. Ze belde me net op dat ze van Medina kwam richting Mekka met de bus. Zo jaloers!! Moge Allaah ons ook de hadj laten verrichten ameen ya rabbb


Subhannallah, ja kan maar zo. Het is echt niet te beschrijven in woorden hoe zij zich nu bevinden. MASHALLAHHHHHHHHHHHHHHHHH

23-11-2008, 13:14

Citaat door Jeblia_Nadiaa:
Subhannallah, ja kan maar zo. Het is echt niet te beschrijven in woorden hoe zij zich nu bevinden. MASHALLAHHHHHHHHHHHHHHHHH


Ja SubhanAllaah..

23-11-2008, 14:44
salaam mo3alaikom meiden

mijn vader is zit ook nu momenteel in de bus op weg naar mekka
alhamdoerillah ik ben zo blij voor hem en ik hoop dat iedereen deze vijfde pijler van de islam gaat kunnen/mogen vervullen dit moet het doel zijn in ons leven
ik hoop dat iedereen die deze heilige plek gaat bezoeken veilig, gezond en met een zeer goede imaan terug gaat keren.
allahoema amien


wa3alaikom salaam

23-11-2008, 15:13
salaam u alaikoum waramatoelah wabarakatpe

mijn pa is nu aan het kaal scheren hij is net mekka aangekomen elhamdoelillah!!!


wa alaikoum salaam waramatoelah wabarakatoe

23-11-2008, 15:14
amien amien amien inshaALLAH

23-11-2008, 15:21

Citaat door moslim82:
amien amien amien inshaALLAH


salaam mo3alaikom wara7matoellah

het is zo wonderbaarlijk dat mensen over heel de wereld zich allemaal verzamelen naar die ene prachtige plek ik hoop van harte inchallah dat ik daar naar toe kan gaan en iedereen die dat ook wilt hun droom in vervulling gaat komen allahoema amien ghair inchallah

ahja wie weet zijn onze vader samen in dezelfde bus allahoe 3alam want mijn pa is in een groep gegaan

wa3alaikom salaam

23-11-2008, 15:36

Citaat door Al_Ghair:


salaam mo3alaikom wara7matoellah

het is zo wonderbaarlijk dat mensen over heel de wereld zich allemaal verzamelen naar die ene prachtige plek ik hoop van harte inchallah dat ik daar naar toe kan gaan en iedereen die dat ook wilt hun droom in vervulling gaat komen allahoema amien ghair inchallah

ahja wie weet zijn onze vader samen in dezelfde bus allahoe 3alam want mijn pa is in een groep gegaan

wa3alaikom salaam




salaam u alaikoum
ja subhanALLAH amien en inshaALLAH

mijn pa is met de vliegtuig naar eygpte en dan naar mekka als irham gedaan is gaat hij naar madinah over 4 of 5 dagen later gaat hij naar madinah en dan weer terug mekka inshaALLAH hij is gisteren avond 23:00u aangekomen

23-11-2008, 16:15
Mashallah!!!!!!!!!!!

23-11-2008, 16:17


me moeder gaat nu voor de 2e keer, nu gaat ze hadj doen voor haar overleden moeder allah hi rahma, en subhannallah toen ze daar kwam en daar een geleerde sprak dat ze nog hadj wil doen voor haar overledende vader allah hi rahmoe zei die tegen haar van als je dit eerder had geweten, dan kon je 200 euro betalen en dan was er iemand die tegelijk de hadj deed voor je vader. Maar dat moest zo geregeld zijn met de ticket en jammer ze kon het de eerste dag doen maar nu is het te laat. Mektebshi oe saffi.

Maar voor de mensen wiens ouders hadj doen voor hun ouders,, het kan dus tegelijker tijd.

jammer dat we niet zo veel beschikken over deze informatie.
Ghair Inshallah.

salaam wa alikom