Bekijk volle/desktop versie : mannen voelen zich altijd geintimideerd door marokkaanse vrouwen in een dure auto



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-11-2008, 11:03
Het kan niemand ontgaan dat er steeds meer vrouwen in dure auto’s voorbij komen scheuren, zonder enig ontzag voor het, tot dusver overheersende, mannelijke volk op de autosnelweg.

Wat is er aan de hand? De ‘moderne’ vrouw van tegenwoordig is veelal hoogopgeleid, heeft een goede baan, maakt carrière en daarnaast
(of liever gezegd daarbij) heeft zij ook nog eens de verantwoording voor het opvoeden van een stel kindertjes die niet mochten ontbreken in haar leven.

waarom zijn marokkaanse jongens/mannen zo jaloers op het suc6 van hun vrouwelijke landgenoten Ik doel hiermee op de voortdurende negatieve reacties van velen jongens tegenover hun vrouwelijke landgenoten




(dit moest ik ff kwijt)

23-11-2008, 11:12


Hahaha ! De man heeft niet langer meer het stuur in handen.

23-11-2008, 11:17

Citaat door l0ubia:
Het kan niemand ontgaan dat er steeds meer vrouwen in dure auto’s voorbij komen scheuren, zonder enig ontzag voor het, tot dusver overheersende, mannelijke volk op de autosnelweg.

Wat is er aan de hand? De ‘moderne’ vrouw van tegenwoordig is veelal hoogopgeleid, heeft een goede baan, maakt carrière en daarnaast
(of liever gezegd daarbij) heeft zij ook nog eens de verantwoording voor het opvoeden van een stel kindertjes die niet mochten ontbreken in haar leven.

waarom zijn marokkaanse jongens/mannen zo jaloers op het suc6 van hun vrouwelijke landgenoten Ik doel hiermee op de voortdurende negatieve reacties van velen jongens tegenover hun vrouwelijke landgenoten






(dit moest ik ff kwijt)
verwijder deze topic snel, je zet jezelf alleen voor schut

23-11-2008, 11:18
En o wee als je ze inhaalt

23-11-2008, 11:20


ik heb nog nooit een marokkaanse meid in een mooie bak gezien

23-11-2008, 11:20
is niet jaloers wij willen alleen het beste voor jullie

dat jullie benen dicht houden voor de baas en de negers

23-11-2008, 11:21

Citaat door _Uchiha_:
ik heb nog nooit een marokkaanse meid in een mooie bak gezien

audi a3 is voor haar mooi

23-11-2008, 11:23

Citaat door 2girls1cup:
audi a3 is voor haar mooi




een marokkaanse meid denkt dat ze succesvol is als ze een 206 heeft

23-11-2008, 11:24

Citaat door l0ubia:
Het kan niemand ontgaan dat er steeds meer vrouwen in dure auto’s voorbij komen scheuren, zonder enig ontzag voor het, tot dusver overheersende, mannelijke volk op de autosnelweg.

Wat is er aan de hand? De ‘moderne’ vrouw van tegenwoordig is veelal hoogopgeleid, heeft een goede baan, maakt carrière en daarnaast
(of liever gezegd daarbij) heeft zij ook nog eens de verantwoording voor het opvoeden van een stel kindertjes die niet mochten ontbreken in haar leven.

waarom zijn marokkaanse jongens/mannen zo jaloers op het suc6 van hun vrouwelijke landgenoten Ik doel hiermee op de voortdurende negatieve reacties van velen jongens tegenover hun vrouwelijke landgenoten




(dit moest ik ff kwijt)




soms rij ik langs en dan voel ik haaatttt



23-11-2008, 11:26
Alsof ze eerlijk voor die auto gewerkt hebben, haha mochten ze willen.
Je ziet ze zelden, en áls je een Marokkaanse met een leuke auto ziet .. is die meestal afkomstig van papa of mannetjelief het drugsbarrontje.

Of ze verkopen zichzelf om die auto te betalen.

23-11-2008, 11:27

Citaat door l0ubia:
Het kan niemand ontgaan dat er steeds meer vrouwen in dure auto’s voorbij komen scheuren, zonder enig ontzag voor het, tot dusver overheersende, mannelijke volk op de autosnelweg.

Wat is er aan de hand? De ‘moderne’ vrouw van tegenwoordig is veelal hoogopgeleid, heeft een goede baan, maakt carrière en daarnaast
(of liever gezegd daarbij) heeft zij ook nog eens de verantwoording voor het opvoeden van een stel kindertjes die niet mochten ontbreken in haar leven.

waarom zijn marokkaanse jongens/mannen zo jaloers op het suc6 van hun vrouwelijke landgenoten Ik doel hiermee op de voortdurende negatieve reacties van velen jongens tegenover hun vrouwelijke landgenoten




(dit moest ik ff kwijt)
lease auto's


als ze me voorbij "scheuren" zie ik meestal op de achterkant en zijkant van de auto allemaal stickertjes van diverse bedrijven

vrouwen zijn losers

23-11-2008, 11:27

Citaat door _Uchiha_:
een marokkaanse meid denkt dat ze succesvol is als ze een 206 heeft

haha en hoogopgeleid met een mbo

en chique met zara kleren

modern als ze ontmaagd is

vooruitstrevend als ze een hollander trouwt

23-11-2008, 11:29



Citaat door 2girls1cup:
haha en hoogopgeleid met een mbo

en chique met zara kleren

modern als ze ontmaagd is

vooruitstrevend als ze een hollander trouwt

wallahila

23-11-2008, 11:31

Citaat door 2girls1cup:
haha en hoogopgeleid met een mbo

en chique met zara kleren

modern als ze ontmaagd is

vooruitstrevend als ze een hollander trouwt




23-11-2008, 11:31

Citaat door Mister_BlaBla:
Alsof ze eerlijk voor die auto gewerkt hebben, haha mochten ze willen.
Je ziet ze zelden, en áls je een Marokkaanse met een leuke auto ziet .. is die meestal afkomstig van papa of mannetjelief het drugsbarrontje.

Of ze verkopen zichzelf om die auto te betalen.

M'n moeder heeft haar auto eerlijk verdiend, en bij mijn wete is ze ook marokkaans.

Citaat door karim2088:
Jawel hoor, mijn vrouw mag later nooit in mijn auto rijden en als ze in me auto zit dan zit ze naast het stuur

Verder ga ik nooit met mijn vrouw in de auto zitten terwijl zij rijdt


Bla bla, dat zeg je nu.

Citaat door _Uchiha_:
ik heb nog nooit een marokkaanse meid in een mooie bak gezien


Dan moet je beter kijken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5