Bekijk volle/desktop versie : Drugsdealer.



Pagina's : [1] 2

22-11-2008, 22:03
Misschien is het een domme vraag, maar ik ben er echt benieuwd naar.
Stel je bent het huwelijksbootje ingestapt met een jongeman. Hij maakt je wijs dat hij een normale baan heeft etc. Maar na een jaar komt hij met het feit dat hij een drugsdealer is. Je had nooit wat in de gaten. Hij speelde alles zo goed.

Ben je dan als vrouw zijnde verplicht om van hem te scheiden?

22-11-2008, 22:07



Citaat door R_berkaniia:
Misschien is het een domme vraag, maar ik ben er echt benieuwd naar.
Stel je bent het huwelijksbootje ingestapt met een jongeman. Hij maakt je wijs dat hij een normale baan heeft etc. Maar na een jaar komt hij met het feit dat hij een drugsdealer is. Je had nooit wat in de gaten. Hij speelde alles zo goed.

Ben je dan als vrouw zijnde verplicht om van hem te scheiden?



Hmm niet dat ik weet,
Maar weet alleen dat je dan een jaar van haramgeld hebt geleeft..
Wil je wel zo een leventje? Neeuh dankje als mij man dat zou zijn.
Had ik meteen afscheid nemen, want je wilt toch niet zo leven..
Je kinderen haramgeld voeden neee nee dankje.En weet je wat probleem er ook mee is, die mannen die zijn het geld gewend en is moeilijk om mee te stoppen en hij zal mischien een tijdje mee stoppen maar later weer beginnen omdat hij gewoon gewend is aan veel geld alles mee doen, niet hard werken en paar duizendtje in een uurtje te verdienen...

22-11-2008, 22:11
Al ben ik tot mijn oren verliefd op hem, maar dan zal hij gauw zijn scheidingspapieren zien.

22-11-2008, 22:15
maar jullie houden wel van mooie sieraden en cadeutjes?

22-11-2008, 22:15


Ik zou scheiden.
Dat kan ik echt niet aan.

22-11-2008, 22:17
Leven met haramgeld, je kinderen opvoeden met het geld dat haram is verdiend, nee doe maar niet.

22-11-2008, 22:17

Citaat door rachid00systeem:
maar jullie houden wel van mooie sieraden en cadeutjes?



NIet van haram geld!
Dan hoef ik liever niks
Want wat moet ik met iets dat gewoon haram is( en het zal ook nooit lang blijven het zal stuk gaan of je gaat kwijt raken)

22-11-2008, 22:18

Citaat door rachid00systeem:
maar jullie houden wel van mooie sieraden en cadeutjes?

ja maar niet van haramgeld

22-11-2008, 22:19
Dan ben ik weg.

Astagfirollah!

22-11-2008, 22:24
Dan ziet hij mij nooi meer terug,tenzij hij er 100% mee stopt.

22-11-2008, 22:28
Lahifad, drugs geld en nog voorgeloge...

Hij moet er mee stoppen, kiezen voor mij of voor zijn geld
Ik hoef hem echt niet, wat moet ik met haramgeld....


Liever net rondkomen, dan haramgeld...

Ghair inshallah

22-11-2008, 22:29

Citaat door rachid00systeem:
maar jullie houden wel van mooie sieraden en cadeutjes?



moet dat van haramgeld, nee toch...

als die het niet kopen kan, hoef ik het niet, geef mij maar dan liever zijn liefde, is genoeg voor mij...

22-11-2008, 22:32


Zou wel hard aankomen...
Maar ik zou 't wel moeilijk vinden om hem te verlaten,
maar er zijn mogelijkheden..en ik zou liever toch maatregelen treffen dan hem in 1 keer verlaten.

22-11-2008, 22:38
Best grappig allemaal, niemand die echt antwoord op mijn vraag heeft gegeven. Ben je vanuit Islamitisch oogpunt verplicht om hem te verlaten. Voor de rest begrijp ik jullie wel. Maar believe me, als jij je in deze situatie zou bevinden zou je toch anders knikken. Je huwelijk is misschien wel begonnen met een grote leugen. Maar dat zal niet veel effect hebben op je gevoelens hij heeft je vertrouwen geschonden. Maar het liefde zal niet een twee drie verdwijnen.

Ik zeg het je heel eerlijk. Ik zou graag willen weten waarom hij het niet vermeld heeft. Daarna zou ik kijken of ik verplicht ben om van hem te scheiden. Zo niet (Allahou3lam) zou ik hem bijstaan dat is de taak van een vrouw. Ik zou misschien woedend zijn. Maar het blijft de man van mijn dromen, want daar trouw ik immers mee. Maar hij moet natuurlijk zelf ook iniatief tonen om uit het wereldje stappen. Maar ik wil antwoord op mijn vraag!

22-11-2008, 22:40

Citaat door AlIneedIslove:
Zou wel hard aankomen...
Maar ik zou 't wel moeilijk vinden om hem te verlaten,
maar er zijn mogelijkheden..en ik zou liever toch maatregelen treffen dan hem in 1 keer verlaten.


Precies iemand verlaten gaat niet makkelijk hoor. Tenminste ik heb er veel problemen mee, mensen los laten. Ik raak heel snel gewend aan de aanwezigheid van iemand. En daar kan ik af en toe zelfs afhankelijk van raken.

Pagina's : [1] 2