Bekijk volle/desktop versie : Gestoorde mensen.



22-11-2008, 21:33
Wie kent hier mensen waarvan je denkt dat die in een gekkenhuis horen. Ze doen bv dingen of zeggen dingen die echt abnormaal zijn of echt gestoord over komen.

Ik ken bv een meisje die een hele rijke fantasie heeft, zo rijk dat ze er zelf in gelooft. ze verzint van alles om aandacht te krijgen bv dat ze mishandeld wordt door haar ouders, dat ze een ziekte heeft, dat ze op straat stond en nergens kon slapen en maar op straat geslapen heeft en ga zo maar door.

Ik ken ook iemand die elke keer als ze me op straat ziet ze me negeert ze kijkt me aan en loopt dan gewoon weg zonder iets te zeggen als ik haar dan bij schoonfamilie tegen kom doet ze gewoon normaal dit vind ik abnormaal gedrag aangezien ze schoonfamilie is.

22-11-2008, 21:36


negeren die handel

22-11-2008, 21:39
Ik wil eigenlijk verhaaltjes lezen, ik hoef geen advies hoor ik weet alaaaang wat ik met die typjes moet doen.

22-11-2008, 21:40
mama_lief heeft hier de grootste fantasie, al haar shit is uit de duim gezogen. Ze is trouwens echt lelijk, .

22-11-2008, 21:43



Citaat door DonVince:
mama_lief heeft hier de grootste fantasie, al haar shit is uit de duim gezogen. Ze is trouwens echt lelijk, .



Ook die sportschool-maffia-bedreiging?

Ik geloof je niet, hoe weet je dat allemaal?

Ach laat haar met rust, dit is internet, iedere lelijkerd mag mooi zijn, elke dikzak mag dun zijn, elke sloeber mag rijk zijn, elke schoonmaker mag chirurg zijn, laat iedereen lekker zijn wie hij wenst te zijn

22-11-2008, 21:45

Citaat door struisvogel:
Ook die sportschool-maffia-bedreiging?

Ik geloof je niet, hoe weet je dat allemaal?

Ach laat haar met rust, dit is internet, iedere lelijkerd mag mooi zijn, elke dikzak mag dun zijn, elke sloeber mag rijk zijn, elke schoonmaker mag chirurg zijn, laat iedereen lekker zijn wie hij wenst te zijn


mama_lief stelt niks voor. Haar uiterlijk is ziekelijker dan haar fanta.