Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk WAAAR een leuke tas kopen?!!



Pagina's : [1] 2

22-11-2008, 21:23
Ik heb bijna alle winkels in mijn stad afgelopen en afgezocht en ik kan gewoon nergenssssssss meer een leuke tas vinden.

WTF is dit man? Wie kent nog winkels waar ze wel fatsoenlijke tassen hebben, en waar niet iedereen mee loopt.

Kleur; geen grijs of creme iig, die heb ik al.

22-11-2008, 22:47


Chicks on mission niemand loopt ermee only mee en paar hollanders maar je ziet die tassen haast nooit 1 op de 300 dames heeft er 1.

xxx

22-11-2008, 22:55
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen?

22-11-2008, 22:56

Citaat door fadoua26:
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen?



Tot 180 euro ong.

22-11-2008, 22:57



Citaat door onbekend:
Chicks on mission niemand loopt ermee only mee en paar hollanders maar je ziet die tassen haast nooit 1 op de 300 dames heeft er 1.

xxx


Ja ik ken dat merk wel, maar heb nog nooit een winkel gezien die die verkocht. Ja eentje in tilburg, maar die had maar 1 model ofzo, en die was ugly. Waar heb jij m gekocht?

22-11-2008, 23:03

Citaat door CosmoLifeStyle:
Tot 180 euro ong.




Ik heb een geweldige tas gezien van het merk: 'United Colors of Benetton', voor €95,-. Ik ben er he-le-maal verliefd op! Ze hadden nog veel meer mooie tassen van dat merk.

22-11-2008, 23:05

Citaat door fadoua26:
Ik heb een geweldige tas gezien van het merk: 'United Colors of Benetton', voor €95,-. Ik ben er he-le-maal verliefd op! Ze hadden nog veel meer mooie tassen van dat merk.


Oh thanks! Ik ga ff op hun website kijken dan.

22-11-2008, 23:06

Citaat door CosmoLifeStyle:
Ja ik ken dat merk wel, maar heb nog nooit een winkel gezien die die verkocht. Ja eentje in tilburg, maar die had maar 1 model ofzo, en die was ugly. Waar heb jij m gekocht?



http://www.fashionchick.nl/products/tassen__sub__chick_on_a_mission/?gclid=COPlz9fliZcCFYsh3godpg2nDA

Check link voor meer van die tassen. Ik vind de meeste echt lelijk

22-11-2008, 23:12

Citaat door CosmoLifeStyle:
Oh thanks! Ik ga ff op hun website kijken dan.




Ik heb net toevallig ook even gekeken op de site, maar ik zie meer dan de helft niet eens staan jammer genoeg! Je moet echt een kijkje nemen in de Bijenkorf en/of V&D, daar hebben ze een hele collectie! Ik ga mijn tas volgende week aanschaffen, !

22-11-2008, 23:17
heb je er een foto van fadoua?

22-11-2008, 23:18

Citaat door fadoua26:
Ik heb net toevallig ook even gekeken op de site, maar ik zie meer dan de helft niet eens staan jammer genoeg! Je moet echt een kijkje nemen in de Bijenkorf en/of V&D, daar hebben ze een hele collectie! Ik ga mijn tas volgende week aanschaffen, !



Ja want hier in de buurt hebben we dit winkel niet, wist niet dat ze die ook bij Bijenkorf en V&D verkochten. Heb wel een aantal leuke tassen gezien ja.
Staat jouw tas er niet bij?

22-11-2008, 23:19
I wish. Ik heb gekeken op de site, maar daar staat vrijwel niets. Zodra ik insha allah die tas ga aanschaffen, maak ik er wel een foto van. Al kan ik nog steeds niet kiezen tussen een paar tassen van dat merk. Moeilijk!

22-11-2008, 23:20



Citaat door onbekend:
Chicks on mission niemand loopt ermee only mee en paar hollanders maar je ziet die tassen haast nooit 1 op de 300 dames heeft er 1.

xxx


Heb jij niet toevallig een foto van je tas ?

22-11-2008, 23:20

Citaat door CosmoLifeStyle:

Ja want hier in de buurt hebben we dit winkel niet, wist niet dat ze die ook bij Bijenkorf en V&D verkochten. Heb wel een aantal leuke tassen gezien ja.
Staat jouw tas er niet bij?




Néé, helaas niet! Het was een aparte tas, met aan de buitenkant een label van United Colors Of Benetton. Geen vreemde dingen, ritsen, zakken. Het zag er netjes uit, bekakt, maar alsnog gewoon een tas om dagelijks bij je te hebben. Daar hou ik van!

22-11-2008, 23:21
hebben ze geen site?

Pagina's : [1] 2