Bekijk volle/desktop versie : "***marokkanen" van Raymzter

18-10-2002, 22:22
Asalaam aleikom...

Eindelijk een vrije dag, dus ik besloot om wat televisie te gaan kijken. Wow televisie een concept die ik al maanden was vergeten. Gelukkig waren er nog de metro en spits om me op de hoogte te houden van het nieuws anders was ik nooit op de hoogte geweest dat het kabinet was gevallen. Dus ik ging voluit op de bank liggen, het huis was muisstil toen ik de afstandbediening tot me nam. Ik keek links en rechts van me of er geen irrante broertje of neefje de duizendste aflevering van "bob de bouwer" wou zien. Noppe, niemand... Met al mijn kracht die ik had drukte ik op het aan knopje... And then came the lights: Ik voelde mijn aantal hersencellen wegsmelten als sneeuw voor de zon... Al snel besloot ik om het gematig aan te doen en me selectief door de verschillende kanalen te surfen... Zappend van het een naar het anders amper nog beelden maar meer kleuren en geluiden, tussen twee kanalen ving wat er nog van overbleefd hersenen een zinnetje op... "Jullie xxx marokanen kopen toch geen cd's die stelen jullie toch"...
Het duurde me zeker twee kanalen voordat het zinnetje mijn overgebleven hersencellen kon bereiken... Wel Wel Wel, tijd om mijn wapens te trekken, tijd om het land te bedeken met vuurvlammen... Maar noppe het was maar een nietsbetekende VJ van MTV die waarschijnelijk het einde van het jaar niet haalt en voor goed in de vergetenheid zijn plaats zal innemen... Maar het bleef maar komen het was een interview van Raymzter en dj Mass... Voor mij die het wel moet weten wie de players van de hollandse muziek industrie moeten zijn totaal onbekend... MrEsco heeft een steek laten vallen, ai maar bref. Dj Mass en Raymzter kwammen hun nieuwe (eerste?) single presenteren op de wereld beroemde MTV heel mooie genaam "xxx marokkanen"...
Het refrein gaat als volgt:

"Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten
We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten
Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten"

Beste mensen natuurlijk ga ik jullie tijd niet lastigvallen met mijn kijk op de zekern maar wil graag jullie meningen horen... Voor diegene die hem nog niet hebben gehoord of gezien kan je de video bestellen op de box... boxnummer: XXX of gewoon naar MTV.nl gaan, wat hij is namelijk de SUpppppeeeer clip met andere woorden... Hij wordt geplugd, dus zal waarschijnelijk een hitje worden... Maar vertel eens wat vindt jij er van en wat zouden de klanken zijn van de gemeenschap... Let me know...

MrEsco

18-10-2002, 22:25

KAN IK HET OP KAZAA DOWNLOADEN ?

18-10-2002, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
KAN IK HET OP KAZAA DOWNLOADEN ?
nog niet heb het al geprobeert

18-10-2002, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
nog niet heb het al geprobeert
WHOEHAHAHAHAH IK BEN ECHT DOMMMMM

GA IK HET VRAGEN TERWIJL IK HET ZELF KAN PROBEREN

ANYWAY THANKS BH

18-10-2002, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
WHOEHAHAHAHAH IK BEN ECHT DOMMMMM

GA IK HET VRAGEN TERWIJL IK HET ZELF KAN PROBEREN

ANYWAY THANKS BH
graag gedaan slip

18-10-2002, 23:37
No sweat die CD kunnen we toch gewoon stelen

18-10-2002, 23:42
hahaha,

vooral die twee portiers. maar het is wel een lekker nummer.

19-10-2002, 00:12
vind het een goed nummer!!!

19-10-2002, 23:32
Het is een te gekke nummer

20-10-2002, 15:43
Mresco

Ik vond het zeer aangenaam om het liedje te beluisteren,dat komt omdat er een kern zit in zijn liedje.
Hij zingt over dingen die in deze maatschappij heersen.

beslama,
Rachidaaatje.

30-09-2014, 02:08
[video=youtube_share;1vsbLzHScns]http://youtu.be/1vsbLzHScns[/video]