Bekijk volle/desktop versie : Internazionale vs JUVENTUS!!!!!!



22-11-2008, 16:04
José Mourinho en Claudio Ranieri deelden al diverse sneren naar elkaar uit in de media. De oefenmeesters van respectievelijk Internazionale en Juventus hebben duidelijk weinig met elkaar gemeen en de trainers zagen geen aanleiding om hun mening voor zich te houden. Zaterdagavond komen de kemphanen elkaar tegen op het veld.

Koploper Internazionale ontvangt in het eigen Giuseppe Meazza Juventus, dat drie punten minder heeft en op de derde plek staat. Mourinho, die aangaf dat hij gewoon de hand van Ranieri zal schudden, nam Adriano weer in zijn selectie op en weet dat hij vooral in defensief opzicht moet puzzelen. Ivan Cordoba kan niet in actie komen wegens een schorsing, terwijl Cristian Chivu en Nelson Rivas wegens blessures buitenspel staan. De kans is groot dat Mourinho dribbelaar Ricardo Quarersma weer buiten zijn basisopstelling zal houden.

De wedstrijd tussen Inter en Juventus lijkt ook het duel tussen twee spitsen: Zlatan Ibrahimovic en Alessandro Del Piero. Beide aanvallers verkeren de laatste weken in een uitstekende vorm en Ranieri verwacht dat ‘de ploeg met de beste aanval zal winnen’. Het is daarom vervelend voor Ranieri dat hij geen beroep kan doen op David Trezeguet, die nog weken in de lappenmand zal moeten blijven. Ook Gianluigi Buffon, Hasan Salihamidzic, Dario Knezevic, Cristiano Zanetti, Jonathan Zebina en Jorge Andrade zitten in de ziekenboeg.



juveee!!

22-11-2008, 16:07


ik denk dat juve vandaag een paksaag krijgt Van inter zlatan!!

22-11-2008, 16:08
juve gaat minimaal een gelijkspel eruit slepen en misschien wel 3 punten kapen van die tering inter

aanvallers moeten snel vallen vandaag van juve, rondom de 16 voor del piero


slimme kunst

22-11-2008, 16:12
zlatan gaat nergens!

ze gaan hem zo hard aanpakken!

22-11-2008, 16:21



Citaat door mouad_zidane:
zlatan gaat nergens!

ze gaan hem zo hard aanpakken!



ik zeg 3-0 inter !!

22-11-2008, 17:28
welke site kan ik die match zien????

22-11-2008, 17:33
JUVEEEEEEE

Ik hoop dat ze winnen met spelers als Pavel Nedved en Del Piero gaan ze het verschil maken. Ik haat inter gare voetbal van hun.

22-11-2008, 18:12

Citaat door Barca4Ever10:
JUVEEEEEEE

Ik hoop dat ze winnen met spelers als Pavel Nedved en Del Piero gaan ze het verschil maken. Ik haat inter gare voetbal van hun.

Precies!

22-11-2008, 18:46
Zlatan kan weer een paar doodstrappen verwachten

Verrader!

22-11-2008, 18:47
Verrader jij weer wel..

UP INTERR!

22-11-2008, 19:32

Citaat door MarokkaaN:
Zlatan kan weer een paar doodstrappen verwachten

Verrader!