Bekijk volle/desktop versie : helpppppp.........



Pagina's : [1] 2

22-11-2008, 15:20
een vriendin van mij heeft rekeningen van de bankrekening van haar vriend laten afschrijven met vervalste handtekening... (met toestemming van hem hij was in het buitenland) maar nu het uit is dreigt hij haar met alles ... onder andere aangifte te doen bij de politie ...

ze is er niet kapot van maar vraagt zich wel af wat haar te wachten staat ...



is er iemand die kan adviseren ... of iets weet ...?????

22-11-2008, 15:22



Citaat door Escaatje:
een vriendin van mij heeft rekeningen van de bankrekening van haar vriend laten afschrijven met vervalste handtekening... (met toestemming van hem hij was in het buitenland) maar nu het uit is dreigt hij haar met alles ... onder andere aangifte te doen bij de politie ...

ze is er niet kapot van maar vraagt zich wel af wat haar te wachten staat ...



is er iemand die kan adviseren ... of iets weet ...?????




dat si dom van haar tja


wie zijn billen brandt moet op de blaren gaan zitten

22-11-2008, 15:22

Citaat door Escaatje:
een vriendin van mij heeft rekeningen van de bankrekening van haar vriend laten afschrijven met vervalste handtekening... (met toestemming van hem hij was in het buitenland) maar nu het uit is dreigt hij haar met alles ... onder andere aangifte te doen bij de politie ...

ze is er niet kapot van maar vraagt zich wel af wat haar te wachten staat ...



is er iemand die kan adviseren ... of iets weet ...?????

dat heeft ie slim aangepakt


ruïneren die bitch!

22-11-2008, 15:30
hahahaha jullie zijn erg.

22-11-2008, 15:32


wat gaat er gebeuren dan...?

geldboete kan ze wel betalen (ze heb een mooie meevaller gehad op werk) maar nu wat gaat er plaatsvinden ???

22-11-2008, 15:33

Citaat door Escaatje:
wat gaat er gebeuren dan...?

geldboete kan ze wel betalen (ze heb een mooie meevaller gehad op werk) maar nu wat gaat er plaatsvinden ???




ze gaat lkker wegrotten in de cel

22-11-2008, 15:33

Citaat door Escaatje:
een vriendin van mij heeft rekeningen van de bankrekening van haar vriend laten afschrijven met vervalste handtekening... (met toestemming van hem hij was in het buitenland) maar nu het uit is dreigt hij haar met alles ... onder andere aangifte te doen bij de politie ...

ze is er niet kapot van maar vraagt zich wel af wat haar te wachten staat ...



is er iemand die kan adviseren ... of iets weet ...?????

ik zou zeggen laat hem maar bewijzen dat ze heeft getekend..

22-11-2008, 15:35
en zij heeft namelijk ook een rekening voor hem betaald toen hij weg was (bon en haar naam vermeld dat zij betaald heb voor hem) ... en die rekening is groter dan dat er afgeschreven werd bij hem ... dit heeft ze ook op papier staan

het gaat erom wat nu...???

(ps ze is totaal niet bang, we wonen in nl niet in zimbabwe)

22-11-2008, 15:36
wat is de procedure ... weet iemand dit .,...


en bewijs dat zowiezo ... haha ze heeft haar woordje ook klaar staan daar niet van....

22-11-2008, 15:42
Hij moet het kunnen bewijzen anders heeft hij geen poot om op te staan.

Nou 1, hij moet dus aangifte doen. Bewijzen dat het niet mogelijk was dat hij die rekeningen op die en die datum betaald kan hebben. Rest van zijn verhaal doen.

Dan roepen ze haar op voor een gesprek.

Als hij geen bewijs heeft dat zij zijn handtekening heeft vervalst, verdwijnt de zaak in het archief.

22-11-2008, 15:45
Ze moet gevangenis in wegens Identiteitsfraude.

22-11-2008, 15:51
Haar rekeningen of zijn rekeningen

22-11-2008, 15:58


hahahah ....


owwwwwwwww ik laat jullie wel weten hoe het is afgelopen,

ben zelf ook nieuwsgierig, het kan haar helemaal niets schelen....

22-11-2008, 16:04
Identiteitsfraude??

dat niet heb hier en daar nagevraagd ....

22-11-2008, 16:07

Citaat door Escaatje:
een vriendin van mij heeft rekeningen van de bankrekening van haar vriend laten afschrijven met vervalste handtekening... (met toestemming van hem hij was in het buitenland) maar nu het uit is dreigt hij haar met alles ... onder andere aangifte te doen bij de politie ...

ze is er niet kapot van maar vraagt zich wel af wat haar te wachten staat ...



is er iemand die kan adviseren ... of iets weet ...?????

leeg plunderen

Pagina's : [1] 2