Bekijk volle/desktop versie : Waarom mensen denken dat echte vrienden niet bestaan



Pagina's : [1] 2

22-11-2008, 00:07
- Ze hebben een bepaald beeld. Ze zien alleen wat zij willen zien. Hun vrienden zouden hun zogenaamd niet pijn mogen doen, want ze weten alles van elkaar en kennen alles van elkaar. Ze kennen elkaar door en door. Ze weten wat hun duisterse gedachten zijn en hun diepste geheimen. Ze weten wat hun wildste fantasien zijn en hun niet reine gedachten, dus wanneer ze hen verraden of een stap zetten in een verkeerde richting zijn het gelijk verraders, haters en geen echte vrienden. Ze noemen het ook wel 'fakers' of 'two faces'.

Één ding vergeten wij, we all human. Ook jouw vrienden zijn mens van vlees en bloed en maken fouten. Elk mens is zwak op aarde geboren en zal zwak sterven. Niemand is in staat om geen fout te maken, niemand is in staat om ieder ieder gedachten te kennen. We zullen nieuwe mensen leren kennen, we zullen mensen verliezen, we zullen tijd leren kennen, en voor de pijn kiezen. Doe je het niet bewust dan doe je het onbewust. But true friend are excisting ( als je het zo schrijft ). Het is jij, die geen verwachtingen moet stellen aan je vrienden. Want een echte vriend staat voor je klaar, hoe ver dan ook. Zolang je je emotioneel verbonden voelt, zijn je vrienden je enige fundamenten. Zowel in pijnlijke tijden, want een vriendschap kan daardoor mooier worden misschien zelfs. Of in mooie tijden, dat jullie allen glorie kennen.

22-11-2008, 00:21


vriendschap is net als een relatie het is geven en nemen

22-11-2008, 00:21
Gewoon niemand vertrouwen, iedereen heeft een andere definitie van vertrouwen dus het kan altijd (en meestal gebeurd dat ook vroeg of laat) dat je vriend/vriendin je belazerd. Daarom moet je belangrijke dingen voor jezelf houden. Echte vrienden bestaan, maar die hoeven ook niet alles te weten.

22-11-2008, 00:23
Ligt er maar net aan hoe je zelf in elkaar steekt denk ik.. Wat je doet krijg je zelf terug en daar geloof ik wel in..

Hamdoelilah ik probeer altijd een goed persoon te zijn en niet over mensen te roddelen enz. En ben gezegend met een lieve schat als beste vriendin die ik 100% vertrouw en daaromheen heb ik nog tal van andere vriendinnen die ik ook vertrouw.

22-11-2008, 00:30



Citaat door Jongedame_:
Ligt er maar net aan hoe je zelf in elkaar steekt denk ik.. Wat je doet krijg je zelf terug en daar geloof ik wel in..

Hamdoelilah ik probeer altijd een goed persoon te zijn en niet over mensen te roddelen enz. En ben gezegend met een lieve schat als beste vriendin die ik 100% vertrouw en daaromheen heb ik nog tal van andere vriendinnen die ik ook vertrouw.


Wanneer je iemand iets geeft, geef je het niet omdat je ooit wat van degene terug wilt. Wanneer je het geeft, geef je vanuit je hart. Uit voldoening.

Allahoe laka alhamd, houden zo meid.

22-11-2008, 00:32
We all human. Feshkell ik mag jou wel.

22-11-2008, 00:32

Citaat door Mar0ekkaas:
Gewoon niemand vertrouwen, iedereen heeft een andere definitie van vertrouwen dus het kan altijd (en meestal gebeurd dat ook vroeg of laat) dat je vriend/vriendin je belazerd. Daarom moet je belangrijke dingen voor jezelf houden. Echte vrienden bestaan, maar die hoeven ook niet alles te weten.


Men zegt; fantasien zijn de best bewaarde geheimen. Dat klopt, want je echt werkelijk denkt en voelt diep van binnen zul je nooit vertellen. Je zult het altijd met andere woorden verwoorden dan degene die je wilt gebruiken.

Je kunt mensen belazeren, because we all human, maar je kunt niet het belazeren belazeren. To do that, you need to be a sahytans volgeling.

22-11-2008, 00:33

Citaat door Nogatlady:
We all human. Feshkell ik mag jou wel.


Dankuwel.

22-11-2008, 00:33
Jaaa. Ze bestaan echt.

Ik heb ze

22-11-2008, 00:34

Citaat door Nachtpanter:
Wanneer je iemand iets geeft, geef je het niet omdat je ooit wat van degene terug wilt. Wanneer je het geeft, geef je vanuit je hart. Uit voldoening.

Allahoe laka alhamd, houden zo meid.


Ja ik hou van die meiden dus gun ze de wereld Kan me niet herinneren dat er afgunst is geweest tussen ons.

Natuurlijk heb je wel zo van die "vriendinnen" waar je niet mee kunt opschieten. Ik heb dat heel gauw bij meiden die ik schijnheilig vind, en als hun gedrag niet aansluit op de mijne. Ik vind het wel moeilijk om daar afstand van te houden, want soms zitten die gewoon in de "vriendinnenclub". Kan dan niet altijd mezelf zijn.

22-11-2008, 00:34

Citaat door lemya:
vriendschap is net als een relatie het is geven en nemen

Het is zeker geven en nemen, maar het nemen doe je niet zelf, het nemen doe je wanneer degene jou iets geeft. Dat is wat velen ook vergeten.

22-11-2008, 00:36

Citaat door Jongedame_:
Ja ik hou van die meiden dus gun ze de wereld Kan me niet herinneren dat er afgunst is geweest tussen ons.

Natuurlijk heb je wel zo van die "vriendinnen" waar je niet mee kunt opschieten. Ik heb dat heel gauw bij meiden die ik schijnheilig vind, en als hun gedrag niet aansluit op de mijne. Ik vind het wel moeilijk om daar afstand van te houden, want soms zitten die gewoon in de "vriendinnenclub". Kan dan niet altijd mezelf zijn.



Maar dat is niet erg, want zelfs die meiden gun je het aller beste, maar dan als nog zijn ze niet je vriendinnen. Natuurlijk heb je mensen die je niet mag of zoals het aardelijke term zegt 'haat'. Maar dat is het menselijke lichaam, dat is het zwak zijn.

22-11-2008, 00:36


vrienden bestaan maar zelden vind je iemand die jou begrijpt en die ook volgens jou normen en waarden leven wat voor jou onmogelijk is is voor je vriend of vriendin wel mogelijk begda ik geef jullie raad en ben iemand met ervaring leg jezelf nooit helemaal blood aan iemand


ik heb ook als jullie gedacht masha echte vrienden bestaan niet geloof me

22-11-2008, 00:37

Citaat door sweety_neda:
Jaaa. Ze bestaan echt.

Ik heb ze


True friends excist. ( als je het zo schrijft )

22-11-2008, 00:39

Citaat door charlycharly:
vrienden bestaan maar zelden vind je iemand die jou begrijpt en die ook volgens jou normen en waarden leven wat voor jou onmogelijk is is voor je vriend of vriendin wel mogelijk begda ik geef jullie raad en ben iemand met ervaring leg jezelf nooit helemaal blood aan iemand


ik heb ook als jullie gedacht masha echte vrienden bestaan niet geloof me

Iedereen heeft ervaring, er zijn velen die de dalingen hebben gekend. ja, waar onde rik. Maar dat neemt niet weg dat zij geen mens zijn. Je kunt iemand bewust pijn en onbewust pijn doen.

Het zijn mensen, mensen zijn er gemaakt om fouten te maken en om er van te leren. Vertrouwen, ik kan jou nu al vertellen dat iedereen, maar dan ook letterlijk iedereen vertrouwen heeft in de mens. Ieder die hier reageert. Anders zou men hun verhalen niet kwijt willen. Je vertrouw je ziel toe, je denkt dat het niet zo is, maar het is echt.

Pagina's : [1] 2