Bekijk volle/desktop versie : Grappige uitspraken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

21-11-2008, 20:10
Nou, vertel op. Ik wil lachen

Ik heb er een heleboel, maar ik kan ze me nu even niet meer herinneren.

21-11-2008, 20:12


Je bedoelt moppen ?

21-11-2008, 20:14
Nee, grappige uitspraken

Mijn moeder verspreekt zich bv altijd, of mijn nichtjes, die me (onbewust) altijd voor schut zetten bij mn broers

21-11-2008, 20:16

Citaat door Achmed_N:
Nee, grappige uitspraken

Mijn moeder verspreekt zich bv altijd, of mijn nichtjes, die me (onbewust) altijd voor schut zetten bij mn broers




ooh zoals;

Belastingdienst- Bielastien.
Etteleur - etteloel.


21-11-2008, 20:22


Of Tilburg noemt me omaTimbouk

21-11-2008, 20:26


Oh ja, mijn moeder een keer Ze vroeg uit het niets hoe je zero zegt op z'n Nederlands.. Ik zo: Nul. Zij: Lul?


21-11-2008, 20:30

Citaat door Achmed_N:
Etteloel?



Hahahah ja ze3ma ette-leur

21-11-2008, 20:30

Citaat door Achmed_N:


Oh ja, mijn moeder een keer Ze vroeg uit het niets hoe je zero zegt op z'n Nederlands.. Ik zo: Nul. Zij: Lul?



Met mij ouders heb ik dat niet, die praten beide vloeiend Nederlands omdat ze hier zijn op gegroeid, maar met me oma's en opa's

21-11-2008, 20:32


Mijn ouders zijn van de eerste generatie, daarom. Zij zijn de 'oma & opa'

21-11-2008, 20:33


Tijdens suikerfeest was ik op bezoek bij mn tante en we hadden het over kleding. Zegt ze op gegeven moment: ik vind een jompo kei leuk! We keken haar scheef aan en vroegen wat een jompo was. Uiteindelijk kwamen we erachter dat ze een poncho bedoelde Jompo, hoe kom je d'r bij

21-11-2008, 20:36
Hahahah ik was ook een keer bij mijn tante, wij waren zo aan het kletsen komen we oppeens bij een nichtje van ons die wij zooo erg haten, gewoon walgelijk dat mens.
zegt mijn tante oppeens, ja ik vind haar echt een BITS. Wollah ik lag in een deuk, de manier hoe ze dat zei

21-11-2008, 20:38
Nee mijn opa dan (Allahi ra7mo)
Hij moest een schaap kopen, dus gaat naar zo'n boerderij en begint een gesprek met die boer. Wat voor een schaap wil je, vraagt de boer. Mijn opa in heel gebrekkig Nederlands proberen uit te leggen wat voor een schaap ie wil. De boer vertelt een heel verhaal over schapen die al geslacht zijn etc. Mijn opa wil zeggen dat hij geen behoefte heeft aan een dooie maar een levende schaap, zegt ie: Iek wiel schaap kopen lopen....

21-11-2008, 20:39



Citaat door OneInAmillion-:
Hahahah ik was ook een keer bij mijn tante, wij waren zo aan het kletsen komen we oppeens bij een nichtje van ons die wij zooo erg haten, gewoon walgelijk dat mens.
zegt mijn tante oppeens, ja ik vind haar echt een BITS. Wollah ik lag in een deuk, de manier hoe ze dat zei


Komt me zo bekend voor, zo'n vrouw wilde ze3ma mn tante uitschelde yeh BITS zegt ze dan

21-11-2008, 20:40

Citaat door OneInAmillion-:
Hahahah ik was ook een keer bij mijn tante, wij waren zo aan het kletsen komen we oppeens bij een nichtje van ons die wij zooo erg haten, gewoon walgelijk dat mens.
zegt mijn tante oppeens, ja ik vind haar echt een BITS. Wollah ik lag in een deuk, de manier hoe ze dat zei



Ik zie het al voor me!

Mijn tante wou ook stoer te doen. Ik was kei chaggie en liep maar te stampvoeten. Zegt mn tante: ja life is a BEACH

21-11-2008, 20:41

Citaat door Tangaouia_sanae:
Nee mijn opa dan (Allahi ra7mo)
Hij moest een schaap kopen, dus gaat naar zo'n boerderij en begint een gesprek met die boer. Wat voor een schaap wil je, vraagt de boer. Mijn opa in heel gebrekkig Nederlands proberen uit te leggen wat voor een schaap ie wil. De boer vertelt een heel verhaal over schapen die al geslacht zijn etc. Mijn opa wil zeggen dat hij geen behoefte heeft aan een dooie maar een levende schaap, zegt ie: Iek wiel schaap kopen lopen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13