Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse les of bi's,



Pagina's : [1] 2

21-11-2008, 20:08
zijn er zoveeeel. hoe komt dat.

21-11-2008, 20:11


ligt aan de marokkaanse jongens.

21-11-2008, 20:13

Citaat door goudlokjuh__:
ligt aan de marokkaanse jongens.


haha, ik denk het ook.. volgens mij zijn er zelfs meer dan nederlandse etc.

21-11-2008, 20:15
is lekker drm

21-11-2008, 20:17



Citaat door WATKIJKJEAAP:
is lekker drm


haha, reageer!

21-11-2008, 20:26
omdat meisjes weten waar ze een ander meisje precies moet likken en verwennen, ze begrijpen hun emoties en begrijpen hun tranen,

Jongens willen de daad, terwijl de meisjes willen knuffelen en na de sex willen knuffelen
Geef mij maar de daad en laat me daarna slapen,
Trouwens sex met een vrouw is niet eens zo lekker,

21-11-2008, 20:29

Citaat door MOEBISCH:
omdat meisjes weten waar ze een ander meisje precies moet likken en verwennen, ze begrijpen hun emoties en begrijpen hun tranen,

Jongens willen de daad, terwijl de meisjes willen knuffelen en na de sex willen knuffelen
Geef mij maar de daad en laat me daarna slapen,
Trouwens sex met een vrouw is niet eens zo lekker,


Ja, meiden begrijpen elkaar precies, weten precies hoe, en waar. terwijl jongens maar een stukje van hun lichaam achterna gaan. Nou, dat laatste lijkt me zeker niet lekker nee.

21-11-2008, 20:39
In een vorig leven was Boolzeye een meisje, want ik weet heel goed wat een meisje wil, hoe ze zich voelt en warom zich zo voelt. Ik kan ook het beste opschieten met vrouwen en zij vinden mij altijd leuk gezelschap. Neeeeeeeeeeeeeee, ik ben geen homo.

Wat betreft sex is het ook geen probleem, want ik kan doorgaans goed steunen op mijn vorig leven, zodat ik weet wat mijn meisje wil zodat ze op een roze wolk belandt.

P.S.: Waaaaarom er zoveel bi/les zijn?? Ik denk omdat het wel lekker is om als meisje met een ander meisje te rollebollen. Als ik een meisje zou zijn geweest dan had ik denk ik ook af en toe een meisje genomen..

21-11-2008, 20:44

Citaat door Boolzeye:
In een vorig leven was Boolzeye een meisje, want ik weet heel goed wat een meisje wil, hoe ze zich voelt en warom zich zo voelt. Ik kan ook het beste opschieten met vrouwen en zij vinden mij altijd leuk gezelschap. Neeeeeeeeeeeeeee, ik ben geen homo.

Wat betreft sex is het ook geen probleem, want ik kan doorgaans goed steunen op mijn vorig leven, zodat ik weet wat mijn meisje wil zodat ze op een roze wolk belandt.

P.S.: Waaaaarom er zoveel bi/les zijn?? Ik denk omdat het wel lekker is om als meisje met een ander meisje te rollebollen. Als ik een meisje zou zijn geweest dan had ik denk ik ook af en toe een meisje genomen..


hahahaha dat laatste is wel grappig wat je zei. en dat eerste, i don't know where you got it from!!

21-11-2008, 20:46

Citaat door amouraaa:
haha, ik denk het ook.. volgens mij zijn er zelfs meer dan nederlandse etc.


at weet ik niet... maar marokkaanse jongens zijn gwn klootzakken,dan moet je wel lesbi worden

21-11-2008, 20:47

Citaat door goudlokjuh__:
at weet ik niet... maar marokkaanse jongens zijn gwn klootzakken,dan moet je wel lesbi worden


Ja daar heb je dus echt heel erg gelijk in. ben jij bi?

21-11-2008, 20:48

Citaat door amouraaa:
hahahaha dat laatste is wel grappig wat je zei. en dat eerste, i don't know where you got it from!!


I got it from first hand experience!!


21-11-2008, 20:53



Citaat door Boolzeye:
I got it from first hand experience!!




hah really! zo'n vriend klinkt leuk

21-11-2008, 21:00

Citaat door amouraaa:
Ja daar heb je dus echt heel erg gelijk in. ben jij bi?


99,9% hetero denk ik

21-11-2008, 21:16

Citaat door goudlokjuh__:
99,9% hetero denk ik


haha 0.1 procent bi.

Pagina's : [1] 2